Softie Emma?

100 0 8
                                    

Vince nee! Dat kan je niet maken! Riep Emma hysterisch. Oh toch wel. Zei Vince. Jij koos doen. Zei Caro. Ja maar wist ik veel dat Vince dit ging doen! Riep Emma als kip zonder kop. Ems zit stil! Riep Camille. Nee! Riep Emma. Emma mond dicht voor ik tape pak! Riep Maria. Dat weet je niet eens te liggen! Riep Emma terug. Ah nee? Vroeg Maria die om tape ging. Wat is die nu gaan doen? Vroeg Emma. Tape pakken tiens! Riep de rest. Shit! Maria ik geloof je al! Riep Emma. Maria kwam lachend terug zonder iets in haar handen. Oké geef die make-over dan, dan ben ik er vanaf. Zei Emma. Duss wat heb je gepakt? Vroeg Caro. Uh alles wat ik kon vinden? Zei Vince met een awkward lachje. Fair enough. Zei Caro. Je weet toch wel wat alles is eh? Vroeg Emma. Wel uh.. soit zullen we beginnen? Vroeg Vince. VINCE DUBOIS!! Riep Emma. Emma Wolfs! Riep Vince terug. Caro leg alsjeblieft aan hem uit wat alles is ik wil mijn mooie gezicht niet kwijt. Zei Emma dramatisch. Ik dacht dat ik de drama Queen was maar blijkbaar ben ik mis? Zei Camille giechelend. Gemeen! Zei Emma ondertussen ook giechelend. Oké lief ik snap hier niks van we kunnen beter de meiden laten make-uppen en wij gaan gamen. Zei Vince. Ja! Riep Scott. Yemi? Je bent zo stil. Zei Vince bezorgd. Huh wat? Vroeg Yemi. Of je mee wilt gamen? Vroeg Vince nogmaals. Huh ben ik daar wel "cool" genoeg voor? Vroeg Yemi. Yemi ben je oké? Vroeg Vince. Ja ik ben oké maar ik ben toch niet cool genoeg om te gamen? Zei Yemi. Yemi je moet niet cool zijn om te gamen maar dat je dat zegt maakt je juist cool. Zei Scott. Kweet niet. Zei Yemi. Yemi alsjeblieft? Zeiden Scott en Vince met puppy-oogjes. Oké dan. Zei Yemi. Jej! Zeiden Scott en Vince. Toen ze boven waren ging gelijk de pc aan maar die moest updaten. Dus Yemi wat is er? Vroeg Scott. Niks. Zei Yemi. Yemi de waarheid alsjeblieft? Probeerde Vince. Ja hoezo acht je dat jij niet mee mocht gamen omdat je niet "cool" genoeg bent. Vroeg Scott. Wel.. ik ben toch altijd maar meer "een vrouw" en jullie zijn de coole boys weet je wel? Ik wil ook meer cool worden net als jullie maar dat ben ik nooit. Zei Yemi terwijl hij bijna weende. Yemi jij bent net zo cool als ons misschien nog wel cooler. Oké Yemi? Kop op. Zei Vince. Maar hoezo denk je dat? Maakte Scott Vince zin af. Nee niks.. Zei Yemi terwijl er nu een traan over zijn wang rolde. Yemi wij zijn je maatjes eh je kan het ons vertellen. Zeiden Vince en Scott. Gewoon dat unief waar ik ga is helemaal niks iedereen pest mij en ik heb helemaal geen vrienden op dat unief. Ze lachen mij uit van hoe ik mij gedraag ze vinden mij toch maar een vrouw. Zei Yemi wenend. Yemi sinds wanneer trek je dingen aan wat andere van je vinden? Je zei vorig jaar toch dat je niks meer van andere aan zou trekken? Vroeg Scott. Ja maar dat was voor Jonas het uitmaakte. Zei Yemi. Wacht stapje terug. Jonas heeft wat gedaan?! Riep Scott boos. Hij heeft het uitgemaakt.. Zei Yemi zacht. Hoezo? Vroeg Vince. Hij luisterde teveel naar de andere studenten van het unief. Ik zal hem even bellen oké? Vroeg Vince. Oké.. Zei Yemi.

*het gesprek*
Vince: hey Jonas
Jonas: oh hey Vince
Vince: zouden wij is kunnen praten?
Jonas: ja tuurlijk hoezo?
Vince: dat merk je dan wel morgen in het park 14u
Jonas: uh oké? Klinkt serieus
Vince: is het ook dus tot morgen 14u
Jonas: tot morgen.

Bij de meiden.
Ennnn.... klaar! Zei Camille. Hoe zie ik eruit? Vroeg Emma. Wel uh zo! Zei Caro die de spiegel pakte.

Zo zag ze er eerst uit:

Zo zag ze er eerst uit:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En zo daarna:

En zo daarna:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

O.M.G! Riep Emma. Vind je het mooi? Vroeg Maria. MOOI?! IK LIJK OP EEN HEKS!!! Riep Emma hysterisch. Dat valt wel mee. Zei Camille. IK LIJK EEN SOFTIE! IK GA ME ONKLEDEN IN MN EIGEN STIJL! Riep Emma. Maar op dat moment kwamen de jongens terug beneden. Nee dat mag niet. Zei Vince die Emma nog niet had gezien. O.M.G Emma!! Je ziet er schattig uittt. Zei Scott. SCHATTIG?!!! NEE DAT WIL IK NIET EN IK BEN NIET SCHATTIG IK LIJK OP EEN HEKS!!!! Riep Emma die het zat was. Nee dat is niet waar je bent schattig.. softie Emma. Zei Scott. O.M.G NEE ROT OP MET DIE NAAM! IK BEN GEEN SOFTIE! Riep Emma. Uh Scott kan je doorlopen? Wij willen het ook zien. Zei Yemi zo zacht dat Scott het niet hoorde. Yemi dat moet je zo doen. Zei Vince die Yemi wel hoorde. Scott loop door wij zien niks! Zei Vince heel hard. Auw ik ben doof maar oké ik loop al door. Zei Scott. O.M.G! Zei Yemi. Ja wat?vroeg Emma boos. Niks gewoon. Zei Yemi. Maar Emma je bent echt mooiii. Zei Caro. Nee jij mag niks zeggen hij bent degene die mij deze kleren liet dragen! Zei Emma. EN NU LIJK IK OP EEN HEKS! Emma was ondertussen echt heel hard gaan roepen terwijl Yemu het uitproeste van het lachen.

De bel ging.
Hallo? Zei Caro die de deur open deed. Hallo ik zit een verdieping onder jullie alleen kunnen jullie wat zachter praten? Mijn man en ik kunnen haast niet slapen. Zei de vrouw vriendelijk. Oh ja sorry mevrouw. Zei Caro vriendelijk terug. De vrouw glimlachte en liep weg. Uh jongens ik denk dat we wat stiller moeten zijn. Zei Caro giechelend. Hoezo? Wie was het aan de deur? Vroeg Vince terwijl iedereen die vraag wou stellen. Het was de onderbuurvrouw zij en haar man konden niet slapen door ons lawaai. Zei Caro. Haha gaan ze nu al slapen het is nog maar- Zei Emma terwijl ze haar zin afkapte. Anyway.. zullen we nachtje doorhalen of gaan slapen? Vroeg Camille die ook naar de klok keek de 02:30 aanwees. Ik ga slapen ik ben echt moe aan het worden. Zei Merel. Ik ook. Zei de rest.

De volgende middag in het park.
H

ey Jonas. Oh hey Vince wat is er waarom wou je me spreken? Vroeg Jonas. Ja wel uh.. ik dacht dat je je niks zou aantrekken van wat andere zeiden? Zei Vince. Oh uh dat ja dat is ook zo hoezo? Vroeg Jonas. Ja hoezo is het dan gedaan tussen jou en Yemi? Vroeg Vince voorzichtig. Na de vraag bleef Jonas stil en keek naar beneden. Jonas? Je kan me vertrouwen eh we zijn vrienden. Ja i-ik weet he-t. Zei Jonas stotterend. Maar? Vroeg Vince. Maar ik ben bang dat ze Yemi iets aandoen. Zei Jonas bang. Hoezo zouden ze hem wat aandoen? Ja wel.. Zei Jonas terwijl er een traan over zijn wang rolde. Jonas je hoeft het hier niet te vertellen eh je hoeft het sowieso niet te vertellen als je dat niet wilt. Zei Vince. Ja kunnen we ergens anders naartoe? Vroeg Jonas. Ja natuurlijk! Zei Vince.

In het huis van Karel en Titin. Hallokes. Zei Titin met een glimlach. Is er iets? Nee we wouden gewoon iets met ons 2en bespreken waarom het- Zei Vince terwijl hij een stomp kreeg in z'n zij. Laat maar we wouden gewoon iets met ons 2en bespreken. Zei Vince. Oké. Zei Titin.

In de oude kamer van Caro.
Wat wou je zeggen? Vroeg Vince
Ja uh de rede dat het gedaan is met Yemi is..

Hallo iedereen sorry dat ik dit zo laat plaats maar ik ben hopelijk nog optijd doordat ik dinsdag had beloofd. Ik hoop dat jullie het een leuk deel vinden en ja dat was het weer voor dit deel ik plaats alleen de dinsdag, zaterdag en zondag xx

Mijn seizoen 5 van like meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu