Bölüm 3

16 0 0
                                    

Sıradaki durak kurukafaydı. Kurukafa çok ürkünç ve korkunçtu. Kızlar bakarken iğrendi. Ama içine girmek zorundaydılar. Sonunda kurukafanın içine girdiler. İçinde iskelet adamlar vardı. İskelet adamlar kızlara saldırdı ama yenemediler çünkü kızlar çok güçlüydü. Haritada yeni bir yazı çıktı. Yazıda; Anahtar ve sandık burada başka duraklara gitmenize gerek yok. yazıyordu.

Kurukafanın içinde sandığı aramaya başladılar. Kurukafanın üst dişlerinden birinde anahtar vardı. Kızlar anahtarı aldı ve sandığı bulmaya koyuldular. Saatlerce aramadan sonra buldular. Sonunda sandığı açtılar ve yeni bir anahtar buldular. Sıradaki durak yerleşim yerleriydi.

Hemen oradaki sandığı bulmaları gerekiyordu. Saatlerce armadan sonrs hâla bulaadılar. Tam umutlarını yitiriyorlardı ki sandığı buldular. En sonunda açtılar ve içinden bir not kağıdı çıktı. "Yerleşim yerinde biraz kalın."  yazıyordu. Kızlar yorulmuştu ve buda onlara bahane olmuştu.

Bir kaç gün yerleşim yerinde kaldıklarında gitmeye karar verdiler. Sıradaki durak yosunlu ağaçtı. Yosunlu ağaç kurbanlarının boğazını sarıp öldürüyordu. Bu yüden kızların çok dikkatli olmaları gerekiyordu. Kızlar yosunlu ağaç durağına gitti. Çok sessizlerdi. Gizli gizli sandık, anahtar veya not kağıdı ne varsa onu arıyorlardı. En sonunda not kağıdı buldular üstünde "Ulaşacağınız yere az kaldı" yazıyordu. Kızlar tam giderken yosunlu ağaç Jennie'nin boğazını sıkıca tuttu. Jennie çok nefessiz kaldı. Ama en sonunda Jisoo yosunları dondurdu. Böylece hedeflerine varacaklardı. Acaba sonraki hedefleri neydi?.

4 ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin