Yuqi
-------Kızlar markete gittiler Minnie salonda Soyeon ve ben odalarımızdaydık. Minnie galiba film izliyordu. Bende Telefona bakıcaktım. Ama sonra nedense canım istemedi. Soyeon'un yanına gittim. Çalışma masasında şarkı sözü yazıyordu. Yardım etmek istedim ve yanına oturdum.
"Yardım gerekiyor mu?""Aslında çok iyi olur."
Soyeon ana nakaratı düşünüyordu. Dudaklarını oynatarak kelimeleri uydurmaya çalışıyordu. Sahi Soyeon'un dudakları çok güzeldi. Şeftali tonlarında bir ruj sürmüştü. Bu tonlar ona çok yakışıyordu. Üstünde dekolteli siyah bir askılı vardı ve altındada beyaz bir etek vardı. Bende düz salaş mavi bir tshirt'ün altına beyaz şort giymiştim. Dekolteye gözüm takılmıştı. Fark etmesi an meselesiydi. Ama gözlerimin pek umrunda gibi durmuyordu. Son çare olarak telefonum çalıyor galiba diyerek odadan çıktım. Kendi odama geçtiğimde ne yapıyorum diye kendimi sorguladım.Ne düşünüyordum ki
Ah tam bir aptalım. Yuqi nasıl en yakın arkadaşını süzersin? 5dk geçince Minnie'ye bakmaya karar verdim. En azından film izlersem aklım başıma gelir diye. Salona indiğimde televizyon kapalıydı. Galiba Soyeon'un yanına gitti diye düşünerek tekrar odama çıktım. Biraz dün geceyi düşündüm. Aklıma gelen ilk şey Miyeon'un çığlığı oldu. O sesin beynimde tahtı vardı. Ölsem aklımdan çıkmazdı. O kadar sık duyuyordum ki. Shu da aynı şekilde. Hayatımda bu kadar saçma birşey düşündüğümü hatırlamıyorum. Soyeon birsürü şarkı yazardı hepsi birbirinden güzel olurdu. Bende denedim. Ablanız çok yetenekli. Ama kalemimin Soyeon'un masasında kaldığını hatırladım. Gidip kalemimi alacaktım. Direk odaya daldım. Belli bir amacım yoktu ama Soyeon'u görmek istemiyordum. Derken hayatımın şokunu 23 yaşında yaşamış oldum. Has- . Kalemi unutup direk odadan çıktım. Soyeon ve Minnie ah kafayı yemek üzereyim. Hayır. Nasıl öpüşürlerdi!? Soyeon ve Minnie öpüşemezdi. Gördüğüm manzarayı unutmak için sonsuza kadar dua etmem gerekiyordu. odama koştum. Midem şey. İğrençti. Birden Soyeon odaya daldı. Korkmuştum."Yuqi çok ani oldu Minnie bi an ah."
"Sakin ol."
Minnie odaya daldı"Yuqi bir an bilmiyorum neden yaptığımı soyeon çok üzgünüm."
"Yuqi ciddiye alma. Arkadaşız sadece."
Bana açıklama yaptıklarına göre gerçekten ikisi de istemeden olmuştu. Ama bu olduğu gerçeğini değiştirmez. Her neyse banane ki.
"Sakin olun tamam anladım."
Soyeon gerilmişti ona suyumdan verdim. Sonra odadan çıktılar. Ardından odaya Miyeon daldı. Yeter artık. Bu evdekilere kapıyı çalmayı öğretsem iyi olacak. Aslında burası Miyeon'un odası. Ama yinede kapıyı çalmalı. Ablanız Soyeon'un odasına dalmadı ayrıca. Konuşmaya başladı.
"Yuqi"
Efendim dercesine yüz mimiklerimi oynattım.
"Şey sana birşey söylemem gerek. Ben bir olaya tanık oldum. Ama kimseye söyleme."
Yüz ifadesinden tanık olduğu olayın cinayet olmadığı belliydi. Neden tanık olmak kelimesini kullandı? Garip. Hayır hayır. Ben niye herşeyi garipsiyorum. Asıl garip olan benim. Hayır. Yani kimse garip değil. LAN
"Shu ve Soojin"
"Eee?"
"Çıkıyorlarmış"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONLY FRIEND?
RandomSoyeon:Yuqi hiç beni sevmeyi denedin mi ya da istedin mi? Ben istedim ve oldu ama bunu isterken bu kadar zor olacağını düşünmemiştim Yuyeon fic başlangıç:01.07.2023