Güneş çocuk🐥

199 32 33
                                    

🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥

Felix'den;

Abim yarım saat önce çok yorgun olduğu için beni hastanede bırakıp eve gitmişti.

O zamandan beri Hyunjin durmadan konuşup benimle ilgili sorular soruyordu.

Aslında onun da kuzenleri gibi olduğunu düşünmüştüm fakat hiç benzemiyordu onlara.

Güler yüzlü ve tatlı bir insandı. Durmadan konuşuyor, kahkaha atıyor ve bazen de bir şeyleri abartarak anlatıp ağlamaya başlıyordu.

Hatta bazen o kadar hızlı duygu değiştiriyordu ki gülerken birden bire ağlamaya başlamıştı.

Bu muhabbet içinde beni en çok üzen şey ise kalbinin hasta olduğunu öğrenmemdi.

Kalbinin ona yetmediğini ve ilaç kullandığını söylemişti. O an yüzündeki ifade ile kalbimin ağrıdığını hissetmiştim.

Şuan ise bana kantinden yemek getirmeye gitmişti. (Hastane de böyle mi oluyor?)

Bir süre bekledikten sonra kapı çalmış ve Hyunjin yavaşça içeri girmişti.

Yatağa oturup elindeki çilekli sütü(Chanmin🤭) açmış ve diğer elindeki tostu sardığı kağıttan çıkarmıştı.

Elinden teşekkür ederek almış ve büyük bir ısırık almıştım.

Lix; Yiyecek misin?

Hwang; Hayır demek isterdim ama... Yiyebilir miyim?

Yarısını bölüp vermiş ve yemeye devam etmiştim. Göz ucu ile baktığımda gülümseyerek tostu yediğini görmüştüm.

Lix; Süt içer misin?

Hwang; Maâlesef çileğe alerjim var.

Lix; Üzgünüm bilmiyordum...

Hwang; Sorun değil Felix~~

Lix; Çok iyi kalplisin Hyunjin~

Hwang; Teşekkürler Felix. Sen de çok güzelsin~~

Dediği şeyle yanaklarımın kızardığını hissetmiştim. Minik bir gülümseme sunup tostumu yemeye devam etmiştim.

Jisung'dan;

Mincatho adlı kullanıcıdan bir mesajınız var

Mincatho;
Selam bebek donun ne renk;)

Hanji;
Kırmızı ama sana söyleyemem.
Dur bir dakika SEN KİMSİN AMK!!!

Mincatho;
Kırmızı hm?
Lee Minho😎

Hanji;

Nerden biliryorsun lan donumun
Bir dakika OKULUN POPÜLER ÇOCUĞU MİNHO MU LAN!!!

Mincatho;
Evet.
Sen de benim karımsın.

Hanji;

Hoşt lan it

Mincatho;

Kediyim ben😎

Hanji;
Tamam by.
Çevrimdışı


Mincatho;
Hey!!
Nereye??
Okulda görüşürüz Sincap çocuk:)

Jisung önündeki kahvaltıyı hızla bitirip yukarı çıkmıştı. Dolabından aldığım kazağı ve deri pantolonu üzerime geçirip, zincirlerimi takmıştım.

"Peter pan sendromu" BTS x SKZ x TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin