Aayaya selam bebeklerimmğh
Chanmin ficimin ilk bölümünü yayinladim koşun okuyun
Hem 13-14-15. bölümleri genel olarak jeongbin yapar araya biraz minsung ve hyunlix sıkıştırırım
Ay hadi saldım okuyun,
Keyifli okumalar<33
______
"Ben sana tripliyim." Dedi Jeongin kollarını birleştirerek. "Ya ben ne yaptım şimdi?"
"Sen daha iyi bilirsin." Felix güldü ve "Söyle yoksa seni gıdıklarım!" dedi ellerini Jeongin'in karnına götürürken. Jeongin de belli etmemeye çalışsa da hafiften güldü.
"Dün neden benimle telefonda konuşurken garip garip inliyordun?" Felix şaşırdı. Böyle ani bir soru beklemiyordu. "Şşt! Orasını karıştırma." Dedi ve yanındaki Jeongin'e sıkıca sarıldı.
"O korkunç adam ile beraberdin. Değil mi?" Felix'in ağzı o şeklini almıştı ve hafifçe Jeongin'e vurdu. "O korkunç değil ki! Çok tatlı ve kibar." Jeongin anında gülmeye başladı. "AHA, İŞTE KENDİNİ ELE VERDİN! 'KORKUNÇ ADAM' DERKEN BELLİ BİRİSİNİ SÖYLEMEMİŞTİM!" Kahkaha atarak Felix'e vuruyordu.
Felix kızardığını hissetmişti. "Yaa! Utandırmasana!" Jeongin anında ciddileşti. "Tamam neyse acele edelim. Ben saçımı kuruturken sen kıyafet baksana." Dedi ve Felix ile beraber oturduğu yataktan kalkıp banyodan kurutma makinesini aldı. O sırada Felix, Jeongin'in dolabını açmış ona kombin yapmaya çalışıyordu.
Felix dolabında bulduğu rastgele birkaç kıyafeti yatağa attı ve kafasında Jeongin üzerinde nasıl duracağını düşündükten sonra, "Bunları giy bir bakalım." Dedi. Jeongin saçlarını kurutmaya bırakıp makineyi yandaki komodinin üstüne koydu. Yatağın üzerindeki kıyafetleri aldı. Giyinip boy aynasından kendine baktı.
"Oha! Mükemmel oldu." Kafasını Felix'e çevirdi. "Güzel seçmişsin beğendim." Dediğinde Felix gülümsedi.
Telefonunu aldı ve boy aynasından fotoğrafını çekti. Felix telefon ekranına baktı.
"İnstagram hesabına mı atıyorsun?"
"Evet, insanlar ne kadar yakışıklı olduğumu bilmeli." Dedi gülerek. Felix güldü ve "Seni gören zaten yakışıklı olduğunu farketmiştir, etmediyse kördür." dedi Jeongin'in saçlarını karıştırırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator | HYUNLIX | [Türkçe]
Ficção GeralHayatında yeni bir sayfa açmaya karar vermiş Felix'in yaptığı asistanlık başvurusu kabul olur. İlk iş gününe heyecanla giden Felix, patronu olduğunu bilmediği bir adamla aynı asansörde kaldığından beri hayatında çok şey değişmiştir. Öğrendiği gerçe...