Jungkook:
Már egy órája próbálkozok, de a nevénél többet nem tudok kihúzni belőle. Mi lenne ha egy kicsit határozottabban próbálkoznék?
Határozottan megragadtam az állát és erősen magam felé fordítottam.
- Beszélj! Hogy kerültél ide?! Beszélj, különben megbánod! - láttam ahogy a könnyei megerednek, és szólásra nyitotta a száját.
- Én... Én lezuhantam - mondta sírva, könnyei a még mindig állán tartott kezeimre vándoroltak.
- Csak úgy hogy a francba tudtál lezuhanni? Hisz ott az elválasztó fal. - levettem a kezem az álláról. Rögtön földre szegezte tekintetét. Azt hiszem egy kicsit remegett is.
- Nyughass már, ne bőgj. Nem haragszom.. Majd később vissza térünk rá oké? - hát igaz ami igaz, nem vagyok jó a vigasztalásban. A vállára tettem a kezem, ez azt eredményezte, hogy finoman megremegett. Már nem sírt, csak szipogott.
- Na és neked van kérdésed felém? Szívesen válaszolok.. - próbáltam egy kicsit feloldani a hangulatot. Megrázta a fejét. Sóhajtottam, majd frusztráltan kitrapoltam. Nem tehetek róla, nagyon könnyen felkapom a vizet. Apámtól örököltem..
Tanácstalan vagyok. Mit kéne tennem?! Fogalmam sincs, hogyan kéne beszédre bírnom. Ekkor pedig a megoldás betoppant az ajtót. Az én jó öreg barátom. Ennyire se örültem még neki.
- Na miaz? Hogy van az angyalunk? - kérdezte Tae szórakozottan. Sóhajtottam, majd panaszkodni kezdtem.
- Egyszerűen szörnyű... - Tae arcát látva rögtön kijavítottam magam.
- Semmit sem tudok kihúzni belőle. Sőt már szökéssel is próbálkozott.
- Hát nem csodálom. Nem értesz a fiatalokhoz.. És - mielőtt befejezte volna a modorom szidását, fejbe kólintottam, és megkértem rá, hogy adjon tanácsot. Tényleg meg kell tanítani nekem, hogyan kell viselkednem?! Jeon Jungkook vagyok az isten szerelmére...Nos vissza tértem, jó pár hónap után. Remélem hiányoztam 😆..
YOU ARE READING
Hell's Angel Nel2nb
FanfictionJeon Jungkook, apja halála után képtelen volt át venni a vezetést, az alvilág felett. Fiatal kora ellenére, hamar elnyerte a tiszteletet még az idősebb egyedek körében is. Egyhangú életét egy ártatlan zuhanó tünemény dúlta fel.. Mi történik, ha egy...