Yeni bölüm'e hoş geldiniz bebisler
lütfen beğenip yorum atmayı unutmayın ♥️
Hadi başlayalım...
Düzenleniyor!
.
.
.
Jungkook çok fazla duyguyu aynı anda yaşıyordu.bir yandan vitasini kaybetme korkusu vardı. bir yandan onun neyi olduğuyla ilgili birşey bilmediği için tedirgindi, bir yandan onunla yeterince ilgilenmediğini düşünüp kendine kızıyordu.
Jungkook hızla bayılan vitayi kucağına alıp arabaya ilerledi ,ayni hızla arka kapıyı açıp vitayi nazikçe yatırdı kapıyı kapatıp şoför koltuğuna geçti çok korkuyordu ,hayatına bir şey olacak diye çok korkuyordu. istemsizce gözleri dolmuştu jungkook'un.
Arabayı en hızlı şekilde hastaneye sürdü,varınca aceleyle indi.
"SEDYE ACİL SEDYE EŞİM BAYİLDİ CABUK!"
jungkook bir yandan sinirle bağırıyor, bir yandan vitasini kucaklıyordu.
Kucağına aldığı vitayi gelen sedyeye koydu, hemşireler doktorlar yanında iken hızla muayene odasına ilerlediler.
Odaya alınan jimin'den sonra doktor ve hemşirede girmişti yardimci asistan odaya girecek olan jungkook'u durdurdu.
"Efendim üzgünüm giremezsiniz bırakın doktorumuz işini yapıp eşinizi iğlestirsin."dedi hemşire.
jungkook istemese de kabul etmek zorunda kaldı.hastane banklarindan birine oturdu başını elleri arasına aldı.
Jimin odaya alınalı yarım saat olmuştu.jungkook o sıralarda arkadaşlarına da haber vermişti.simdi hepsiyle beraber odadan çıkmasi ve iyi haber vermesi için doktoru bekliyordu.
Dilekleri kabul olmuş doktor yüzünde gülümseme ile çıkmışti.
"Park Jimin'in yakını siz misiniz?"
"Evet ben esiyim yani sevgilisiyim sorun ne doktor iyi degil mi ,vitam iyi?"
Doktor deltanin korku dolu bakışlarına tebessüm etti.basini salladı.
"Sizi hastamızın yanına alalım orada açıklayayım"
Jin hemen atladı.
"Bizde kardeşi sayılırız bizde gelebilir miyiz?"
"Tabiki ama fazla ses yapmayın lütfen"
Herkes başını salladı. Ve Jimin'in olduğu odaya girdir.
Jungkook dolu gözleriyle vitasina baktı jeon jungkook bu yaşına kadar hiç bir şey için ağlamamıştı, ama şu an canın parçası hatta canı için ağlıyordu.
"B-bebegim jimin hadi uyan güzelim"
"Merak etmeyin bay jeon birazdan uyanacaktir "
Jungkook başını salladı vitasının ellerini, yumuşak yanakların, alnını,gözlerini, en son dudakların öptü nazikçe,
Sonunda gözlerini açan jimin'le herkes derin bir nefes vermişti.Jungkook mutlulukla sarıldı Jimin'e
"Bebeğim güzelim çok korktum sana bir şey olacak diye"
Jimin tebessüm etti.
"J-jungkook ben iyiyim sevgilim merak etme sadece başım dönmüştü midemde bulaninca dayanamadım."
Doktor araya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-GÜVEN - /jikook/
FanficVita Park jimin alfasi tarafından aldatilinca bidaha kimseye güvenmeyecegini düşünüyordu ... ama...nereden bilebilirdi ki mafya delta jeon jungkook'un hem güvenini kazanıp hemde kaderini değiştireceğini... © Tüm hakları saklıdır