Kızlar sabah olunca mekana gitmeye başladılar. Birbirlerini bulmaya az kalmışlardı. İlk olarak Jennie oraya vardı. Ardında Lisa ve Rose belirdi. En sonda Jisoo geldi. Kızların hepsi aynı anda "Sizde kimsiniz?" dediler.
Jisoo kendini tanıtmaya başladı. "Merhaba, ben Jisoo, 29 yaşındayım." Sonra Jennie araya girdi. "Merhaba bende Jennie, 28 yaşındayım". Jisoo "Tanıştığımıza memnun oldum Jennie." dedi. Jennie'de "Bende memnun oldum." Sonra Rose hemen araya girdi. "Bende Rose, 26 yaşındayım". Lisa'da Rose'ye "Bende Lisa, bende 26 yaşındayım." dedi. Hepsi aynı anda, "Tanıştığımıza memnun oldum" dedi.
Jennie "Bir dakika, bir dakika, sizinde mi kolunuzda sembol belirdi?" dedi. "Sizdede mi belirdi?" dedi Lisa. Jennie "Evet, galiba ses bizi bu yüzden mekana çağırdı" dedi. Lisa "Sana katılıyorum." dedi.
Ve birden ses duyulmaya başladı. "Kızlar, sizi buraya çağırma sebebim sizin özel kızlar olmanız. Siz çok özelsiniz." dedi ses. Jisoo araya girdi "Nasıl yani biz özel miyiz?" dedi. Seste "Evet ve bir görev için seçildiniz." dedi. Rose "Ne görevi?" dedi. Ses "O sürpriz, size bir harita verilecek ve siz o haritadan x konulan yere gideceksiniz. Ama unutmayın, zorlu ve aksiyonlu olacak." dedi.
Lisa "Demek aksiyonlu ve maceralı olacak:) Aksiyonu severim!" dedi. Jennie "Neyse hadi haritayı ver ki gidelim." dedi. Ses "Hemen vereyim." dedi ve haritayı verdi. "Haydi ben sizi rahat bırakayım, görüşürüz." dedi ses.
Jennie " Eee şimdi bu harita ile ne yapacağız?" dedi. Jisoo "Galiba öncelikle deniz kızının olduğu yere gitmeliyiz." dedi. Lisa "Evet oraya gideceğiz çünkü çizgiler orayı gösteriyor." dedi. Rose "Haklısınız." dedi.
Rose "Peki nasıl gideceğiz?" dedi. Lisa "Yürüyerek gidelim" dedi. Jisoo "Biraz mantıksız çünkü yürürsek anca 2-3 gün içinde oraya varırız"dedi. Lisa "Ama o zaman nasıl gideceğiz?" dedi. Jisoo "Benim arabam var, onunla gidebiliriz." dedi. Jennie "Bu harika bir fikir." dedi. Kızlar yola çıktılar. Ama yolun yarısında benzinleri bitti. Lisa "Off kahretsin!" dedi. "Sorun yok, çözebiliriz" dedi Jennie.
Tam Jennie sözünü bitirdikten sonra Jisoo "Benzinimizin bitmesinin sebebi döngüde olmamız! Gelirken fark ettim! Heryer aynı! Döngüden çıkmalıyız!" dedi. Lisa "Döngüden nasıl çıkacağız?" dedi. Jennie "Burada döngü olmasını sağlayan birşey olmalı, ufo olabilir." dedi. Rose etrafına baktı ve Satürn gezegenine benzer birşey gördü. Ve onun ufo olduğunu gördü ve anında bağırdı. "Burada bir ufo var!" dedi Rose. Hepsi ufonun yanına gitti. Ve ufoyu çekmeye çalıştılar ama mümkün değildi çünkü ufo çok ağırdı. Bu yüzden Jisoo'nun yeteneklerinden yararlanarak zar zor bir vinç yaptılar ve ufoyu çektiler ve döngüden çıktılar.
En sonunda yollarına devam etmeyi başardılar. En sonunda deniz kızı heykelini gördüler. Bu yaklaşmış olduklarının belirtisiydi. En sonunda yolu geçip deniz kızı heykelinin yanına geldiler. Haritaya baktılar ve bir yazı yazdığını gördüler. Yazıda; Deniz kızı heykelinin yanında bir sandık var ama bulunması çok zor. Onu bulmak için iyice arayın. diyordu. Jennie ben ararım dedi ve heykelin yanına gitti. Heykelin yanında sert birşey vardı. Jennie onu sandık zannetti ve kendine çekti. Ama aslında o sert şey sandık değildi. O bir koldu ve o kolu çekince heykel gerçek bir deniz kızına dönüşüp saldırganlaşırdı. Ve maalesef Jennie bu kolu çekti. Heykel anında canlandı. Kızlar kaçmaya çalışırken deniz kızı Rose'nin üstüne atladı. Jennie bunu gördü kurtarmak istedi ama Lisa onu çekti ve şöyle dedi "O kendini kurtarır". Rose can çekişiyordu ve sonra birden gözü karardı. Rose ellerini açtı ve deniz kızının boğazına sarmaşıkları doladı ve onu boğdu.
Rose çok şaşırdı. Galiba güçlerini kullanmıştı. Bütün kızlar onu tebrik etti çünkü güçlerini ilk kullanan kişi oldu. Sıradaki durak büyük çalılardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Element
Fantasy4 özel kızın özel güçlere sahip olması ve büyük bir maceraya atılmaları.