Щастя у раптових знайомствах

1 0 0
                                    


- Ви впевнені, що бажаєте придбати цю землю, тут не людно і важко буде добиратись до роботи, Дереку. Все таки, це гори, поряд ліс.

- Моя робота не потребує моєї присутності, тому так , я побудую саме тут власний будинок.

Пройшло декілька років у підніжжя гір стояв самотній будинок, кого оточував ліс та поряд протікала річка. Кожного ранку чоловік прокидався від сонячних промінців, які заглядали у його спальню, випивав каву власного приготування та насолоджувався ранішнім видом сидячи у кріслі при вході будинку. Саме про таке життя він і мріяв, втратити контакт з містом та насолоджуватись життям у самотності в горах.
Ввімкнувши свій комп'ютер чоловік почав працювати, як раптом його вхідні двері загуркотіли від стуку.

- Відчиняй, я знаю, що ти тут.

Піднявшись із своєї софи, Дерек підійшов до дверей та відчинив їх. Навпроти нього стояла висока брюнетка, що посміхалась на усі тридцять два зуба.

- Ти сумував, негіднику?

- Кларк, що ти тут робиш? Я наче просив дати мені спокою, тобі було погано – це зрозуміло?

- Брате, як на мене рік на самоті – то достатньо. Знаючи мене, Дереку, ти мав запитати, що сталось!

- Я геть забув, що ти ніколи не порушуєш мої кордони. То що ж сталось, сестро?

Кларк відійшла у сторону та перед чоловіком опинилась молода дівчина на обличчі якої виднілись сліди побоїв. Зростом вона була невеличкою, виглядала досить тендітно і здавалось би, що дуже наляканою.

- Потрібно увійти, я тобі все розповім Дереку. Знайомся, це Луїза, і у мене буде до тебе прохання.

Увійшовши до будинку Кларк та Дерек піднялись на другий поверх, залишивши дівчину у вітальні на дивані.

- Луізі необхідно зникнути на певний час з міста.

- Що вона вчинила?

- Не вона, Дереку, що вчинили з нею!

- Що ти маєш на увазі?

- Її колишній хлопець виявився маніакальним ідіотом, він переслідував певний час дівчину, а потім коли побачив Луізу з іншим, оскаженів. Цей притрушений увірвався посеред ночі у її квартиру та побив її до такого, що її забирала швидка. Дереку, брате, вона моя подруга! Я не можу дати їй загинути від рук якогось виродка.

🎉 You've finished reading Будиночок у горах 🎉
Будиночок у горахWhere stories live. Discover now