Selammm
Napıyonuzzzz
Keyifli okumalarrrr<33
_____
2,5 hafta geçmişti o günün üzerinden. Jeongin hâlâ Changbin'e yazmamıştı ama içine bir sıkıntı düşmüştü. Gecenin bir yarısı uyuyamadığı için telefonunu eline aldı ve aklına Changbin'e yazmak geldi.
Changbin
Siz
Changbin
Uyanık mısın?
| Ben özür dilerim
| Ben özür
|B
(İletildi [04.32])
Telefonunu elinden bıraktı ve yatağından kalktı. Balkona geçip korkuluklardan tutunup dışarıya baktı. Hiçbir evin ışığı yanmıyordu. Derin bir iç çekti ve dışarıyı izledi bir süre.____
"Günaydın sevgilim~" Dedi Hyunjin merdivenlerden aşağı inip kendisine doğru gelen Felix'i görünce. Felix gülümsedi ve mutfakta kahvaltı hazırlayan Hyunjin'e arkasından sarıldı. "Sevgilim diyorsun ama ben düzgün bir çıkma teklifi almadım." Kıkırdadı.
"Çıkma teklifinden daha güzel bir şey teklif etmeme ne dersin?"
"Ne gibi?"
"Evlilik teklifi gibi?" Hyunjin gülümsedi. "Önce çıkma teklifi et. Ondan sonra evlilik teklifi edersin."
"Ah!" Hyunjin kestiği parmağını tuttu. "Hey? İyi misin?" Felix, Hyunjin'e sarılmayı bırakıp kestiği parmağını tuttu.
"Parmağımı kestim...ah sızlıyor." Felix, "Bakayım yaraya...çok derin kesmemişsin." dedi ve gülerek, "Sende hiçbir şeyi beceremiyorsun." diye eklediğinde Hyunjin sırıttı. "Ama seni iyi beceriyorum, değil mi?" Hyunjin, Felix'i tezgahla arasına almıştı.
Felix dik dik Hyunjin'in suratına baktı. Hyunjin'in eli kalçasına gittiğinde onu itti. "Höşt lan! Yavşama. Utanmasan mutfakta becereceksin. Git kendini tut biraz. Her gün her gün, yeter. Bu ne azgınlıktır? Git parmağına yara bandı tak. İltihaplanacak şimdi."
Hyunjin gülümsedi ve Felix'e yaklaşıp saçlarından öptü.
_____
1 yeni bildirim - WhatsApp
Changbin
Changbin
Ne oldu Jeongin? Şirketteyim.Siz
Müsait olduğunda
arar mısın?
Konuşmak istiyorum
(İletildi [14.47])_________
Jeongin ofladı ve telefonunu elinden bıraktı. Changbin mesajlarına bakmıyor, baksa bile geç cevap veriyordu. Hatta bazen hiç cevap vermiyordu. Aramalarını bile görmezden geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator | HYUNLIX | [Türkçe]
General FictionHayatında yeni bir sayfa açmaya karar vermiş Felix'in yaptığı asistanlık başvurusu kabul olur. İlk iş gününe heyecanla giden Felix, patronu olduğunu bilmediği bir adamla aynı asansörde kaldığından beri hayatında çok şey değişmiştir. Öğrendiği gerçe...