Sirius ciddiyetle ödevini yapıyordu. Severus onun konsantrasyonla çatılan kaşlarını ve kağıdın üzerinde kayan elini izlerken kendi kitabını unutmuştu. Neyse ki ödevini çoktan bitirmişti.
"Güzel yıldızım," dedi aniden. Dikkatini çekme amacı bile yoktu aslında, öylece dudaklarından çıkıverdi. Aniden ona sarılmak istemişti. Zaten Sirius inanılmaz sıkılmış görünüyordu. Anında tüy kalemi bırakıp kitabı itince şaşkınca baktı. Sanki ona seslenmesini bekliyordu.
"Bıktım!" dedi öfkeyle. "Hepsini yakmama saniyeler kalmıştı!"
Severus kollarını ona sardı ve alnından öptü. Bir süre kısık sesle sohbet ettiler. Sirius çalışmasına dönerken Severus annesine bir mektup yazmak için bu boş vakti kullandı. Babasının el koyma ihtimali de vardı ama en azından ona yazdığını bilecekti.
Anne,
Nasılsın? Bir süredir senden haber alamadım. Umarım iyisindir. Mektubun yanında ağrıların için bir şey göndereceğim, lütfen kullan.
Babamın son zamanlarda daha iyi olduğunu söyledin, hâlâ iyi mi yoksa bir pislik olmaya devam mı ediyor?Ben iyiyim, derslerin en az sıktığı dönemdeyim. Arkadaşlarım son zamanlarda o kadar arttı ki inanmazsın. Sirius yüzünden bütün Gryffindor'lar için kötü Slytherin'den evcil yılana döndüm. Alınmalı mıyım, yoksa minnettar mı olmalıyım bilmiyorum.
Sirius çok iyi, az önce sana selam söyledi. İlişkimiz de gayet iyi. O mükemmel biri, şaşırtıcı bir şekilde ona çok aşığım. Geçen sene bunu bana söyleseler bir saat aralıksız gülerdim.
Seni özledim. Umarım iyisindir.
Tekrar görüşene kadar,
Severus
Zarfı kapatıp mektubu masaya bıraktı ve kağıttan bir şeyler yapmaya çalışan Sirius'a baktı.
"Ne yapıyorsun?""Kuş."
"O nasıl olacak?" dedi şekilsiz, çarpık cisme tuhaf tuhaf bakarak. Sirius ne ara kalkıp aldığını bilmediği ince kitabı onun önüne itti. Açıklamasıyla ve resimlerle nasıl yapılacağı gösteriliyordu.
Sirius'un yanında kağıttan bir gemi ve bir taç duruyordu. Ne ara yapmıştı bunları?
"Sen de yap," dedi çarpık çarpık kesilmiş bir kağıdı önüne iterek. Kesememiş, katlayıp sonra yırtmıştı belli ki. Severus kağıdı alıp ciddiyetle katladı. Bir dakika içinde bir kuş masasının ortasında parlıyordu. Severus büyüyle rengarenk tüyler ekledi ve olduğu yerde yavaşça kanat çırpmasını sağladı. Her özellik eklendiğinde Sirius'un gözü seğiriyordu.
"Ne? N-nasıl- nasıl yaptın!"
Severus kendini beğenmiş bir sırıtışla geriye yaslandı. "Yetenek," dedi havalı havalı. Sirius kızgınca kağıdını buruşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Star (Snirius)
Fanfiction[𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ı] Sirius Black ile sevgili olduktan sonra öğrendiği ilk şey, bütün ilgisini ona vermek zorunda olduğuydu. Aksi takdirde ilgi canavarı vahşi Gryffindor, düşman oldukları zamandan bile daha can sıkıcı olurdu. 𝚂𝚒𝚛𝚒𝚞𝚜 𝙱𝚕𝚊𝚌�...