Grubun Kuruluşu

807 68 27
                                    

İlk önce grubun kuruluşuyla başlamak istedim. Umarım beğenirsiniz. Beğenirseniz vote ve yorum atın lütfen:-)

Luke Hemmings, You Tube'a hemmo1996 isimli hesabından şarkılar cover'layıp yüklemeye başladı. İlk videosu 3 Şubat 2011'de yüklediği Mike Posner'ın Please Don't Go şarkısıdır. Luke daha sonra bu şekilde şarkılar yüklemeye devam etti. Gittiği Norwest Christian Collage yani Norwest Hristiyan Okulu'nda Michael ve Calum da okuyordu. Bu üçü bir araya gelerek birlikte şarkılar cover'layıp yüklediler. Hatta Chris Brown ve Justin Bieber'ın Next To You şarkılarını olan cover'ları 600.000'den fazla görüntülendi (Şu an 2 milyondan fazla).
Daha sonra bir bateriste ihtiyaçları olduklarını fark ettiler. Ashton Irwin Richmond Lisesi'nde okuyordu ve Swallow The Goldfish isimli bir gruptaydı. Daha sonra Ashton'la tanıştılar ve ve Ashton'ın da katılmasıyla grup kurulmuş oldu. Ashton katılmadan önce gruptan nefret ettiğini söylemişti. Hatta Ashton mor tişört giydiği için onu yargılamışlardı. Multimedya'da görebilirsiniz:-)Ashton'ın da katılmasıyla 5 Seconds Of Summer 3 Aralık 2011'de kurulmuş oldu. Grubun isminin de ilk başta Bromance olacağını ve daha sonra 5 Seconds Of Summer olmasına karar verdiklerini söylediler. İsim matematik dersinde Michael'in aklına gelmiş :-)
Dördünün You Tube'a yükledikleri ilk şarkı Wheatus'un Teenage Dirtbag isimli şarkısıdır. 16 Aralık 2011'de yüklenen şarkı şu an 5 milyondan fazla görüntülenmededir.
One Direction grubundan Louis Tomlinson'un birkaç tweetinde 5SOS yer almaktadır. Biraz da bu sayede 5SOS daha da ünlenmiştir. Sonradan kendi plak şirketleri olan Hi Or Hey Records'u kurmuşlardır.

İlk bölüm bu şekildeydi umarım beğenirsiniz. Sonraki bölümde hepsiyle ilgili karışık bilgileri paylaşmayı düşünüyorum. Elbette zorunda değilsiniz ama lütfen vote'layın ve yorum bırakın. Teşekkürler:-)

5SOS'la İlgili Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin