ters düz takla
düşmanı hakla
boş boş durma
bölümü likela
iyi okumalar
💗💗"Burayı Instagram'da otelin etiketiyle öğrendim. Çok güzel manzaraya sahip değil mi?" Batmak için kendini hafiften gizleyen güneş denizi tupturuncu yaparken kayalıkların üstünde sakince manzaranın tadını çıkarmak fazlasıyla iyi geliyordu. "Manzara bu zamana kadar gördüğüm en iyi manzaralardan biri. Sakinliği buraya ayrı bir hava katmış. Ayrıca güneşin turuncu ışıkları denizle uyum içinde. İyi ki buraya gelmişiz." Gülümseyerek Taehyung'a baktım. Aldığımız bira şişelerinden birinin kapağını açıp uzattı. "2 bira bile sarhoş ediyor o yüzden bu bana yeter." "Çok içmediğini bildiğim için sana 1 tane kendime de 2 tane almıştım." Öğrendiğim yalan veya doğru olan, kesinliği belirsiz olan bilgiler yüzünden kalbim, beni düşündüğünün etkisiyle küt küt atıyordu. Bir süre sessizce biralarımızı içip batan güneşi izledik. "Jungkook'un dedikleri lütfen takma. Kendini komik sanıyor. Kilolu değilsin." "Kilom var. Tanıdığımsın diye, üzülmeyeyim diye öyle dediğinin farkındayım. Sadece şak diye yüzüme vurulması moralimi bozuyor."
"Altı üstü 55 kilosun Jennie. 50 kilo olma zorunluluğu diye bir şey yok. Ayrıca kalın bacak sana gayette yakışıyor. Gerçekten böyle fiziğin çok iyi. Sakın saçma diyetlere gireyim deme. Duymayayım bir daha senden öyle şeyler." Daha önce 5 gün boyunca yaptığım muz diyetinden bahsediyordu. Bayılıp hastaneye kaldırılmıştım. Biramı kayalığın üstüne koyup ayaklandım. "Burası suya atlamak için çok uygun. Hadi denize atlayalım." Üstümde ki elbiseyi çıkartıp suya balıklama atladım. Suyun yüzüyine çıkıp hala kayalıklarda olan Taehyung'a seslendim. "Hadi gelsene Taehyung. Su çok güzel. Gün batımında yüzmek fazlasıyla harika." Ayaklanıp oda benim gibi balıklama suya atladı. Suyun içinde eski anılarımızı konuşarak eğlendik.
"Peki Jungkook'un tişörtünü renklilerle attığın için seni hapisaneye kitlemesine ne diyorsun? O gün fazlasıyla komikti."
"Tanrım abim tam bir şeytan. Çamaşırların arasına karışmıştı altı üstü. Neymiş markaymış pahalıymış. Gelen geçen bütün polisler neden burada olduğumu soruyor açıklama yapınca kahkahalara boğuluyordu. Zor bir 5 saat geçirdim. Tanrı korusun hapisanelerden." Evet abim manyağın tekiydi.
"Peki senin Lisa ile girdiğin iddea sonrası kaybedince elsa kostümü giymen. Gülmekten altına işemişti Jisoo. Ciddiyim bu arada." Sanırım 1 bira şişesi bile kafamı uçuruyordu. Söylememem gereken bir şey söylemiştim. "Haberiniz yok ama Lisa onu çerçeve yapıp 1 hafta odamda zorla asılı tutmuştu." Aklıma gelenle güldüm. "Tanrım size gelmiştim abim yine bir şey unutmuş diye. Odan kilitliydi. Lisaya sorduğumda ise sadece gülmüştü. Demek bu yüzdendi."..."Hop hop kafanı vuracaksın." İkinci şişeyi de bitirdiğim de kafam iyice leyla olduğu için Taehyung beni odama götürüyor. Asansöre bindiğimiz de kafamı aynaya yaslayıp gözlerimi kapadım. "Hey Jennie uyuma. Kalk hadi. Geldik sayılır odalarımızın katına." Kafam büyük ellerle alınıp erkek omzuna koyuldu. Olsa olsa Taehyung olacağını düşündüğüm için gözümü bile açmadım. "İş başa düştü." Sesleri duyuyordum ama asla gözüm açılmıyordu. Belimden ve omuzlarımdan sarılan kolla Taehyung'un beni kucağına aldığını anladım. Abimin seslerini de duymamla odama geldiğim kesinleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonic | taennie
FanfictionKim Taehyung arkadaşının kardeşine uzun zamandır platonikti taehyung&jennie