...Tamam O zamaN...

56 9 2
                                    

Resimdeki doruk plajdaki hali: ))

Gerçekten çok iyi anlaşmıştık berke ile  şakalar yapıp eğleniyorduk.  Berkeyi çok sevmiştim doruk'un aksine çok iyi biri güler yüzlüydü.

Daha yeni tanıştık ama emre ve demirden sonra en sevdigim erkek arkadaşım oldu diyebilirim.

10 senelik arkadaş da var 2 saatlik kardeş de var. maksat yüreğiniz bir olsun .( ayni kişiden nefret edelim kızlar da ki ilk kuralımız : )

Allahım şair gibi kız oldum ya. Tamam kes övünmeyi rüya havalanma yavaş yavaş aşşağıya in bakalım Ait oldugun yere geri dön kızım !!!

Çaglanın sabah ki halinden eser yoktu yüzü düşmüştü acaba neden??

Şuan plajdaydık ama biz denize girmeyip muhabbet ediyorduk zaten kıyafetlerimizide giymemiştik.  Bazı kızlar berkeleri tanıyor olacak ki tip tip bakıp gizliden fotoraflarını çeken  bi kaç kızda vardı .ama öyle ünlü felan değillerdi bide yakışıklı oldukları için bakıyorlardı evet çok yakışıklılardı .malesef oda

Allah bi yerden alıp bi yerden veriyor doruğa tip verip akıldan almış kfxkdmfmf

Şuan sohbet ederken  görüş izama geldi bi kızla yiyişiyorlardı ben oraya bakarken eslemde doruk 'u görmüş olacak ki

"Yine kız  dorukcugumu bulmuş"

"Tanıyormusun  kızı ama kız biraz şey" ortamda söylemedim belki arkadaşları diye ama berke söyleyeceğimi söyledi.

"Gerçekten sürtüge benziyor belli degil mi?  " tabikide belli ediyordu ben sürtügüm diye .berkeye  hepimiz "tabikide belli ediyor " bakışlarımızı gönderdik.

" Evet  sürtük kelimesi ona göre gıcık bide .  doruklarla ne zaman buraya  gelsek hep dorugun yanına geliyor ama doruk takmıyor kız ise hala mal mal peşinde sanki bu kız doruğa yetecek de .

Ve hepimiz eslemin dediklerine ve bunları söylerken mimik ve yüzünde ki ifadeye bakarak kahkaha attık .

Baya tahminimden de iyilerdi ve kafa yapımız da birdi.  Ben hani mankenler diye ukala olur sanmışken eslemide gıcık birisi diye düşünürken  ama yanılmışım.  tabikide doruk bunların dışındaydı tamda tahmin ettigim gibi birisi.

Soguk
İtici
Kasıntı
Salak
Asalak
Kendini beyenmiş
Orman kaçkını
Ukala
Bilmiş
Zeka seviyesi düşük insan
Duygusuz. Oh be rahatladım .....

Sıcaktan bunalırken boğazımda kurudu ve soguk bişeyler içesim geldi karşıda ilerde 3dakikalık mesafedeydi .

"Ya ben çok bunaldım kendime soguk bişeyler alıcam sizde istermisiniz "

Herkes  yok dedi salaklar ya beleş olum  yani ben olsam al ordan 5 10 tane bi dakika ya onlar bana yetmez  koli yok mu ? koli?

Demirde "sen o minnak bedenine kıyamazsın her işi bize yaptırırdın noldu " tabikide kıyamam bizimkiler şaşırmıştı ben bu sıcakta- bunaldım ve oraya kadar gidicektim burda muhabbet varken minnak bedenime nasıl kıydım ben bile kendime şaşırdım  hani..

İçecegimi seçip  parasını verdikten sonra  bizimkilerin yanına giderken bayağ komik olaylardan konuşuyorlar olacak ki uzaktan baya gülüyorlardı hım merak ettim şimdi ve çok Yoruldum karnım acıktı yemekk diye düşünürken bizim ukalayı gördüm doruk 'u yanındaki Sürtük ona bişeyler söylerken o dinlemeye tenezzül etmiyor  bile.

Bende ki de gıcıklık degil mi dorugun rahatlıgını  bozacaktım Doruk beyin asdadsdd haha yaşasın kötülük ama bey kelimeside yakışmıyor ya bakim " Doruk bey" yok yok yakışmıyor bu salaga ne yakışır ki? 

...FARKLI DÜNYALILAR ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin