All Time kedvenc dalaim lány és fiú bandáktól

8 1 0
                                    

Sziasztok!💋

A mai részben elhoztam nektek a mindenidők legkedvencebb dalaimat.  Azaz, hogyan kell dalokat csinálni. Remélem tetszeni fog, és most is kiváncsi vagyok a ti véleményeitekre. Jó olvasást!

GiRL GROUPS

1. WJSN - Unnatural

Kedvenc, kedvenc, kedvenc dalom lány bandától. Egyszerűen tökéletes. Ez a dal azért is különleges, mert ez álltal merültem el jobban a WJSN-ben, szóval plusz pont ezért is. Imádom az ilyes fajta elegáns konceptet, és hát gyönyörűen hozták is, úgyhogy ez az első dal a listán. Ne hagyjátok meghalni ezt a dalt! Túl jó.❤

Bias: Exy

(csak úgy itt hagyom a végén a biasaimat xd)

2. IZ*ONE - Fiesta

Az egyetlen IZ*ONE dal amit valaha is hallgattam. Egy darabig ez volt "A" dalom. Most is szeretem (ahogy azt láthatjátok), de mostmár nem hallgatom olyan sűrűn. A koncept szintén elegáns, szóval már rossz nem lehet. És nem is az.

Bias: -

3. IVE - Love Dive

Kicsit maradunk a IZ*ONE-nál. Amikor kijött ez dal az első gondolatom az volt, hogy én ilyenhez hasonló kpop dalt még nem hallottam. Nagyon egyedinek tartom. Konceptet már szerintem nem kell mondanom, úgyis tudjátok. És hát valljuk be (legalábbis szerintem) az Ive-nak eddig nem volt rossz tiltle track-je. És az első full albumjuk....hibátlan.

Bias: Rei

4. ROSÉ - On The Ground

Bárki bármit mond, nekem ez a kedvenc Blackpink solom. Az MV, az outfitek, a szöveg! és hát a dal összeségében...kiemelkedő. Rosé-tól hasonlót vártam. Nálam nem volt kérdés, hogy angol lesz-e vagy sem a soloja. És hát nem is csalódtam. (szeretném itt még megemlíteni a Flower-t, ugyanis ha nincs is rajta a listán, rajta lehetne)

5. TAEYEON - INVU

Az MV!! Nincs szebb videóklipp ennél. Szintén egy olyan dal, ami miatt megszerettem az előadót. Egyből szerelmes lettem a dalba. (egyébként beszéljük a címéről a dalnak, nem tudom de szerintem tök ötletes.) Taeyeon Queen!

BOY GROUPS

1. ENHYPEN - Drunk-Dazed

Ez a dal volt az ötlet adója ennek a résznek. Időről-időre miközben minél többet hallgattam ezt a dalt rákellet jönnöm, hogy ez az egyik legjobb fiú banda dal amit hallottam. Jó pörgös, lehet rá táncolni (jó, mindenre lehet, de na xd) Imádom a szövegét, főleg a: "We're in love with this carnival". Nem vagyok oda a vámpiros dolgokért, meg semmi ilyenért, úgyhogy a koceptet nem mondom, DE amikor elkezd szivárogni a vér a plafonból..az menő 😂

Bias: Jay (?)

2. NCT DREAM - Hello Future

 Oké, akkor beszéljük erről a dalról. Miért ilyen jó? Mikor még csak a teaser volt kint, már tudtam, hogy na ezt...ezt imádni fogom. És így is lett. Tegyük hozzá, hogy a dream nem csinál rossz dalt. Imádom az instrumentált, a high note-okat, a rap részeket, az MV témája, üzenete a dalnak. És akkor jön a bridge utáni rész...Vége, ott mindent KI KELL engedni. El tud kapni. xd (ezek a szavak)

Bias: Renjun, Mark, Jaemin, Chenle

3. 8TURN - TIC TAC

Feladatomnak érzem, hogy ahol lehet promotáljam őket. Új kedvenc banda, igen. Ez a debüt daluk és hát szerintem baromi jó. Őszíntén, a fiú bandákkal hadi lábon álltam egy jó darabig ugyanis mindegyik debüt vagy comeback ugyanúgy hangzott és erre is úgy mentem rá, hogy oké hallgassuk meg, és hát pozítivan csalódtam, ugyanis valami van ebben a dalban. (lehet, hogy nektek ez lesz ugyanolyan, mint a több fiú bandának a dala, de ez van) A dal maga pörgős, de ízlésesen. Az MV egy színes káosz, de van értelme. A fiúk meg killing it. Úgyhogy ha csak egy hallgatás erejéig is, szívből ajánlom őket! (azóta volt egy comebackjük "Excel" néven 😉)

Bias: Kyungmin (a fiatalember a képen 😍)

4. XIKERS - Tricky House

Második kedven banda jelenleg. Őket már többen ismerhetitek. De ha nem....A Xikers a KQ Ent.-ent új bandája az Ateez után. Ez (ha jól tudom), akkor a pre-released daluk volt, és a konkrét tilte track pedig a Rockstar. Őszíntén nekem ez jobban tetszik. Beszéljük a táncokról először..Baromi jók és nehezek. Főleg a Rockstar, most mondom pár fellépés után nem marad majd nekik térdük. Második, ez a banda a definiciója az energiának. Ez a dal is úristen tele van energiával, és ezt hozzák is a fellépéseken. Amit az It's Live-ba leműveltek, zseniális. A dal konceptjét remekül áthoztak az MV-be, a táncba, mindenbe. Egy szóval kiváncsi leszek a továbbiakba mit hoznak majd nekünk a srácok. Nem sokára cb😁 (ja, és az album is hozza az konceptet, amit én nagyon tudok értékelni. Nem csak random dalok egymás után rakva, hanem mindegyik egy spooky vibe, szóval plusz pont)

Bias: Hunter

5. XDINARY HEROES - Strawberry Cake

Ez a dal a legjobbjuk. Pedig a debüt albumon minden dal tökéletes. A kedvenc részem miatt -Everyone loves a fairytale +Jooyeon része- tényleg olyan, mintha egy meséből szedték volna ki azt a részét a dalnak. Mostani dalaik annyira nem tetszenek, mint a debüt, de majd visszatalálok hozzájuk, remélem. 

Bias: Gaon

Nos, ennyi lett volna ez a rész, remélem tetszett!💖

Coffee DateWhere stories live. Discover now