Upozorňují smut!
A omlouvam vám se je to můj první smut takže ně nezabijte dekujii
~Užijte si kapitolu ~😗❤Pov jimin
Jungkook mě položil na postel a začal mě líbat jako první jsme se líbali něžně ale pak jsme se začali líbat vic dravě jungkook se odpojil a začal mě vislikat za chvily jsem předním ležel jak mě bůh stvořil on se hned přisal na můj krk a začal dělat flíčky nechal jsem ho a jako odměnu jsem mu vzdychál do ouška když my udělal dalších par fličku tak se.přesunul na můj hrudník a přisal se na moje bradavky já myslela ze se zbláznim protože jsem hodně citliví na bradavky začal ji lízat a cucat a pak se do ni zakousl a zatáhl a já hodně nahlas vzdychl " jungkookie notak už te potřebují""ale jiminie je nějak nedočkaví"když si dost pohral s oběma tak se přesunul víc dolu už jsem myslel.že mě vezme do pusy ale.on ne začal mě pusinkovat uvnitř stehna a pak se přesunul na druhé stehno " jungkookie" zaknučel jsem frustrovaná " dobře no nebudu te už trápit " řekl a položil zase moji nohu na postel roztahl my nohy klekl si mezi ne chytil můj penis do ruky a strčil jsi ho do pusy a já hned vzdychat a to dost nahlas byl jsem hodně vzrušení takže stačí aby svými rty jen párkrát přirazil o můj penis a já se udělal ještě jsem byl trochu mimo po právě prožitem orgazmu že jsem si neuvědomil že si mě jungkook otočil na břicho " zlato nemám lubrikant takže musíš my pomoct " hned jak dokončil tak my dal pred pusu 3 prsty a já si je dal do pusy a začal všelijak sat lízat no jako lízátko když ty prsty bily dost navlhčeny tak je jungkook vyndal z Mých ust a jeden prst přesunul k mému otvoru ja čekal než to do mě strčí ale ono nic tak jsem se otočil a on se na mě jen díval " co se děje proč nepokračuješ ? ""Čekal jsem na tvůj souhlas" řekne já jen přikrývku a zase si lehnu tentokrát už do mě jeden prst zasunul a já automaticky vzdychl přidal druhej a pak třetí začal si mě roztahovat bylo to tak příjemný že jsem se začal sam pohybovat doslova jsem šukal jeho prsty když jsem už ale cítil že budu tak ze mě ty prsty vytáhl "proč ?!" vykřikl jsem " neboj za chvíli budeš mýt něco lepšího " řekl a usmál se úsměv jsem mu operoval ale hned mě smích přešel když do mě přirazil a po kořen a začal hned rychle přiražet a já se zmohl jen na hekaní přiražel fakt rychle ale jak se dotkl jednoho mistečka ktery my doprava takovou slast tak jsem dostala vykřikl " ano jungkookie přesně tam "řekl jsem a jungkook se zaměřil jen na to jedno místečko jak jsem už cítil.že za chvíli budu tak jsem mu to řekl." u-už b-budu" řekl jsem mezi vzdychy " já taky společně zlato " a začal přiražet ještě Rychleji a myslel ze to nejde rychleji ale mýlil jsem se netrvalo dlouho a oba dva jsme se s jménem toho druhého udělaly.
"To bylo úžasné " řekl my jungkook"to tedy bylo" odpověděl jsem mu .
Chvily jsme se mazlily a pak kookie přerušil to ticho
" měly bychom jít spát je pozdě a ty musíš byt unavený" řekl my kookie
Jen jsem přikývl a řekl " dobrou noc kookie" a odpověď jsem už neslyšel protože jsem usl.______________________________________
Takže hiii😗
Omlouvám se že nevyšla kapitola ale slibují že už nezapomenu jinak sorry za chyby a další kapitola vyjde možná zítra nebo v patek ~hihi~
~Papa ~ 😗❤
ČTEŠ
Love [Jikook]
RomanceJimin a jeho nejlepší kamarad (taehyung) jsi jdou splnit sen a pojedou do korei Ale jimin tam jede i skrz jeho idola jeon jungkooka... Ale to jimin nevěděl že oba leti ve stejném letadle...^^