Gabriel :Gabriel : Göğüslerin beni mi özledi de bu kadar dikleşti!?
Nicole : Evet seni ve ellerini özlemişler. Gelip dokunmak ister misin Gabriel...?
Gabriel : Madem benim için böyleler neden paylaşıyorsun kızım bunu!? Herkes gördü. Delirtecek misin sen beni?
Nicole : Off Gabriel, iyice saçmaladın sen. Hem zaten sette bir çok kişi gördü şimdi mi kıskanıyorsun bunları?
Gabriel : Set ayrı bu ayrı karıştırma şimdi onları.
Gabriel : Hem set demişken seninle yaşadığım zevk dolu anlar geldi gözümün önüne...
Gabriel : O kadar iyidi ki o anları tekrar tekrar yaşamak istiyorum Nicole. Anlıyor musun beni bebeğim?
Gabriel : Ben sana bu filmdeki erotik sahneler dışında dokunmak istiyorum. Ben sana özgürce dokunmak istiyorum Nicole.
Nicole : Gabriel...
Gabriel : Ben seni seviyorum Nicole. Ben seni sevdiğim kadar da seni istiyorum ve artık buna engel olamıyorum ben.
Gabriel : Seninle her şeyi en dibine kadar yaşamak istiyorum ve sen de istiyorsun biliyorum ama artık bize bir şans ver bebeğim lütfen. Bu ilişkiyi yaşamamıza izin ver meleğim.
Nicole : Bu konuyu yüzyüze konuşalım. Yanıma gel Gabriel.
Nicole : Tenim tenine karışırken bize bir şans vereceğim " mi amour."•
Sizi bekletmeyeyim dedim hemen bir bölüm yazdım ne kadar güzel oldu bilmiyorum ama umarım beğenirsiniz wlwmnebs
Kocaman öpüyorum siziii❣️