Introducere

3 1 0
                                    

După ce am fost la dezintoxicare nimic n-a mai fost la fel.Grupul s-a destrămat, Nick și Jacob au ajuns la pușcărie din cauza traficului de droguri,iar, fetele, au plecat la studii în străinătate.
Tot ceea ce mai mi-a rămas era un tată care mă disprețuia și o mamă obosită de atâta muncă la viața eii.Și ce este cel mai rău?A, da..am făcut cei 18 ani în acel centru de dezintoxicare cu o dietă strictă dar bună dacă voiam să scap cu viață după atâtea crize pshihotice și sevraje.
Acum că ușor, ușor am coborât cu picioarele pe pământ (ceea ce e greu de spus) pot în sfârșit să îmi văd de viață și să nu mai îmi irosesc timpul trăgând dintr-o pungă sau luând tot felul de droguri, și cum îmi puteam vedea mai bine de viață decât afundundu-mă în muncă ceea ce și căutam.Treaba cu drogurile n-a mai mers după ridicarea băiețiilor și una de singură nu puteam face față treburilor de băieți și cu atâta poliție pe urmele noastre.
Și acum că v-am povestit puțin din viața mea urmează și introducerea mea deci..mă numesc Myriam Thompson, am 18 ani după cum v-am zis, am fost la liceul din Dearborn,Michigan unde și locuiesc și sunt singură la părinți spre nefericirea mea, căci mereu mi-am dorit un frate sau o soră.Despre cum arăt nu prea ce am să zic, poate ve-ți zice că sunt emo, dar defapt doar îmi plac culorile nebune ce mi le fac la păr.Ca de exemplu, acum sunt de un negru cu câteva șuvițe mov, am ochii căprui, cred că am un 1,70 și ceva și sunt ca kilograme tot 60 și puțin.
Ca, caracter, sunt un om energetic și foarte direct, ce nu îmi convine zic fără perdele și încerc sa nu rănesc omul așa de rău cu adevărul decât să-l mint cu ceva.Primăvara e anotimpul meu preferat, și norocul meu este că deabia suntem la începutul lui Aprilie, deci mai am o lună pe lângă asta din anotimpul meu prielnic.Și dacă vă întrebați de ce primăvara?Păi, se dezgheață totul în jur și ușor se încălzește căci nu suport nici rece dar nici foarte cald, mai degrabă temperat.
Iar, acum că v-am lămurit cu câte ceva despre mine e timpul să vă las pe voi, să dații concluziile când va veni momentul.













Știu că introducerea a fost scurtă dar vă las pe voi să trageți concluziile la sfârșitul cărții și al oricărui capitol.♡♡

Nu uitați să-mă corectați unde vedeți câte o greșeală gramaticală că sunt deschisă să corectez de fiecare dată.

Babysitter to my boyfriendUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum