PROLOG

245 33 7
                                    

Kilka miesięcy temu.

Z koleżankami wyszłyśmy świętować urodziny naszej znajomej. Spotkałyśmy na nich kilku chłopaków z naszej szkoły którzy chodzili do ostatniej klasy liceum.
Z dziewczynami postanowiłyśmy, że pójdziemy z nimi potańczyć. Gdy poszłyśmy odsapnąć zauważyłam, że jeden z nich zaczął na mnie szczególnie zwracać uwagę.
W międzyczasie wyszłam do toalety a gdy z niej wróciłam chłopak nagle przysiadł się obok mnie i zaczął mnie zagadywać a ja wtedy popijałam drinka. Po chwili zaczęłam tracić świadomość. Chłopak zaprowadził mnie do jakiegoś dziwnego pomieszczenia.
W pomieszczeniu było ciemno, paliła się jedynie mała lampka na półce. Poczułam nagle, że chłopak położył mnie na łóżko.
W głowie miałam tylko szum. Słyszałam głos jakiegoś chłopaka, ale przez to że w mojej głowie słyszałam tylko sam szum nie mogłam zrozumieć chłopaka ale i również nie mogłam go dobrze zauważyć ponieważ widziałam wszystko jak przez mgłę, jedynie co mi się rzuciło to jego niebieska koszula oraz tatuaż lwa na przed ramieniu.
Czułam się bezsilna, czułam jak chłopak rozrywa mi moją koszulkę i pomimo tego że próbowałam się wyrywać nie dawałam rady,  chłopak był silniejszy ode mnie, związał mi ręce, i zakleił moje usta taśmą.
Byłam przekonana że pozostanie tylko na rozdartej koszulce i nagich piersiach, że je po dotyka i mnie zostawi w spokoju, lecz niestety moje myśli były błędne.
Chłopak niespodziewanie zaczął rozpinać mi moje spodnie, i zaczął je mi gwałtownie ściągać, pomimo zaklejonych ust próbowałam wydobyć jakiekolwiek dźwięki, zaczęłam machać rękami ale to wszystko było na nic.
Gdy poczułam, że leżałam w samych majtkach, starałam się z całych sił skulić nogi, ale dla chłopaka to nie była przeszkoda, rozszerzył moje nogi i zaczął dotykać mnie po moich majtkach ręka, zaczął jeździć nią w dół i górę aż w końcu zsunął mi majtki i wszedł we mnie swoją męskością.
Bałam się, był to mój pierwszy raz i to jeszcze nie chciany.

From Enemies To LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz