1.1

35 1 0
                                    

"5 yaşındaki veledin nefes alması bile beni ilgilendiriyor Eylem Erkek."

"Bir şey olduğu yok, büyütülecek bir mevzu değil. Rahat bırak beni." Kolumu çektiğim gibi tekrar tutmuştu ki Kapıdan içeri Hakan girmişti. Sabır dilemeye başlamıştım. 

"Bakıyorum da hastalarla samimiyetin epey iyi canım." Deyip elini belime koymuştu. Bir tane çakacaktım o olacaktı şimdi. Kuzey elini benden çekip doğrulmuştu. Ayağa kalkmaya yeltendiğinde onu durdurmuştum. 

Naz'ın bu gürültüye hâlâ uyanmaması beni daha çok şaşırtıyordu. "Hakan işinin başına dön uğraştırma beni." Hakan bu dediğimi takmayıp "Şans öpücüğüne ne dersin?"

Ağzına sıçsam öpücük sayılır mıydı. Tam suratına bir tane çakacakken Kuzey ayağa kalkıp Hakanı duvara yapıştırmıştı. "Sen ne diyorsun lan pezevenk!" yüzüne art arda yumruklar geçirirken bir kere bile durdurmaya yeltenmemiştim. Çoktan hak etmişti bu dayağı, 

Kerem gürültüyü duymuş ve içeri gelip Kuzey'i Hakandan ayırmıştı. Kuzey'in kolundan kan damlıyordu. Serumu sertçe çektiğinden dolayı olmalıydı. Kuzey Hakan'ı yakalarından tutup duvara sertçe vurduktan sonra 

"Siktir git şuradan." diye bağırmıştı. Kuzeyin dediği şeyden sonra Kerem Hakan'ı zor bela dışarı çıkarmıştı. Kuzey sakinleşmek adına ellerini saçına geçirmişti.

"Fevri davranmaktan vazgeç." Kuzey bana dönüp sinirle bağırmaya başlamıştı

"Haklısın kalkmayıp seni taciz edişini izleyebilirdim. Haklısın!" bağırdıktan sonra sakinleşmek için gözlerini kapatmıştı.

"Otur yerine, bağırma bana!" dediğim şeyle yerine geri oturmuştu. Telefonumu alıp Tolgayı aramaya başladım. "Tolga 223 numaralı odaya bir kaç hemşire yollayabilir misin acil!"

"Bir sorun mu var?"

"Yok bir sorun sen hemşireleri yolla."

"Tamam."

Kuzey'e dönüp sakinleşmeye çalışmasını izliyordum. Bu kadar kolay olmamalıydı, bir erkek bir kadının hayatını bu kadar kolay karartmamalıydı. Naz yerinden kalkıp bana döndüğünde. "Eylem abla az önce niye Kuzey abi bağırıyordu." 

Kuzeye sert bir bakış atıp tekrar Naz'a dönmüştüm. "Bir şey olmadı tatlım, sen uyu geri." kafasını salladıktan sonra geri yatağa girmişti. Kapı tıklatıldıktan sonra "Gel" diye bağırmıştım.

Hemşireler ile beraber odaya Tolga'da gelmişti "Eylem bir sorun mu var?" Kuzey dikkatlice bizi dinliyordu.

"Bir şey olduğu yok abi, hakan sinirimi bozdu yine."

"Hakan'ı niye hala görevden almıyorlar şikayet etmedik mi biz bu pezoyu?"

"Muhteşem devletimizin işleri işte abi."

"Ne yaptı sana?"

"Bir şey yaptığı yok ya, yine aptalca davranışları." Tolga bir bana bir de Kuzey'e bakarken tekrar konuştu

"Hastane dışında bir karşılaşsak şu Hakan ile..." 

"Abi sen Kuzey ile ilgilen benim acile gitmem lazım ameliyatım var."

"Tamam güzelim." deyip saçıma bir öpücük kondurmuştu.

 Odadan çıkmış ve Kerem ile karşılaşmıştım. "Az önce içeride ne oldu Yenge?"

"Yenge?"

"Kabul etmesen de Yenge olmuşsun sen."

"Sen geç içeriye Kuzeyle ilgilen bir aptallık yapmasın."

"Tamam yenge!"

"Yengen batsın Kerem"

"Allah korusun yenge!"

Sınanıyordum, hem de aptallarla sınanıyordum

Asker| TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin