TOP kedvenc lánybandáim

18 3 5
                                    

Sziasztok!🖤

Első posztban arra gondoltam megosztom veletek a kedvenc lánybandáimat. Elmondom, hogy mi fogott meg bennük, mióta követem őket, ki a biasom és más érdekességeket. És várom a ti kedvenc bandáitokat is a kommentekben. Jó olvasást!


1. BLACKPINK

Meglepő? Nem. 

A lányokat körülbelül az As If It's Your Last/Du Ddu-Du Ddu környéként ismertem meg. Tudni kell előtte egy darab lány bandát sem hallgattam és ezen az állapoton a Blackpink lendített át, ugyanis bárki bármit mond, van bennük valami. Azonnal megszerettem őket, és a mai napig ők a legkedvencebb lány bandám. Főleg a zenéjük miatt, imádom a girl crush conceptet és ezt remekül hozzák is. A tagok mondanom sem kell gyönyörűek, és tehetségesek, ami még hozzá tesz az össz élményhez.

Bias: Lisa

Mint mondtam ők voltak az első lány banda akiket hallgattam és szerettem. Szintén az első női biasom is közülök volt, ez pedig Lisa. Mikor rájuk találtam, nem tudtam semmit róluk, ez által a tagok neveit sem. Viszont valljuk be, Lisa ikonikus frufruja miatt kitűnik a többi tag közül. Ő volt az első akinek megtudtam jegyezni a nevét, és ez miatt a két faktor miatt választottam őt biasomnak anno. 😂 Viszont ennek ellenére is, azóta se tudta senki sem átvenni tőle, nálam az ultimate női bias címet.

Kedvenc dal: Lovesick girls

Szerintem ez a dal sokaknak nyugalmat hozott azt figyelembe véve, hogy a Blackpink girl cush conceptet csinál 2018 óta és sokaknak már kellett egy kis változás, hogy ne unjanak rá a lányok zenéire. (Én imádom a conceptet, úgyhogy én nem bánom, de jó volt hallani egy kicsit más felépítésű dalt). Imádom, hogy sose áll le a dal, folyamatosn tartja meg a figyelmet, és szerintem megunhatatlan.

2. ITZY

Az ITZY-t debütjük óta követem, viszont nagyon sokáig csak hallgatójuk voltam. Mindig meghallgattam a comebackjüket, sőt utána rendszeresen hallgattam is őket, de sosem mondtam magamat Midzy-nek. Viszont ez akkor fordult át bennem amikor már külön lejátszási listát készítettem nekik, meghallgattam az összes albumokat, és mostmár pedig konkrétan izgatott is vagyok egy-egy cb előtt. Szeretem a Love yourself conceptjüket, ami mostmár kicsit alakult azóta, de még midig tartják magukat a teen crush concepthez.

Bias: Ryujin

I'm just in love with this woman. Nem, de komolyan. Gyönyörű szép, a poppingolás királynője, és egy fantasztikus lány.

Kedvenc dal: Wannabe

Ez a dal az, amelyikre gondolsz mikor kimondja valaki azt, hogy Itzy. Tudom, hogy így van. A love yourself conceptjükhöz tökéletesen illik. A koreógráfiája azon kívül, hogy az első volt amit megtanultam tőlük, ikonikus. Az outfitek csodálatosak, meg az egész MV is. Egyszóval tökéletes az ITZY-nek.

3. XG

Coffee DateWhere stories live. Discover now