Kai Parker
"aha şimdi ağzan sıçtım"||||||||||||||||||||||||||||||||||
*ella ikisinede gülümsedi*"offf teyze amma abarttınız yav alt tarafı mikaelson olduğumdan ne kadar güzel şekilde bahsettim yani niye ters ters bakıyonuz" ella yüzünü somurttu ve ellerini havaya kaldırdı "ayy tamam tamam siz kazandınız" kassandra ve esmerelda ellaya göz devirdi ve esmerelda dediki "tatlım neyse biliyosunki 1 hafta sonra balo var ve ne giyeceğini aldınmı"
"ah hayır teyze daha ne giyeceğime karar vermedim ve verememde neden diye sorucaksan annem seçicek"esmerelda kassandraya tek kaşını kaldırarak baktı "abla hadi ama bir kerede izin ver kız elbisesini seçsin"
doğa anne olmaz dedi ve diğer ikisi doğa anneye uzun ısrarlar sonucu mystic fallsa gitmeye izin aldılar. ella heycanlıydı çünkü ilk defa kasabaya gidecekti 10 yaşına kadar annesi hiçbir şekilde ellanın izinsiz kasabaya gitmesine izin vermedi. ama ella bu kuralı çiğneyeme kalkıyodu az kalsın. 8 yaşında bir kereliğine kasabayı görmek için kaçmaya çalışmıştı.********* (ella daha 8 yaşındayken)
"anne ben 2 saate gelirim doğa yürüyüşü yapıcam beni bekleme kahvaltı için ormanda meyve falan yerim ben" diye bağırdı ella kapıda bağıcığını bağlarken annesine "peki tatlım ama geç kalma biliyosun ne gibi şeylerle karşılaşabileceğini" dedi kassandra. ella tamam dedi ve evden çıktı.
ella beyaz çizgiyi geçti ve yasaklı ormanın ortasında bir köprü vardı o köprüyü geçince kasabaya ulaşıyordun. aslında kasabaya gitmesi için herhangi bir yoldanda gidilebilirdi ama ellaya sadece bu köprü anlatılmıştı.
ella köprüde yavaşça yürüyordu hem heycanlıydı hemde tedirgindi çünkü annesi eğer onu kaçmaya kalkıştığını öğrenseydi ellaya napardı bilmiyordu.
ella köprünün kısmına geldi ve yasaklı ormana çevirdi başını ve ve fısıltılar duymaya başladı. ella pek umursamadı ve köprüyü geçti. siyah kapsamlı ormanı çevreleyen bir çizgi vardı "aa bunun beyazı aynı evimde var"ella tam çizgiyi geçicekken elini biri tutar ve ella hızlıca kadının elini tutar ve gücünü emmeye çalışır.
ama olmuyordur yapamıyordur kadın konusmaya başlar "ah selam ablam seni uyarmamı istedi ve kasabayı geçmemen lazım biliyorsun demi" ella şüphelendi annesi bir kardeşi olduğundan bahsetmemişti "ismin ne"
"ahah ben sana kendimi tanıtmayı unuttum ben ***n" ella kadının sesini duyamamıştı ve korkmaya başlamıştı ve yağmur yağmaya başlamıştı. kadın yani insan kılığındaki wendigo canavarı kızı alarak yasak ormana gittiler.ellaya ruhlar fısıldıyordu "kaçman lazım kaç buradan hadi halen vaktin var çabuk ol kaç burdan" ella iyice tırsmaya başladı ve kadına dediki "şey teyze benim lavabom geldide hemen yapıp gelsem"
kadın hayır anlamında başını salladı ve kızın kolunu dahada sıkı kavradı.ella bırak beni diye bağırıyordu ve aklından ruhlara bana yardım edin diye yalvarıyordu. ella ağlamaya devam edince ruhlar ona son birkez daha seslendi "bu senin son şansın ismi wendigo ismini söyle ve kaç"
ella ruhlarjı dinledi ve bağırdı "hey seni wendigo seni alçak piç" dedi ve ella koşmaya başladı. akşam olmuştu ve ella bir çukur buldu ve ona sığınmaya karar verdi elinde büyü topunu hazır tutuyorduki kendisinine zarar vermeye çalışan birine atsın diye. 3 saat geçti ama kimse gelmedi ella umudunu yitirdi ve ağlamaya başladı.
(şurdaki gibi ama kızıl saçlı ve 8 yaşında olrak hayal edin)
ella uzaktan dal çıtırtısı duyduğunda eliyle hemen büyü topu oluşturdu ve ses gelen yere attı. "ovvv hadi ama cidden ben canavarmıyım bana saldırıyorsun"
"bu ormanda geceleyin herşey var"
"hmm tm ismin ne ben kai parker"
"ella nature"
kai şaşırmış olsada anladı "canım ben sana zarar vermem gel seni evine bırakalım" kai kıza bir kolye verdi"bu sende kalsın" dedi ve kızı aldı ve anlından öptü. kai ellayı yatağına bıraktı ve son kez kolye ve kıza bakıp "umarım bu anıyı kolyenin içinden çıkarırsın"
dedi ve ortadan kayboldu********
esmerelda ve ella mystic fallsa adım attılar ella mutluluktan deliriyordu esmerelda dediki "evet buraya gelmeyeli uzun zaman oldu. sen heycanlımısın ella" ella heycanla kafasını salladı. ve ilk alışveriş mağazasına gittiler ella ve esmerelda balo elbisesi seçiyolardı. ve ella anısını hatırladı "teyze hatırladınmı ben 8 yaşındayken kasabaya kaçmaya çalışmıştım senin kılığında bir wendigo kaçırmıştı ve ruhlar yardım edip kaçmamı sağladı ve bir yerde durdum geceleyin ve-" ella duraksadı sonrasını hatırlamıyodu "ve sonrası tatlım hatırlamıyormusun" ella hayır anlamında başını salladı.
*******
elbiseyi kasaya götürdüler ve ella ödemek için çantasında cüzdanını ararken bir kolye buldu ama.. zaten bir kolyesi daha vardı. "ella şaka yapıyorsun herhalde biliyorsun ben cadıyım telkin edebilirim sen elbiseleri paketle" ella tmam dedi ve elbiseleri paketledi teyzeside işini halletikten sonra mağazadan çıktılar. "teyze bana şu kolyeyi takabilirmisin acaba" esmerelda tmam dedi ve başını salladı ve kolyeyi taktı.¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦
hey selam yine ben önceki bölüm sonlara doğru saçmaydı biliyorum ama bu bölüm çok ii oldu bence bide önceki bölümde 9 sınıf olduğumu belirtmiştim ama o kadar yazınca insan şaşırıyo tabi gittim düzelttim hemen aslen bu yıl 9 bitti 10 sınıf oldum kardeslerim. böyle işte aklımda şu var kiminle olalım diye ilk damon'la düşündüm sonra kol ile böyle olmaz diyip ilk önce damon ile olcaz sonra kai ile olucaz canım kardeslerim böyle neyse görüşürüz
oylamayıda unutmayın lütfen🍄
778 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞA ☬ KIZI'NIN GÖZYAŞLARI
Fanfiction*siz hala bu kitabı okuyonuz mu la SLDLWPSŞWŞDPWPDPWO neyse ama çok mantik hatası var* "o küçük yaşta tek başına ormanın içinde yapayanlız bırakılmıştı. kırmızı saçları ve mavi gözleri ile etrafa sanki güneş ışığı saçıyordu. O kadar narin yapıya sah...