Hadi bölüme başlayalım 🌸🌈🌔
Düzenleniyor!
..
.
Jimin önündeki dosyaları hızlıca ama dikkatlice okuyor ve imzaliyordu.
İşlerini hemen bitirmesi gerekiyordu,dosyalardan sonra dans katına gidip hoseok ile konuşup bugün derse katılmayacağını söyleyecekti.
Bugün önemli bir gündü...
Jungkook'da aynı şekilde şirkette işleri hızlı bitirmeye çalışıyordu.yoongide ona yardımcı oluyordu.
"Vay demek bizim üç Bücür okullu oluyor "dedi yoongi gülümseyerek
Jungkook'da gülümsedi.
"Evet o kadar heycanlılardi ki yoongi görmen lazım,okul eşyalarını alırken herşeyden almak istediler"dedi jungkook yüzünde olan tebessüm ile.
Evet yavrular artık okullu oluyordu. ana sınıfından başlasalarda bu onların ilk adımlarıydi. jimin'de çocuklar kadar heyecanlıydı,çocuklarını okula götürmek için sabırsızlanıyordu.
.
Jimin işlerini bitirip hobiye haber verip şirketten ayrılmıştı.
Şimdi eve gelmiş yavrulara kıyafetlerini giydiriyordu nunayla
"Ee ballı lokmalarim heycanlı mısınız?"diye sordu jimin.
Jung atladı hemen, nuna kıyafetini giydirirken heyecandan kıpırdıyor nunadan azar işitiyordu.
"Eveyt anne çoyk heycanliyizz"
Minjee'de annesi onu giydirirken dudakları büzük duruyordu,jimin onu farkedince korkarak konuştu.
"Bebeğim ne oldu neden üzgünsün yoksa okulu sevmedinmi"dedi jimin korkarak, yoksa zor olurdu okula gitmesi ve öğrenmesi.
"Hayiy okulu çoyk sevdim anne ama- ama sen oymayacakmışsın yanımızda"dedi minjee ağlamaklı suratıyla.
Jimin anlayışla gülümsedi.
"Merak etme aşkım yanınızda olucam alışana kadar söz veriyorum"
"Seyce paymak sözümü?"
Jimin güldü.
"Evet serçe parmak sözü"
Jimin minjee'nin minik serçe parmağına kendi serçe parmağını doladı ardından minik parmağı öpüp ısırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-GÜVEN - /jikook/
FanficVita Park jimin alfasi tarafından aldatilinca bidaha kimseye güvenmeyecegini düşünüyordu ... ama...nereden bilebilirdi ki mafya delta jeon jungkook'un hem güvenini kazanıp hemde kaderini değiştireceğini... © Tüm hakları saklıdır