Hoş geldiniz bebisler beğenmeyi
Ve yorum atmayı unutmayın
İyi okumalar~~Düzenleniyor!
.
.
.
Jimin gözünü beyaz bir tavana açtı.hastane kokulu bir odadaydi daha hiç birşeyi kavrayamamış'ti.
kurdunun kendini geri çektiğini hissediyor'du. Kurdu kendi içinde uluyor acı çekiyordu ve bu yüzden jimin'de acı çekiyordu. kalbi sıkışıyor nefesi kesiliyordu gözlerini boş boş baktığı tavandan aldı ve odaya baktı.taehyung koltukta uyuyordu.gözleri şişmiş ve kızarmıştı Jin'de aynı şekilde onun yanına kivrilmisti.
Jimin kalbinde hissettiği acıyla inlemis elini kalbine koymuştu.
Birden olan herşey tek tek aklına düştü.
Derin derin nefesler aldı ve hıçkırarak ağlamaya başladı.
J-JUNGKOOK -HİCK- BENİM J-JUNGKOOK'UM H-HAYİR HAYİR ÖLMEZ ÖLEMEZ O-HİCK- O BİRAKMAZ'Kİ BENİ JUNKOOK HAYİR TANRIM!"
sesleri duyan Jin ve taehyung sıçrayarak uyanmış bağıran ve göz yaşlarına boğulan arkadaşlarına bakmıştı.
Tae hemen yatağa oturmuş Jimin'in kollarını tutmaya çalışıyordu.
"J-jimin tanrım dur kendine zarar vereceksin lütfen dur JİMİN!!"
Jimin kimseyi duymuyordu sadece beyninde tek bir ses yankılanıyordu
-malesef hastayı kaybettik-bu sesden başka birşey duymuyordu kendine vuruyor yatağa tırnaklarını geciriyordu.Kriz geçiriyordu.
Seslerden dolayı doktor ve hemşire odaya hızla gelmişti.jin ve tae Jimin'in kollarını tutmaya çalışıyordu.hemsirede sakinlestiriciyi hazırlıyordu doktorda tutmaya yardım edince hemşire hemen igneyi vurmuştu.jimin yavaşça mayismis sonunda uyumuş'tu.
Tae ağlayarak jin'e sarılıp ağlamaya başladı
"H-hyung biz ne yapacağız b-biz jimin'imizi nasıl toplayacağız hyung onu böyle gördükçe c-cok kötü oluyorum"
Jin'de aynı şekilde ağlayarak teselli ediyordu arkadaşını.
"M-merak etme taetaem biz onun yanındayız hep yanında olacagiz bizim destegimizle ayaklanacak biz onu güldürücez herşey yoluna g-girecek merak etme"
________________
1 saat sonra;
Jimin yine aynı şekilde uyanmıştı.ama olayları bu sefer hızlı kavramisti.hemen oturur pozisyona gelip kolundaki serumu çıkarıp atmıştı.
Sesleri duyan tae ve Jin hemen ayaklanip Jimin'in kollarını tutmuştu.
"Jim ne yapıyorsun otursana hem serumu nasıl çıkardın bak kolun kanıyor hadi otur hemşire'yi çağıralım lütfen Jim hadi"
Tae jimini durdurmak için konuşuyordu.ama ise yaradığı pek söylenemez'di.
Jimin artık fazlasıyla dolu olduğu için sinirle kollarını kurtarmış ve en yakınlarına bağırmış'tı.
"YETER ! YETER TAE BİRAK BENİ BENİM JUNGKOOK'UMU GÖRMEM LAZİM BİRAK BENİ BİRAK DEDİM! JİN HYUNG SENDE BİRAK YAA BİRAKSANİZAA!"
jimin sonunda kolunu kurtarmisti.
Tam kapıya giderken tae gelmiş yine kolunu tutmuştu ama bu sefer sıkıca sarılmıştı civcivine.
"J-jimin anlıyorum miniğim ama lütfen sakinleş yalvarırım bende seni böyle görmeye dayanamiyorum
Kardeşimi böyle g-gormeye dayanamıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-GÜVEN - /jikook/
FanfictionVita Park jimin alfasi tarafından aldatilinca bidaha kimseye güvenmeyecegini düşünüyordu ... ama...nereden bilebilirdi ki mafya delta jeon jungkook'un hem güvenini kazanıp hemde kaderini değiştireceğini... © Tüm hakları saklıdır