2

24 6 7
                                    

Sasha bir kaç dakikaya başlayacak dersin ödevi için koluma yapışmıştı. "Yn valla unuttum ödev olduğunu lütfen senden geçireyim." "Sasha zilin çalmasına 2 dakika kaldı zaten nasıl geçireceksin?"
"2 saniyede geçiririm ben lütfen Yn."

Connie arkamızdan "Arminden istesene" diye ondan beklenmeyecek kadar mantıklı bir öneri sunarken Sasha çaresizlikle "Ona sabah yazdım ama hasta olduğu için gelemeyeceğini söyledi." Dedi.

Çok çaresiz görünüyordu. Ödevi o kadar kısa sürede geçiremeyeceğinden emindim ama yinede kitabı verdim. 32 dişini göstererek gülümseyip hızla yazanları kendi kitabına geçirmeye başladı.

Kafamı diğer tarafa çevirdiğimde gözlerim dün söylediklerimi umursamamış ve bu gün masasını 2. defa silen çocuğa takıldı. Levi Ackerman. Obsesif cüce.

Jean onu durdurmaya çalışıyordu ama Levi dinlemiyor her seferinde onu başından savıp masayı daha çok siliyordu. Deterjan kokusu oturduğum yere kadar gelirken ağlamak istiyordum.

Kapıdan Erwin hoca girdiği anda Connie ayağa kalktı.

"Kaş- hocam yerimi değiştirebilir miyim?"
Kaş adam imalı bakışlarla Levi'a baktı. Sonra 'ben sana ne demiştim?' der gibi bana baktığında bakışlarımı kaçırdım.

"Sashanın yanına otur."
Dediğinde şaşkınlıkla ona baktım. Sashanın yanında ben oturuyordum. Connie sırıtarak yanıma geldi. Çantamı alıp kalktığımda memnuniyetle yerime oturdu ve gitmemi beklemeden Sashayla sohbet etmeye başladı.

Bu günde dostlarımız rengini belli etti. Kahperengi. İstemeye istemeye Levi'ın yanına geçerken domestos kokusundan kanser olmamak için dua ediyordum. Yanına oturduğumda tiksintile bana baktı ve hiç bir şey söylemeden kafasını çevirdi.
Bende çok hevesliydim senin nur yüzünü görmeye.

- - -

Levi

Yn
Engelimi kaldirmissin
Pisman oldun dimi •v•
*görüldü*

Yn
Bu arada
Domestos kokusu yakından daha kötü

Levi
Sus
Sen yanımda geldiğin için masayı günde beş kere silmem gerekecek

Yn
Kokudan zehirlenirsem sana dava açarım

Levi
Temizlik seni zehirlemez

Yn
Külahıma anlat
İki saat yanında oturdum kanser oldum amk
*gönderilemedi*
YA HAYİR YİNE Mİ
*gönderilemedi*

𝗞𝗶𝘀𝘀𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗼𝗼𝗻𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁 | Levi Ackerman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin