Bölüm 2

19 0 0
                                    

Haritada sonraki durak büyük çalılardı. Oraya doğru yola çıktılar. Büyük çalıların korkunç bir tarafı vardı. Yanlarına gittiğinizde aniden sizi çekebilirlerdi ama bazende çekmezlerdi onların isteğine bağlıydı. En sonunda çalılara vardılar. İçlerinden geçerken çok sessiz ve sakin geçtiler. Çalılar uyanmadan geçmeleri gerekiyordu.

Ama maalesef bir çalı uyandı ve Lisa'yı tuttu. Lisa az daha boğuluyordu. Ama en sonunda gücünü kullanmayı başarıp üstüne toprak püskürttü. Bir tehlikeden daha dönmüşlerdi. Böylece bir kişi daha gücüne sahip olmuştu. Haritaya baktılar ve büyük çalıların içinde bir sandık olduğu yazıyordu. Yani deniz kızındaki sandık çalılara gelmişti ama sandıkı açmak için anahtar gerekiyordu. Maalesef anahtar ise başka bir yerdeydi. Yani bir sonraki rota ıssız ağaçlardaydı.

Issız ağaçlara doğru yol aldılar. Oraya vardıklarında hemen anahtarı aramaya başladılar. Ama kızların bilmediği birşey vardı. Issız ağaçlar hareket edebiliyorlardı. Jisoo anahtarı ararken bir ağaç onu yakaladı. Jisoo telaş içinda bağırırken ağaçın dalında anahtarın olduğunu gördü. Kendine inandı ve gücünü kullandı. Buzdan bir halat yaparak ağacı sardı ve aynı zamanda anahtarı aldı.

Büyük çalılara geri döndüler ve sandığı açtılar. İçinden başka bir anahtar çıktı. Bu nerenin anahtarı olabilirdi ki? Acaba ıssız ağaçlarda mıydı? Hemen oraya gittiler. Orayı ararken haritada birşey yazdı. Yazıda; Issız ağaçlarda bir sandık var o sandığı bulun ve devam edin. yazıyordu. Issız ağaçlardaki sandığı aramaya başladılar. Jennie sandığı buld derken bir altın top buldu. Bu altın top ne işe yarıyordu? Belkide bunu fırlatmalılardı ama nereye? Jennie'nin aklından binlerce soru geçti. Jisoo "Off ne yapıcaz sandığı bulamıyoruz." dedi. Jennie "Merak etme en sonunda buluruz heryeri arayalım" dedi.

Lisa en sonunda bir anahtar buldu! Ama maalesef sandık bulunamamıştı. Haritada yeni bir yazı yazdı. Yazıda; Issız ağaçlarda en büyük ağacın altında. yazıyordu. Lisa "En büyük ağacı bulursak sandığı buluruz!" dedi. Rose "Ben şurada büyük bir ağaç gördüm. O olabilir mi?" dedi. Hepsi hemen yanına gitti ve en sonunda sandığı buldu.
Lisa "Rose teşekkürler bize yolu gösterdin"dedi. Rose "Teşekkürler" dedi.

Ama maalesef anahtar sandığa uymadı. Belkide anahtarı başka bir yerdeydi. Acaba bir dahaki gidecekleri yol korsanlar diyarı mıydı? Hemen oraya gittiler. Orada anahtar olabilirdi. Aradılar aradılar ama bulamadılar. Ve birden korsan sesleri gelmeye başladı. Kızlar korkmuştu.

Bir korsan Jennie fark etmeden arkasına geçmiş tam onu öldürecekken Lisa bağırdı. "Jennie! Dikkatli ol!". Sonra Jennie birden kendine güvenini dahada arttırdı ve korsanı su içinde bıraktı. Korsan hâla ölmemişti ama Rose onun boynunu bağlayarak öldürdü. Anahtarı aramaya devam ederken birden bütün korsanlar onlara saldırmaya başladı. Kızlar özel güçleri ile korsanları öldürdü. Sonunda Jennie anahtarı buldu ve sandığa soktu içinden yeni bir sandık çıktı. Issız ağaçlarda buldukları anahtar ona uydu ve sandık açıldı. İçinden bir kağıt çıktı. Kağıtta şöyle yazıyordu; Son kalan durakları geç ve görevi tamamla...

4 ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin