Ulan benim böyle bi serim mi varmış bee neysee devamm
-
*porchay'dan*
Zoe kolumu çekerek beni olduğumuz bar dan dışarı çıkardı, neden bu kadar sinirlenmişti anlıyamadım.
Chay- derdin ne senin zoe?
Zoe- kes sesini yürü eve gidiyoruz.
Chay- zoe ben senin emirlerine göre yaşamıyorum yanlız.
Zoe- öyle mi? İstiyosan babama söylim halletsin he?
Chay- siktir git ne bok yiyosan ye artık babandan korkum falan yok.
Zoe- ne saçmalıyosun be gel şuraya!
Chay- yürü git
Zoe- Vurdurturum seni!
Chay- hah? Korluyomuyum sanki yeter artık beni kullanmamdan bıktım git artık.
Zoe- görüceksin sen!
Chay- hadi yolun açık olsunn
Zoe arabasına binip kapısını sinirle hızlı bir şekilde çekip arabayı çalıştırdı, sonra bastı gitti. İyi oldu kurtulmuş oldum 2 yıl anca dayandım sırf babasıyla beni tehtid ettiği için korkumdan birşey yapamıyordum, ama artık yeter. E ben şimdi nerde kalıca? Hemen arkamda duran bar a dönüp baktım ve içeri girdim, kim i bulmaya çalıştım kalabalığın arasında, tam aradan sızarken biranda biriyle çarpıştım, karşımdaki adama baktığım da iri yarı kocaman bir adam çarpmıştım ve onun yere düşmesinin sağlamıştım, o kadar sinirli bakıyodu ki sert bir şekilde yutkundum.
- LA OĞLUM BAKSANA ÖNÜNE!
Chay- abi valla görmedi-
Cümlemi tamamlamadan yakamdan tutan iki ele baktım, adam aşırı sinirliydi bir tane vursa öbür dünyadaydım, tam yumruğunu kaldırmışken gözlerimi kapadım ve öylece bekledim, bir anda herkess 'ayyy' diye ses çıkarınca gözümü açıp baktım, yakamdaki eller gitmişti ve adam yerde yatıyodu ve onun başında duran kişiye baktığımda ordaydı kim ayakta duruyodu, ne kadar güçlü la bu koca adamı yumruğuyla bayılttı, ben içimde düşlere dalmışken kim bana döndü ve baktı gelip elimden tuttu ve dışarı çıkardı.
Kim- neden geri döndün?
Chay- şey.. ben zoe den ayrıldımdaa acaba bu gecelik bar da kalabilirmiyim?
Kim- ne barı yaa gel benim evimde kal, genelde abimler ve babamla kalıyorum ama kendi evimde var bugün gidicektim zaten sende gel.
Chay- rahatsız etmim?
Kim- yok bee hem seni çok özledim konuşuruz..
Chay- e tamam ozaman
*Kim den*
Kim- neoldu biranda daha deminden birlikteydiniz?
Chay- zaten sevmiyodum onu, babası yüzünden onunlaydım beni tehtid ediyodu..
'Vay orospu evladı' dedi kim kısık bir sesle.
Kim- merak etme ben varken kimse sana bişey yapamaz.
Chay- öyle mi
Kim- öyle ;)
Ulaa kısa oldu bi tık ama olsun, ulan bu seriyi unutmuşum ben bee boş oldukca bölüm atacağım 💅🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm yours
RomansaLise de porchay a platonik aşık olan kim okulun son gününde artık porchay a açıklamaya karar verir ama porchay ı başka bir kızla gördükten sonra çok kıskanır ve porchay ı kıza kaptırmamaya karar verir. Bakalım Kim neler yapıcak :) Keyifli okumalar...