------------------------------------
Bu hikaye tamamen kurgudur. Gerçek kişilerle alakası yoktur. Nefret söylemi, küfür ve rahatsız edici içerik bulundurabilir.
------------------------------------İyi okumalar
Seviliyorsunuz 💖^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^
Konu: Seonghwa dans ederken bir hareketi yanlış yapar Wooyoung bir kaç gün bununla dalga geçer ve konserde de bunu anlatıp Seonghwa'nın taklidini yapar. Seonghwa hiçbir tepki vermediği ve Wooyoung'ı durdurmadığı için Hongjoong'a trip atmaya başlar. Hongjoong'un ne kadar kendisinden büyük olsa da bir bebek gibi davranan sevgilisinin gönlünü alması gerekmektedir.
^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^
Divine pow-
"Ve sonra Seonghwa hyung böyle yaptı..."
Wooyoung, Seonghwa'nın taklidini yaparken abartarak garip hareketler yapıyordu. Salon kahkahalara boğulmuşken Seonghwa'da gülmeye çalışıyordu.
Küçük kardeşinin bu hareketi daha kaç kere, kaç kişiye göstereceğini bilmiyordu ve bu düşünce genç adamı deli ediyordu. San, sevgilisini durdurmuyordu fakat Hongjoong da buna karşı çıkmıyordu. En azından kaptan olarak üyesiyle dalga geçilmesine izin veremezdi değil mi? Ama Hongjoong, sevgilisini korumak şöyle dursun diğerleriyle birlikte gülüyordu.
Seonghwa artık sıkılmıştı ve şu günün bir an önce bitmesini istiyordu. Eve gidip temizlik yapacak ve Wooyoung'a olan sinirini yurdu çamaşır suyuna bulayarak çıkaracaktı.
Seonghwa temizlik yapmayı çok seviyordu. Bazen üyeler çok şımarık olup sabrını sınayaniliyorlardı -şuan Wooyoung'ın yaptığı gibi- ve Seonghwa kimseye çaktırmadan hepsini domestosa basıp temizlemek istiyordu, amacı asla öldürmek değildi...
Neyse ki Hongjoong artık gitmeleri gerektiğini söylemiş, Atiny'e veda etme vakitleri gelmişti. Yine duygusal konuşmalarını yaparken Yunho geleneği bozmayarak ağlamış, mikrofon Wooyoung'a geçtiğinde Seonghwa'dan özür dilemiş ve Atiny'den Seonghwa ile çok dalga geçmemelerini istemişti. Yine herkes gülerken Seonghwa bittiğini sanarak önemli olmadığını söyleyip Wooyoung'a sarılmıştı.
Herkes sırayla konuşmasını yaptıktan sonra el ele tutuşup selam vermişler ve sahneden inmeye hazırlanmışlardı. Tam Atiny'nin görüş açısından çıkarken Wooyoung tekrar hyungunun taklidini yapmıştı. Herkes tekrar kahkahalarla gülerken Hongjoong da gülüyordu, son kez, hiçbir şeyden habersiz...
Seonghwa kimseyle konuşmadan mikrofonunu çalışanlara teslim edip hızlıca arabaya bindiğinde eve gidip Hongjoong'un yemeğine tuz ruhu koymayı planlıyordu, amacı asla öldürmek değildi sadece sevgilisinin içi temizlensin istiyordu.
Seonghwa düşüncelerinin arasında kaybolurken başını yasladığı kapı açılmıştı. Hemen dik durup gelen kişiye baktı. Hongjoong arabaya binip Seonghwa'nın yanına oturmuştu.
"Şirkete gidiyorum, çalışacağım. Evde görüşürüz hayatım"
Hongjoong, sevgilisine doğru bir hamle yaptığında Seonghwa hiç kıpırdamamıştı. Hongjoong dudaklarını birleştirirken Hwa karşılık bile vermemişti. Hongjoong hayal kırıklığıyla yüzü düşerken arabadan inip uzaklaşmaya başlamıştı. Seonghwa'da yumruklarını sıkarak menajerine gidelim demiş ve yola çıkmalarını sağlamıştı.
***
Seonghwa eve erken geldiğinde üyelerin daha gelmediğini fark etmişti. Buzdolabını açıp baktığında, geçen günlerde Yeosang'ın saatlerce uğraştığı ama hem bir tarafını yaktığı hemde tadının hiçbir şeye benzemediği yumurtayı gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Faux Mouvement [SEONGJOONG]
Fanfic!Seongjoong smut-shot! Konu: Seonghwa dans ederken bir hareketi yanlış yapar Wooyoung bir kaç gün bununla dalga geçer ve konserde de bunu anlatıp Seonghwa'nın taklidini yapar. Seonghwa hiçbir tepki vermediği ve Wooyoung'ı durdurmadığı için Hongjoong...