Selam arkadaşlar. Özel bölümle karşınızdayım. Sizleri seviyorum. Bu bölümü 1sunsshine lütuf ediyorum❤️🔥
İyi okumalarr
❤️🔥
O güzel gülüşün solmasın. Bu söz kime aitdi?. Kime ait ola bilecek sözdü. Bence bildiniz Aselin ölmeden önce ablasına dediği söz.....
Eda benim kardeşim gibiydi. Ben onun arkadaşı Defne Sarper.
Amma Edanın tahmin edemediği şeyler oldu bu 6 yılda.29 yaşım var. Artık 2 kızım var benim. Kumsal ve Asel. Benim Soyisimim Sarper değil artık. Defne Aydın oldu. Efemin soyisimini aldım.
Minik bir Ailem var. O kadar mutluyuz kii. Yeni 1 aylık kızım Asel. Ve herzaman kardeşini hayranlıkla oynatmak isteyen minik tatlı kızım Kumsal.
Hayat benim için harikaa.
"Anne. Bende baksammı? Kaydeşime. Oynata biliymiyim lütfen. Noyuyy biyaz dahaa" dedi kumsal yanıma gelerek."Annecim. Bu kadar sorunun cevabını aynı anda veremem. Kardeşinle biraz daha oynaya bilirsin. Amma o uyumalı artık anladınmı Kumsalım. Kardeşinin üzülmesini isdemezsin değilmi güzel kızım"
"Tamam annecim. Kaydeşim uyusun. Kalkınca oynayızz. Amma sende oyna bizimlee. İşe gitme bu gün" dedi minik gözlerini bana dikmişce)
"Tabii oynarız güzel kızım.Babanda işden gelince oynarız yinee. Ve herzaman diyorum annecim 2 yıl gitmeyeceğim işee" dedim.
.......Gelin 6 yıl öncesine dönelim...
Eda öldükten sonra ne oldu??Eda o silahı sıktığı an. Asla unutmam.
Unutamam o benim. Edam aklımda herzaman kalacak en güzel şey...
Herkez geldi. Polisler anbulyans. Herkez.
Olay araştırılıyordu.
Amma benim pek suçum olmasada 1 yıl hapis cezası aldım. Saçmaydı.
Sonra terapiler gördüm. Çünki artık o kanlar o silah sesi hem yankılanıyordu kulağımda. Hemde uyuduğumda Edanı rüyalarımda görüyordum. 3 ay terapi sonrasında zar zor topladım kendimi.
Peki Leya ne oldu derseniz. Oda hayatını kaybetmişti. Edaya son sözü "Senden nefret ediyorum" demesiydi.
Halla üzülüyorum.
Leya Edanın mezarının bir kaç mezar ötesinde defin edilmişti. Her yanı çiçeklerle kaplatılmış bir kaç oyuncak vardı mezarının yanında.
İlayda? Ondan halla nefret ediyorum. Hapisteydi. Cezasının daha 5 yılını çekmişken geçen yıl dayanamadı kızının acısına ve...
Kalp krizi geçirerek ölmüştü.Şimdi kızıyla yanba yan mezarda.
O bir anne. Ve hiç bir anne kızının ölümüne sönük kalamazdı.
Leyanın babası şuan perişan. Halla yas tutuyor. Karısının ve kızının.
Amma artık ilgilenmek isdemiyorum.
Peki Nisaya Ne oldu??
Tabiki yurt dışına gidiyor sosyal medyayla paylaşım yapıyor.
O mutlu. Nisa mutlu olunca bende mutlu oluyorum.
Nisa neşeli bir o kadar da sinirli alıngan kızdı. Ve her ay benim kızlarıma hediyyeler gönderiyor yurtdışından. Ve Kumsal telefonda Nisaya "Nisacım e biy günde bizi fayklı ülkeye götüyüymüsünn" diyordu.
Nisada bilin bakalım ne yapıyordu zorla durdurdum ya😂
Bilet falan alıp bizi götürmeye gelecekti amma zorla durdurdum kızı.
Kızımı şımartan o bence. Ben Efeni bile Kumsalı Aseli şımartmaması için tenbeh ediyorum amma nafile..
Her zaman ki, cevabı şu şekilde "Onlar benim kızlarım. Gerekirse onların mutluluğu için ölürüm" diyordu.
Çokk iyi bir babaydı. Mükkemel birisiydi. Her zaman geçdikce daha da hayran kalıyorum ona...
Ve Bizim işlerimiz yoğun oluyor.Amma bu 2 yıl işimden azadım geçici olarak tabii. Malum Kocam Polis memuru bende Hakimim. Ve bazende çocuklarımızla ilgilenemiyorduk. En çokta Asel daha olmamışken Kumsal yanlızlık geçiriyordu. Ve bu Asel hanımın olacağını anladığımdaaa
2 yıl vakit alma hakkım olmuştu. Bu gebelik sürecimde ne isdersem hemen bulup getirildi. Efe bana mükemmel bakıyordu ki, halada öyle.
...
Arkadaşlar Peki Edanın annesi ve babasına nemi oldu? Yağıza ne oldu. Asena hoca? Herkez. Bahsedeyim kısa özet geçerek.
Edanın annesi ve babası perişan. Edanın annesi ve babası haftada 3 kez mezarı ziyarete gidiyor. Aselin mezarınada gidiyor.
Peki ya Yağıza? Yağız evli karısını adı Selin ve onların 1 tane oğlu var. Oğlunun ismide Ege. 1 yaşındaydı Ege.
Ve Asena hoca...... O şuan işinin başında. İş kadınıydı. Onu seviyorum. Hatta bazen baya boş vakit bulursak alışverişe bile gidiyoruz.
Peki bizim yani Efe ve benim nasıl çıktığımız günü anlatayım. Yani nerede yaptı çıkma teklifimi.
Arkadaşlarla yani Nisa Efe Ben Atlas. Takılıoduk. İşte starbuck'ta kahve filan içioduk. Sonrasında arkadan farklı müzik geldi. Ve arkama döndüğümde Efe yüzükle karşımda diz çökmüş.
🫐
Evettt buda son~
Umarım beğenmişsinizdir. Hoşçakalın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
katil kim? ( TAMAMLANDI)
AventuraTAMAMLANDI!) Suçlu olmasalarda geceler gibi karanlık güneş gibi parlak olamadılar... Bir liseli kızın intikamından bahs ediliyor. Küçük yaşlardan bekliyor? Öldürmeyi bekliyor ❤️🔥 Çünki insan bastırdığı duygunun esiri olur. Evet olmuştum.. Yazın ar...