4

129 11 18
                                    

Medyadaki Buket Hanım'dır. American Horror Story izleyen bilir v.v. Öpüldünüz okuyun bakim.

"Siz Kaan Yılmaz'ın kızları nasıl böyle bir edepsizlik yaparsınız?! İlk önce yemek savaşını başlatıyorsunuz sonra da yemek hanedeki on iki kişiyi jiletliyorsunuz!" yeni bir çığlık attınca okul müdiresi istemeyerekte olsa kızlar suratlarını ekşitti.

"Şikayetçiyiz!" diye çığlık atan amigo kız grubuna bakışlarını çevirip konuşmaya başladı:

"Şu kızların hallerine bir bakın," ardından yeniden Kaan Yılmaz'ın üç kızına döndü.

"Siz bu kadar başarılı mısınız? Ya da bu kadar güzel bir fiziğe sahip misiniz?!"

"Götümü öp!" diye haykıran Esin'e karşılık kaşları şaşkınlıkla havalandı.

"E-Efendim?" dedi yaşlı kadın.

"Gayet net duydunuz!" dedi bu sefer Buse. Orada müdire ile laf dalaşına girebilirlerdi fakat... O sihri tam olarak bu bozdu:


İçeri o anda kapıyı tıklatmadan biri girdi, ıslık çaldığını es geçmemek lazım. Herkes içeri giren kişiye bakışlarını çevirdiler. Pantolonu dizlerine kadar indirmişti. Derin, çocuğu uyarmak amaçlı boğazında gıcık varmış gibi hafifçe öksürdü. Giren kişi arkasına döndü. Neden hiç kimse şaşırmamıştı acaba?


"Aaa! Sizde mi buradaydınız?" dedi Furkan.

"Çocuğum," diye lafa başladı müdire sakin bir ifadeyle sonrasındaysa kulak zarlarına zararın zararını veren cırtlak sesiyle cırlamaya başladı:

"Ne yapıyorsun sen?!"

 "Hocam burası erkekler tuvaleti değil mi? Asıl sizin burada ne işiniz var?" diye konuştu Furkan gözlerini büyüterek.

"Peki... Nereye sıçacaksın?" dedi Esin muzipçe sırıtarak. Furkan o an etrafına bakındı ve gerçekten orada ne lavabo ne de tuvalet kabinleri gördü. Pantolonunu yeniden giydi. Sonra dışarı çıkıp kapının üstündeki tabelanın üstündeki yazıları okudu.

"OKUL MÜDİRESİ: PINAR PİŞTİ"  

Sonra yeniden içeri daldı. "Anaa! Ben nereye girmişim la? Özür dilerim!" demesinin ardından ordan Usain Bolt hızıyla zaklaştı.

"Nasıl öğrencilerim var benim.Onun sonra icabına bakarım..." müdire Furkan'a cezasını sonra vermeyi seçip şu an karşısında duran üç kıza ölümcül bakışlarını atmaya devam etti...

"Üçüzler..." yaşlı kadın oturduğu rahat, deri koltuğundan kalkıp kızlara yürümeye başladı.

"Kaan Yılmaz'ın kızları olmayı hak etmiyorsunuz! Böyle asil bir iş adamının böyle edepsiz ve ahlaksız kızları olmamalı!"

"Siz kim olduğunuzu sanıyorsunuz!" diye bağırdı üç kardeş aynı anda.

Müdire kızları taklit ederek, "Dediğimi duydunuz," dedi.

"Siz, bizim babamızın iyi biri ve asil olduğunu mu sanıyorsunuz?! -sinir bozucu bir kahkaha attı- Kızlarını daha psikoloğa gönderemeyen bir baba nasıl asil olabilir?!" dedi Simay. Simay hakkında doğru tahmin. Şu anda sinir krizi geçiriyordu.

"Ben sizin yerinizde olsam kimsenin hayatın karışmazdım ya da kimsenin nasıl bir hayat yaşadığını bilmeden eleştirmezdim!Siz... Siz bizim nasıl bir hayat yaşadığımızı bilmiyorsunuz! Bu yüzden bizi eleştirmeye hakkınız yok!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÜçüzlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin