Hepinize merhaba arkadaşlar. Yeni bölüme geçelim.
İyi okumalar
🤡
2 aydır çalışıyorum. Şuan hayal etdiğim gün. O orada kapalı yerde oturmuş.Şuan eli kolu ayağı bağlı.Ağzı bağlı. Amma ağlıyor. Bense öylece bakıyordum. Nasıl başlanır bilmiyorum.Amma İlaydaya birazdan arayacaktım.
Canı yansın. Bizim Aselden koparken ne yaşadığımızı anlasın o köpek!Kızına geçmişdeki herşeyi anlatmıştım.
İlk önce Leyayla konuşalım.
"Leyacım! Canınmı yanıyor? Seninmi? Benimmi?. Aslında geçmişteki benim canım yanıyor olmalı. Amma şuanki ben mutluyum. Birşey söyleyimi? Ah leya annen beni küçücük 7 yaşımda mutluluğumu öldürdü.Amma bak şuan canınla ödeyeceksin! Mutluluğumu . Ahh şişt! Sakin. Annede burda olucak. Bana canını teslim ederken görmesini isdiyorum tatlım tamamı!"
Ağzını açtım bağırsada onu duyan olmayacak. "Bırak beni! Herşeyi anlatın. 4 saatdir burda herşeyi anlatdın. Annem bunu yapamazdı. O öyle birisi değil. Almaniyadan 2 gün önce döndü sense annemin karşısında canımı alıcıksın dimi?!"
Kahkahalar atdım
Leya bana ağlayarak bakıyordu."Sus! Lütfen! Ve benim suçum ne ! Annemi polise verseydin! Ben neden sizin günahınızın bedeliyim. Hayat daha önümdeyken şuan belki birazdan gözlerimi hayatıma kapatacağım belki. Bende hayatı tadını çıkarmalıyım! Hakkım değilmi!"
Gülüşüm düşdü . Ah Leya özür dilerim amma bunu yapacağım.
"Annen paralarla herşeyi ortadan kaldırdı kaçtı. Bize inanmadılar! Evet yeri gelirse sen ödeyeceksin annenin günahını! Hakkın belki. Bu güzel dediğin amma aslında ne kadar acı olan bu hayat! Amma senin annen niye benim Ablamı 8 yaşında daha çok güzel şeyler vardı belki gelecekte önünde o neden öldü! Söyleee susma. Benim canım yanmıyormu sanıyorsun!? Haa! Susma dedim "
Boğazını tutup sıktım boğulmaya başlayınca bıraktım.
Öksürüyordu . Acınacak durumda.
İlaydanı aradım.
Ve açtı 15 ci aramanın sonunda.
📱📞
İlayda: ne var!
Ben: ilayda hoşçakal dermisin.
İlayda: ne saçmalıyorsun gerizekalı.
Ben: Ah kızına hoşçakal de diyorum hayatdan göçecekte kendisi. Biraz destek yapsan diyorum.
İlayda korkarak.
İlayda: nee!!? Eda dur! Ne olursun yapma bak beni öldür amma ona dokunma. Ne kadar para isdiyorsun söyle! Hemen söyle getiriyim!!!
Ben: ahh hahahah birşeye gerek yok! Sadece zevk alıyorum
♾️📞Uzun konuşma
Telefonu kapatdım. İLayda polisiz gelecekti söz verdi.
Leyaya bakarak
"Annen geliyor bebeğim üzülme"
...
2 saat geçmişti İlayda Defneye aramış onunla gelecekti. Nisayada aramış belki durdura bilirler diye. Efe polisdi diye aramadı ve onların aramasınada izin vermedi.
Ve geldiler.
...
Onlar kapıdan içeri girdiklerinde ben silahı onun tam beyin ortasına yaslayıp serseri sırıtdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
katil kim? ( TAMAMLANDI)
AventuraTAMAMLANDI!) Suçlu olmasalarda geceler gibi karanlık güneş gibi parlak olamadılar... Bir liseli kızın intikamından bahs ediliyor. Küçük yaşlardan bekliyor? Öldürmeyi bekliyor ❤️🔥 Çünki insan bastırdığı duygunun esiri olur. Evet olmuştum.. Yazın ar...