Yeniden birinci sınıf gibi. Yine ilk gün ve yağmur yağıyor. Bu sefer saçlarımı kıvırcık bırakıp salmıştım. Şanslıydım. Hayır değildim. Yanımda şemsiye olmadığı için için beyaz okul gömleğim üstüme yapışmış , erkeklere gün doğmasını sağlayan bir görüntü oluşturmuştu. Gözümü kırpmadan baktığım Gurur da aynı durumdaydı. Siyah tişörtü kaslarını ortaya çıkartacak şekilde vücuduna yapışmıştı. Ona bakan bütün kızların gözlerini yerinden çıkarıp ellerine vermek istiyorum. Birde 9. sınıflar var. Hangi cesaretle Gurur'u kesebilirler?! Tabi bu duruma müdehale edemem. Sonuçta Gurur'un sahibi ben değilim. Bir dakika ya ! Kimse onun sahibi değil. o kimseye ait olmayacak kadar özel. Kimse ona dokunamaz gibi bir profil çiziyor. Ve bu profile serbestçe dokunabilen tek kişi Sena. O da karşımda Gurur'un yanında durmuş ; göz makyajı aktığı için mızmızlanıyordu. Ben onun bu haline gülümserken bir an Gurur'un bana baktığını farkettim. Bir dakika ne ? Bana mı bakıyor ? Eriyorum galibaaa!
Hadi ama zil ne zaman çalacak ? Telefonun saatine baktım. Daha 10 dakika var. Bende lavaboya gittim. Üstümü başımı düzelttikten sonra kapıyı açtım ki karşımda bir kas yığını : Gurur. Ben "burası kızlar tuvaleti" der gibi bakarken hemen açıklamaya başladı.
-Şey , Sena , yani o yüzünü temizlemek için buraya gelecekti. Ben ona bakmak için geldim. Neyse yok heralde burada.
Niye garip davranıyo ki ? Kolunu tuttum.
-Gurur sen iyi misin?
-Evet evet iyiyim. Ben Sena'ya bakayım.
Doğru ya sena. Gitmek üzere harekete geçmişti ki birden tekrar bana döndü.
-Bu arada ne kadar güzel gülersen gül , bu sana sevgilime gülme hakkı vermez.
Gülümsedi ve gitti. Bana o kızı savundu. Savunacak tabi sevgilisi o. Birazdan sınıfa girdiğimde onun önünden geçmek istemediğim için , ondan önce gitmek üzere harekete geçtim. Kahretsin sırada oturuyor. Hani Sena'ya bakacaktı ? Önündeki sıraya otururken birden elini omzumda hissettim. Hadi ama 3 sene oldu hala mı heyecanlanıyorum ? Evet , hala ilk bana dokunduğu zaman ki hissettiğim duygulardan daha farklı birşey hissetmiyorum. Hatta gün geçtikçe hislerim daha da güçleniyor. "Ne var" demek için arkama döndüm. Ona sert davranırsam benim için daha iyi. Ama o suratı gören kimse sert kalamaz ki..
-Efendim.
-Sena'ya iyi davran lütfen. Zaten birbirinizi hiç sevmiyorsunuz başından biri. Ama bir kavga çıkacak olursa senin yanında olmak istesem bile onun yanında olurum. Bana seçim yaptırmayın.
Ne seçimi ya kim istemiş ondan savunmayı ! Cidden sinirlendim.
-Niye senin gıcık sevgilinle kavga edeyim ki ? Ayrıca kim senden seçim yapmanı istedi ? Cidden sinirimi bozuyorsun Gurur.
Alınmışa benziyordu. Ona üzen kişi hiçbir zaman ben olmak istemiyorum. Ama artık Sena ile olanlardan sıkıldım. Kaşlarımı çatıp önüme döndüm. Ne kadar sinir bozucu bir gün.
_._
Son ders saatine kadar dayandıysam Çisem sayesinde. Gurur'a olan sinirimi onunla geyik yaparak yatıştırdım.
Sonunda çıkış zili çaldı. Eve ulaştığımda üzerimi değiştirip kendimi hemen yatağa attım. Telefonumun çalması ile irkildim. Arayan Çisem'di.
-Alo
-Alo , napıyosun Beril.
-Yorgunum yatakta uzanıyorum.
-Ya eğer istersen akşam şu yeni açılan kulübe gidelim diyecektim. Kerem sen ben Buğra falan . Ha? Takılırız .
-Kızım yorgunum dedim ya hiç gelemem.
-Ya kıracak mısın beni Beril ? Lütfen.
-Kırdım gitti bebeğimmm. Öptüm seni.
-Kapat ya kapat. Ya da dur kapatma hadi be.
-Yalvarma canım yalvarma geliyorum.
küçük çaplı bi çığlık attı. Aklıma bugün okulda ne kadar çok sıkıldığım geldi. Biraz eğlenip kafamı dağıtabilirdim.
-Sen hazırlan Beril'im biz seni almaya geliriz.
-Tamam bekliyorum.
Ne giyeceğim şimdi ben ya ? Dolabımın kapağını açtım kıyafetler birbirine girmiş. Şimdi güzel bi elbise seçmeliydim. Bu tür yerlere giderken ne giydiğime dikkat ederdim. En şık olmak her zaman artı puan kazandırır değil mi ? Saate baktım 16:45. Daha erken dedim içimden. Duş alabilirim yani. Giyeceklerimi hazırlayıp banyoya ilerledim. Hava sıcak olduğu için soğuk su ile duş alma gereksiniminde bulundum. Suyu açtığımda vücudum soğuk su ile karşılaştı. tüm hücrelerim buna tepki olarak titredi. Ama şuan kendimi çok iyi hissediyorum. Soğuk su beni hep kendime getirir. Vücudumu lifleyip saçlarımı birkaç kez şampuanladıktan sonra durulanıp çıktım. Üstümü ve saçlarımı kuruttuktan sonra sıra kıyafet seçimine geldi. Ne giyeceğime hala karar veremedim. Sonra gözüme geçenlerde annemle alışverişe çıktığımızda zorla kendime hediye olarak aldırdığım kombine giysiler ilişti. Evet evet. Onları denemeliyim.
Umarız beğenmişsinizdir. Bölümleri fazla bekletmeden yayınlamaya başlayacağız. Bizi takip etmek isterseniz yazarlarımızdan birinin adresi
instagram ; ceydaeersoy.
Kapaktaki arkadaşımız hakkında bilgi isterseniz yorumlarınızda belirtin lütfen.
Vote ve yorumlarınızı bekliyoruz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASKET BOY
ChickLitBu hikayeyi iki kişi yazıyoruz ve ilk hikâyemiz. Birçok yazardan farklı olarak kapağımızda Vini yada Francisco yok. Kapakta ortadaki arkadaşımız hikayenin ana karakteri ve basket boy olan kişi. Büyük bir istekle yazıyoruz. Umarız beğenirsiniz.