Jaeyoon: ALLAH AŞKINA BİRİ CHANİ'NİN ELİNDEN TELEFONU ALSIN!!
Youngbin: Neden? Yine mi günlük bakma sınırını aştı?? Chani-ah ben sana demedim mi 3 saatten fazla bakılmayacak diye??!!!
Taeyang: Youngbin hyung Chani 12 yaşında değil...
Youngbin: Küçük daha benim çocuğum!
Jaeyoon: KONU O DEĞİL! Çıldırtacak beni telefonu başında kırmamak için zor duruyorum.
Zuho: Ne oldu Jaeyoon hyung? Chani'ye bu kadar sinirlenmezsin sen.
Rowoon: Niye sinirleniyorsun Chani'ye???!!!
Hwiyoung: JAEYOON HYUNG SİNİRLENMEKTE O KADAR HAKLI Kİ AĞLAYACAĞIM ARTIK!
Rowoon: Ne oluyor be? Naptıki?
Inseong: shinee cb yapmış onu dinliyo şarkı çıktığından beri...
Jaeyoon: SON SES DİNLİYO Bİ DE APTAL
Dawon: E alın elinden telefonu
Hwiyoung: Denemedik sanki!
Jaeyoon: Telefonu alsak tabletten açıyor tableti alsak televizyondan... Kumandayı sakladı bir de
Chani çevrimiçi
Chani: INSEONG HYUNG SHINee O BİR KERE
Chani çevrimdışı
Inseong: Psikopat...
Jaeyoon: Kurtarın beni... Yeter dinlemek istemiyorum artık...
Hwiyoung: Jaeyoon hyung sen en azından sadece şarkıya katlanıyorsun! Bu salak bana sürekli "Taemin hyung ne kadar mükemmel baksana!" Diyip duruyor. Taemin'in favori diş macununa kadar ezberletti bana yeter!
Taeyang: Of evet! Çocuk daha bizim bak doğum günümüzü geçtim doğum yılımızı bile bilmiyor Taemin'in kan grubunu bile ezberlemiş...
Rowoon: NEEE! CHANİM YAPMAZ!
Hwiyoung: Taeyang sen hiç konuşma bence! Sinirliyim sana hala zaten. Benim favori çikolatamı bile bilmiyorsun Kai'nin her şeyini biliyorsun. Chani den farkın yok!
Taeyang çevrimdışı
Hwiyoung: YOO TAEYANG!
Hwiyoung çevrimdışı
Dawon: Manyaklar...
Jaeyoon: Chanin yaptı Rowoon...
Rowoon: Ağlamaya gidiyorum bb.
Rowoon çevrimdışı
Jaeyoon: Bakın güzel arkadaşlarım. CHANİ'Yİ ZAPTEDİN!
Inseong: Aşkım valla çok isterim ama Chani normalde manyak bir bücür konu Taemin olunca nasıl olur düşünemiyorum yani yapabileceğim bir şey yok maalesef 🥰
Inseong çevrimdışı
Youngbin: Çocuğumun zevkine karışmam ben dinlesin yavrum benim.
Youngbin çevrimdışı
Jaeyoon yazıyor...
Zuho çevrimdışı
Jaeyoon: ŞEREFSİZLER! Neyse madem ben de ne yapayım gideyim Taemin'in favori tuvalet kağıdı markasının ne olduğunu dinleyeyim...