Komt #Yemas terug bij elkaar?

80 0 2
                                    

Ja wel dus uh het is gedaan met Yemi omdat.. op dat moment kwamen Titin binnen. Wat?! Is het gedaan met Yemi?! Hoezo wat is er gebeurd? Vroeg Titin hysterisch. TITIN! Zei Vince. Sorry ik hoorde het is gedaan en toen werd ik nieuwsgierig. Das oké maar uh.. Zei Jonas. Ja Titin Jonas wilt het zeggen onder vier ogen. Zei Vince. Oh ja sorry. Zei Titin toen ze de kamer verliet. Oké wacht heel even nog. Zei Vince. Oké? Zei Jonas vragend. TITIN NIET MEE LUISTEREN! Riep Vince. Ik ga al! Riep Titin terug. Oké dus hoezo is het gedaan tussen jullie? Vroeg Vince. Ja wel.. ik heb het uitgemaakt omdat ze dreigde Yemi iets aan te doen als ik het niet uit zou maken. Zei Jonas. Wie is "ze"? En wat zouden ze Yemi aan doen dan? Vroeg Vince. "Ze" zijn de andere studenten van het unief en ze hadden een mes gepakt doen ze het zeiden.. Zei Jonas. WAT?! Riep Vince boos. Had ik dit maar niet gezegd.. Zei Jonas stil. Nee nee het is oké echt! Zei Vince. Alleen... alleen wat? Vroeg Jonas. Wel uh Yemi is wel heel verdrietig en afwezig.. Zei Vince. Oh. Zei Jonas terwijl hij naar beneden keek. Jonas iedereen weet dat jullie voor elkaar gemaakt zijn. Zei Vince. Ja maar- Zei Jonas. Nee ik wil het niet horen ga praten met Yemi! #Yemas? Zei Vince. Oké maar wat als ze Yemi echt iets aandoen? Vroeg Jonas bang. Jonas dat gebeurd niet oké? We zijn een grote vriendengroep en samen staan we sterk. Als ze jou of hem iets aandoen krijgen ze met ons allemaal te maken net zoals bij Dennis 2 jaar terug. Oké je hebt gelijk.. kan jij Yemi bellen? Vroeg Jonas. Ja tuurlijk! Zei Vince.

*het gesprek*
Vince: hey Yemi!
Yemi: het Vince..
Vince: kan jij naar het huis van Titin en Karel komen?
Yemi: oei is er iets?
Vince: nee niks maar er is iemand die met je wilt praten in de oude kamer van Caro.
Yemi: oh uh oké ben onderweg.
Vince: oké zie je zo!
Yemi: ja zie je daar.

En komt hij? Vroeg Jonas toen Vince had opgehangen. Ja hij komt. Zei Vince. Oké.. wil je er wel bij blijven? Stel het loopt mis. Vroeg Jonas. Ja tuurlijk! Zei Vince. Dankjewel. Zei Jonas. Op dat moment ging de bel. Hey! Hoorde Jonas en Vince Titin zeggen. Hey Titin. Zei Yemi. Vince is boven. Zei Titin die wist dat ze wouden uitleggen wat er gebeurd was en daarom geen Jonas zei. Oh oké dankje! Zei Yemi. Hey Vince. Zei Yemi die binnenkwam. Oh uh eigenlijk moet ik gaan.. Zei Yemi die Jonas had gezien. Yemi wacht! Riep Jonas. Maar Yemi liep gewoon door. Yemi! Wacht nou even! Riep Vince die achter Yemi aan liep. Nogmaals liep Yemi gewoon door zonder achter zich te kijken. Yemi! Zei Vince die ondertussen voor Yemi kwam staan. Ben je nu serieus? Vroeg Yemi. Nadat ik het heb verteld bel je mij om met Jonas te praten? Vroeg Yemi geïrriteerd. Nee Yemi dat is het niet. Zei Vince. Ik vroeg of hij je kon bellen.. Zei Jonas voorzichtig. Dat maakt het nog mooier. Zei Yemi die Vince aan de kant duwde. Ik jou van je! Zei Jonas toen ineens. Heb je het daarom uitgemaakt?! Vroeg Yemi boos terwijl er een traan over zijn wang rolde. Dat is het niet.. ik.. Zei Jonas terwijl hij in tranen uitbarstte. Yemi laten we terug naar Caro haar oude kamer gaan dan haal ik water voor jullie beide en dan kunnen jullie praten. Zei Vince. Oké. Zei Yemi dan maar. Dus waarom heb je het uitgemaakt? Vroeg Yemi direct toen ze in de kamer waren. Ja wel uh ik.. nee zij... nee school.. ik- ik kan dit niet sorry. Zei Jonas huilend. Jonas adem diep in en uit het vertel het rustig oké? Zei Yemi die Jonas' handen vast pakte. Jonas deed wat Yemi zei en zei toen: ik wou het niet uitmaken maar ik deed het omdat ze dreigde jou iets aan te doen... Zei Jonas bang. Wie bedoel je met ze? Ja uh.. Lisa en Hidde.. Zei Jonas. Op dat moment begon Yemi te lachen. Vince kwam binnen. Wat is er hier zo grappig? Vroeg Vince. Uh geen idee? Zei Jonas die verward was. H-Hidde en Lisa! Zei Yemi die op de grond lach. Uh wie zijn dat? Vroeg Vince. 2 kinderen die denken dat ze mij iets kunnen maken die zelf 2 jaar jonger zijn dan mij. Zei Yemi die tranen had van het lachen. Uh je hebt toch nooit je jaar opnieuw gedaan? Vroeg Vince. Nee altijd lievelingetjes zijn van de leerkracht. Ze hebben 2 jaar overgeslagen. Zei Jonas. Op dat moment ging Vince ook lachen. En natuurlijk kon Jonas toen zijn lachen ook niet inhouden. Binnen 5 minuten kwam Titin binnen. Wat is er zo grappig hier? Jonas werd gedreigd als hij het niet uit zou maken door kinderen die 2 jaar jonger zijn dan ons. Zei Yemi die aan het huilen was van het lachen omdat hij het moest herhalen. Toen Titin het hoorde vond ze het ook grappig en ging ook liggen door het lachen. Awel wat is hier zo grappig? Vroegen Karel en Caro die ook binnen kwamen. Ze antwoordde met hetzelfde antwoord maar nu tegelijk en natuurlijk gingen Karel en Caro ookal stuk. Zo lagen ze 10 tot 15 minuten. Wat was ookalweer zo grappig? Vroeg Vince toen. Jonas werd ge- begon Yemi weer. Nee laat maar ik weet het al. Onderbrak Vince Yemi's zin. Na nog een paar minuten was iedereen uitgelachen. Oké zullen we de tortelduifjes met rust laten? Vroeg Titin aan Karel. Ja goed idee. Zei Karel. Lief zullen wij hun ook maar alleen laten? Vroeg Caro aan Vince. Uh.. Zei Vince terwijl hij zijn blik wisselde met die van Jonas en Yemi en die knikte. Ja isgoed vlinder. Dus je hebt het uitgemaakt om mij te beschermen? Vroeg Yemi. Ja.. Zei Jonas zacht terwijl hij naar beneden keek. Ma das kei schattig! Riep Yemi. Ik denk dat het weer goed is tussen die 2. Zei Caro giechelend. Ik denk het ook. Zei Vince lachend. Maar hoe weet jij dat het gedaan was tussen die 2? Hela! Daar ben ik vrouw voor eh! Zei Caro lachend.  Ja nu serieus? Zei Vince lachend. U-uh. Zei Caro. Ik heb beloofd het niet te zeggen van wie ik het het weet. Lief.. Zei Vince. Nee! Zei Caro. Hier krijg je spijt van! Zei Vince terwijl hij Caro optilde op zijn schouder. AAH VINCE ZET ME NEER! Riep Caro. Als jij zegt wie het tegen je? Vroeg Vince. Oké Zet me neer dan zeg ik het! Riep Caro. Oké oké. Zei Vince. Duss wie Zei het tegen je? Vroeg Vince die Caro had neergezet. Het was.. DOEI! Zei Caro die wegrende.

Mijn seizoen 5 van like meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu