Bela mısin kardesim basima ?

175 19 10
                                    

Selamın Aleykum gençler .
Bu akşam teyzemlere gitcez ben Neriman teyzelere  geldik köyde interneti olan nadir şahıslardan biriler.
Ve Neriman teyze 33 yaşında kendisi Almanyadan tatile köye gelmiş (çünkü bayram) Ve kendisi zamanında th faniymıs ben şok oldum 3 konsere gitmiş AĞLICAM burda .Neyse hikayeye basliyak.

Beni kendine çeken ise Tomdu ben karnına bi tane geçirdim.Aciyla kıvranırken Ben Riayi arıyodum. Biri beni sanki  kovalıyordu. Riayı gördüm odu beni arıyordu.Oda kosuyodu .NE DONUYO AMK BURDA.Sonra oda beni görünce çıkışa doğru koşmaya başladık.
Allahım sen bizi koru.
Çıkıştan tam çıkacakken silah sesi duyduk .Riaya baktım gözleri kırmızıydı. Streste ve kötü bişi olacağı zaman Rianın gözleri kızariridi..
Allahim sen yardım et .Silah seslerinin geldiği yere doğru geldik.OMEN TONROM. BILL VE TOM BIZE DOĞRU NISAN ALMISTI .
Mia=RIA HAKKINI HELAL EDIYON MU
Ria=BEN EDIYROIM SEN
Mia=BENDE
Ria=BABAMDA MAFYAYDI BENIM EGITIMIZMIZ VAR BIZIM MIA
Mia=Aa Aklıma gelmedi nasıl kursundan kaçarız diye bişi öğretmişti bize babam.Bence boşver kaçalım.
Ria=BENCEDE

Tomdan devam
Onları durdurmak için yapmıştık. Aslında Rianın gözleri kızarmıştı ama ağlamıyordu. Bu kızlar ateşli bela tam bi.Onca kızla çıktım ama kimse bize karşı gelip bizi istememişti.Noluyo amına köyüm.

Bill den devam
Ria ağliyomudyi bilmiyorum ama kalbim aciyodi YOKSA AŞIK MI OLUYORDUM BU KIZA ?¿
(OLABILOR BILCIGIM)
Daha önce kızlarla eğlenmek için çıkmıştım. Kendi kendime gönül eğlendiridim ama bu farklı (gob gob heart dostum)

Mia dan devam.
Bize doğru yaklaşıyorlardı
Mia:RIA BANA GUVEN ARKANA BAKMADAN KOS
Ria:SANA GÜVENİYORUM MIA VE SENI SEVIYORUM.
Mia:BENDE SENI

Koşmaya başladık. Ordan çıkınca eve geldik.Eşyalari  toplayıp  polise gittik.Ve beklemeye başladık.Sıra bize gelince .

Polis=Sikayetiniz nedir ?
Mia=Birileri bizi takip edip
Bize dokunarak tecavüz ediyor .Sikayetiniz bu

Polis=Anladım

Sonra içeri  Tom ve Bill girdi

Tom=Sevgileririmizi almaya geldik.Polis bey .
Polisinin yüzü solmuştu Titriyodu.

Mia=Hayır Sen ne haddine bize sevgili diyosun ?
Tom=Değil miyiz Bebiş?
Mia=Değiliz amk
Tom=Ama ağzını bozma
Ria=Bizi lütfen rahat bırakın
Bill yanımiza gelerek Riaya doğru eğildi
Bill=Ama neden sen olmadan ben yaşamayam
Ria=Ol o zaman Bizi rahat birakin

Neriman teyzelerden gidyoz akşam yb atarım. Bebisler :(

Las Vegas Mafyası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin