[1]Mürekkebe boyanan acılar.

1.4K 125 103
                                    

Selamun aleykummmmm.

Başlama tarihinizi alayım.

Nereden geldiniz?

Hoş geldiniz o zaman!!!

[1].Mürekkebe boyanan acılar.

Mürekkebe boyanan acılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

12.11.2030.
İngiltere | Exeter

Elinde tuttuğu havluyla ıslak saçlarını kurulayan Alex Conroy, banyodan çıkarak yatak odasına girdi. Odası kapkaranlıtı. Bu karanlığı aydınlatan camlardan içeriye sızan ay ışığıydı. Bu kez saçlarını kuruttuktan sonra boynundan bedenine doğru süzülen damlaları sildi. Kapısı tıklatılırken, kapıdakine hitaben İngilizce, "Bekle!" dedi.

Dolaptan kendine siyah eşofman ve kapşonlu çıkarmıştı. Onları giydikten sonra kapıyı araladı. Gelen koruması Raskol ve en yakın arkadaşı Zahirdi. İkiside içeriye girerken, "Gece gece ne istiyorsunuz?" diyerek sordu. Onları umursamdan koltuğa oturarak bir bacağını bilekten dizine yasladı.

Raskol ayakta kalırken Zahir, onun önündeki koltuğa oturarak tüm ciddiyetiyle konuşmaya başladı. "Şu gazeteci kız yine başını belaya sokmaya başarmış gibi görünüyor." Gözlerini kıstı Alex. Gazeteci kız? Hatırlamaya çalıştı ilk önce. Sonra aklına gelen detayla, "Şu Türk kızından mı bahsediyorsun?" diyerek sordu.

Zahir başını sallayarak, "Tâ kendisi! Türkiyeden buraya resmen senin maçını izlemek için gelmiş. Geldiği yetmemiş gizli çekim yapmış. Tabii korumalardan biri bunu fark ederek resimleri silmek istemiş. Kız izin vermemiş. Şuan koruma hastanede. Türk kızı onu epey hırpalamış." dedi.

Alex duydukları karşısında şaşırmıştı. Elbette koruması kadına elini ne olursa olsun kaldıramazdı ama bu hastanelik olacağı anlamına gelmezdi. Gelmemeliydi. "Bunu nasıl başarmış?" Alex'in sorusuyla beraber Zahir sırıttı. "Bizim Türk kızları hırçındır. Belli ki, Richard onun damarına basmış."

Bu zamana kadar Türk kızını merak etmemişti bile. Alt tarafı bir gazeteciydi. Onlardan her ülkede çok vardı.

Tâ ki, korumasını hastanelik edene kadar dikkatini hiç çekmemişti. "Kız şimdi nerede?" Geriye yaslandı Zahir. "Yaslandığın duvarın diğer tarafında." Alex kaşlarını kaldırırken, "Yürek yemiş olmalı. Hiç mi korkmuyor onu yakalamamdan?" diyerek kendi kendine sordu.

Sanki ona sorulmuş gibi cevap verdi Zahir. "Ne yediğini bilmiyorum ama bir sapık gibi peşinde bu kız. Geçen gün mahzende görmüşler. Oraya nasıl girdi bilmiyorum ama bir şekilde başarmış. Şuan elinde seni tüm ülkeye ifşa edecek bilgiler olabilir."

Camdan ayın yansımasını izleyen Alex, "Yeraltında gizli dövüş yapmam çok dikkat çekici bir durum değil," arkadaşına baktı. "Tabii nedenini bilmiyorsa."

Düşünceli bir bakış attı Zahir. "Nedenini bildiğini düşünmüyorum fakat bir açığını arıyor olabilir...Basit bir gazeteci değil. Aksine burnunun dikine giden ve gitmekten gurur duyan birisi. Seni bitirmek için polislerle işbirliği yapabilir."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YERÇEKİMLİ KARANFİL(Askıda Ama Devam Edecek!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin