Selam ben potterhead bazılarınız bana potterhead ne demek diye sormuşlar o yuzden şunu söyliyim Harry Potter hayranı ve hastası demek ki ben onlardan biriyim neyse hikayeye başlayalım :)
Babam: evet bilmeli Miranda
Annem:tamamBen: Artık söylicek misiniz bana şu herneyse konusunu?!
Babam: Tamam artık söylüyorum. Tatlı kızım bizim bütün ailemiz şey büyücü biz bunu sana söylemedik çünkü senin bir büyücü olup olmadığından emin değildik. Bizde Büyücülük okulundan sana bir mektup gelene kadar sana bunu söylemicektik ve şimdi bu mektup gelince bizde sana bunu açıklamaya karar verdik.
Bir anda duraksamıştım ben büyücü? Tabii canım her halde şaka falan bu dimi?
Ben:Haha Babacığım ya çok komiklik bu bir şaka dimi?
Babam: şaka deyil kızım *cebinden bir sopa çıkarıp bana göstererek* Bu benim asam bak şimdi *asayı bardağa doğru tutup* Aquamenti.Inanamıyordum bardak bir anda suyla doldu babam şaka yapmıyormuş cidden Büyücüymüş!!
Ben: B-Baba yani Ş-şimdi B-bende M-mi büyücüğüm?
Babam: evet kızım ve okulun Eylül'ün beşinde başlıyor.
Ben: bu güzel ama eski okulum ne olucak?
Babam: o muggle (evet yazarınız Harry Potter'a bağladı :D)okuluna artık gitmeyeceksin.
Ben:Muggle? (yazarınız yine Harry Potter'a bağladı >3)
Babam: Büyü olmayan demek.Ben: ha -.-
Babam: yarın o muggle Okulu'ndaki kaydını silip senin yeni okulun için eşyalarını almaya gidicez şimdi bu gün o muggle okuluna git ve ordaki arkadaşlarına Hoşçakal de sonra da eve gelirsin.Ben: tamam :( ama baba onlara ne dicem ben Büyücülük okuluna gittcem diyemem ya hani bu çok gizli bilgi ya?
Babam: ha evet şöyle de yeni bir okula gidecekmişsin ve adı..... Krustrag olsun tamam mı?
Ben: Şey Saçma ama tamam.
*Yolda*Of inanamıyorum ben bir büyücüyüm ha? Bu beni çok mutlu etsede eski arkadaşlarımı çok özlicektim.Her neyse okula vardığımda Clara,Cindy,Violet ve Austin beni karşıladılar kızlar Üstüme atlayıp,bana sarılıp bağırmaya başladılar:
Violet:Nerdeydin sen!
Clara:Hoca sana çok kızdı biliyormusun!
Cindy *diyerlerini susturarak*: Kızın fazla üstüne gitmeyin elbet önemli bir mazereti vardır dimi?Ben: evet aslında var...
Austin: Ne oldu Knk iyi misin?
Ben: malesef Üzücü bir mazeretim var. Şey babam bana bu sabah çok kötü bir haber verdi ve bu yüzden size Baybay demeye geldim...Hepsi:Ne oldu!
Ben: ben başka bir okula almışlar adı Krustrag nerde olduğunu sormadım babama ama sanırım sizi bi deha asla göremicem belki yaz tatillerinde.Violet:Ne o babanı varya!!!...
Cindy: sakin olan Violet insanın babasına bişi yapamayız dimi?
Austin: peki seni bir daha göremicek miyiz?
Ben: hayır belki yaz tatillerinde ama onun dışında hayır malesef şimdi gitmem gerekiyor yarın bir daha gelip okuldan kaydımı siliceğim babamla..Hepsi:*teker teker bana sarılarak* Görüşürüz canım knkamız!
Ben:Görüşürüz :(Selam selam ben potterhead evet öncelikle bu bölüm nasıldı? Ve ikincisi sizce Harry Potter'a bağlandırıyım mı? mesela Profösör McGonagall falan yada Harry, Ron, Harmonie gibi ne dersiniz? Yorumlarınızı ve Oylerınızı Bekliyorum! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyücüler Okulu
Science FictionBella normal bir insan olduğunu zannederken kendini bir Büyü okulunda bulur..... Şimdi onun gözünden hayat!