okunmaların maşallahı varken oylar💆🏻♀️
lütfen beğendiyseniz yıldız tuşuna basarak
!oylayın!
hem texting hem düz yazı
oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum
iyi okumalar bebisler💫💗abinmivarderdinmivar🥶
lisam:
abim kesin ve net aşık diyorum
bu kadar ulan
√√jisom:
ne oldu kızjennie:
yine sabah sabah başladınız
saçmalamaya💆🏻♀️💆🏻♀️rosém:
Lisa diyorsa doğrudur
yapıcaz kız sizi
taennie
oh ship ismi de buldum🤌🏻🤌🏻lisam:
*fotoğraf*
*fotoğraf*
abimle bir kaç mesajın
ekran görüntüsü 🙊🙈jennie:
ya gidip anlık fotoğrafımı
neden atıyorsun Lisa
ŞU TİPİME BAK OF
😡😡😡😡jisom:
jen şaka mısın
kızım fotoğrafın güzelliğine bak
taş gibi karısınlisam:
harbi oğlum
ne güzel fotoğraf
oy oy canım gelinimjennie:
goygoy yapmayı bırakında
hazırlanın kahvaltı için
abim sahil kenarındaki restoranda
yiyeceğiz dedi, ona göre hazırlanınrosém:
o zaman deniz için eşyalarınızı alın
direk kahvaltıdan sonra kabinde
hazırlanır denize girerizlisam:
okitojisom:
ben hazırım
abimle çıktık odadan
gelince görüşürüzrosém:
öpüldünüz, hepiniz😽
√√jisoo-lisa-jennie bu mesaja "❤️" ifadesi bıraktı
Lisa'nın yüzünden Taehyung ile karşı karşıya kahvaltı yapıyorduk. Dönen muhabbetlerden sonra o kadar strestliydim ki kahvaltı yaparken bile elim ayağım titriyordu.
"İyi misin Jennie? Ellerin titremeye başladı." Rosé'nin gülerek dediğine cevap verdim. "Biraz uykum var. Geç yattım ondandır." Kızlara yapmacık şekilde gülüp tabağıma geri döndüm. Bacak bacak üstüne atarken yanlışlıkla Taehyung'un bacağına vurdum. Kafamı kaldırıp suratına baktım. "Kusura bakma. Yanlışlıkla çarptım. İyi misin?" "Önemli değil." nazikçe gülümseyip kafasını denize çevirdi. Hemen solumda oturan Jisoo bacağımı cımırdı. Acıyı sadece gülerek gösterdim. Kulağına yaklaşıp "Rahat dursun elin kolun. Delirtmeyin beni." Jisoo gülüp saçımı okşadı. "Sen nasıl istersen Jennie. O mayoyu giyerim." Lafı döndürüp ağzına salatalık attı."Ben odaya geçiyorum beyler. Hazırlanıp gelirim. Afied olsun size." Jimin masadan kalkınca diğer erkeklerde masadan kalktı.
"Bizim kıyafetler yanımızda biz sahilde şezlong ayarlarız size. Acele edin ama." Lisanın dediklerine tamam diyip mekandan ayrıldılar.
"Şimdi planımız şu kızlar. Deve güreşi yapacağız ve Jennie Taehyung'un omuzlarında olacak." Ağzımda ki su boğazımda kalırken Lisa sırtıma vurdu. "Tanrı aşkına tak diye söylenir mi? Kız heyecandan ölecekti." Öksürmem bitince sinirle ayağa kalktım.
"Anlıyorum dalga geçmek hoşunuza gidiyor, eğleniyorsunuz. Fakat ben bu durumdan memnun değilim. Daha fazla ben ve Taehyung hakkında saçma sohbetler açmayın. Afied olsun size." Plaj çantamı alıp sahilde olan giyinme kabinine doğru ilerledim. Gerçekten Taehyung ile bana yapılan yakıştırmalar, kesin olmayan bilgiler sinirimi bozmuştu. Bu durum elimin ayağımın birbirine dolanmasına sebep oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonic | taennie
FanfictionKim Taehyung arkadaşının kardeşine uzun zamandır platonikti taehyung&jennie