kuroo tetsuroo ✮ love me longer

310 22 12
                                    

w!: +2k word, smut, 18+ only, dom reader, friends with benefits, angst, mutual longing

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



w!: +2k word, smut, 18+ only, dom reader, friends with benefits, angst, mutual longing.



(:̲̅:̲̅:̲̅[̲̅:♡:]̲̅:̲̅:̲̅:̲̅)



Kuroo Tetsurou... Onu tek bir kelimeye sığdırmak zorunda olsaydın, bu- bu kesinlikle 'inatçı' olurdu. Her nasılsa -ilk etapta istediğin bu olmasa bile- seninle her zaman istediğini elde etti. Kendini hep pes ederken buldun.

Özlem dolu bakışlara ya da yumuşak dokunuşlara boyun eğmek.. Onu odanın karşısında başka biri, sen olmayan biri ile gördüğünde kafanı kurcalayan düşüncelere kapılmak; tıpkı şu anda yaptığı gibi. Gecenin sonunda kendini hep onun kollarında bulmak ve hala onu özlemek. Daha fazlası için. Ama onun istediği buydu, sen kimdin ki hayır diyecektin?

O gece, o senindi. Bu iyiydi... Evet. Belki kendi kendine bunu söylemeye devam edersen, sorun olmaz. Bu duyguları o kadar uzun zamandır bastırıyordunuz ki, bir daha çıkış yolu bulamıyorlar, onun gülümsemesini her gördüğünüzde zihninizin önüne geçen yolu bulamıyorlar. Tanrım- gülümsemesi...

Onun hakkında en çok sevdiğin şeylerden biri de buydu. Seni ona bakarken yakaladığında tam olarak ne düşündüğünü bilerek dudaklarının sinsi bir gülüşle yukarı kıvrılması. Sana baktığında hep yüzünde gibiydi. Özellikle de senin altındayken yukarı bakan yüzü kızarmıştı. Kalçalarınızı ona doğru bir şekilde hareket ettirirken elleri gövdenizde yukarı doğru geziniyor.

Eğilip göğsünü onunkine yaslarken; onu yavaş, sürüklenen bir öpücüğün içine çekerdin. Sırf onun yumuşak sızlanmalarını yutabilmek için kalçalarınızın hızını yansıtırsınız. (?) Güçlendirilmiş kaslarının her vuruşunda seni nasıl tattığını, sana doğru gelip seni hareket ettirmeye çalışırken ezberlemeye çalışıyor. Belki, sadece belki gitmen gerektiğinde bunu hatırlarsın diye umuyordun.

Bu yeterli değildi... ama öyle olması gerekiyordu. Gökyüzü karardığında, dairesinin sessizliği ona karıştı. Sabah ayrılmayı düşünmemek için elinden geleni yaptın. En azından gece boyunca onunla kalmalısın, ikinizin de nefesi düzene girerken o başını boynunun girintisine sokmuş. O uykuya dalarken parmaklar yavaşça yan tarafında desenler çiziyor.

''Y/N.'' Kuroo'nun kolu şimdi senin belindeydi. Seni düşüncelerinden çekerken, yanında olduğunun farkına bile varmamıştın. Ama, bunu her zaman yapmasından şaşırmadın. Özellikle de içerken. Belli bir noktada, belli sayıda içkiyle, senin onun olmadığını tamamen unutacaktı.

Onsuz gitmenden korkmuş gibi senden uzaklaşmak- başka biriyle gitmeni istediği partide ondan uzaklaşman.(?) Bunu ona yaparmışsın gibi. (asla) Gerçekten olmak istediğin kişi oydu, şu anda ya da başka bir zamanda. Bakışlarını asla başka birine onun yapman gerektiğini söylediği gibi dikme.

''Tetsurou... sarhoşsun.''

Sana doğru eğildi ve sana bakarken gülümsedi. Etrafında döndü ve iki kolunu da senin beline doladı. Artık onun baskısı altındaydın. Ellerin omuzlarından aşağı onun kaslı pazılarına ilerliyor. Bunu kaç kez yaşarsan yaşa, eğilip dudaklarını seninkilere bastırırken gözlerindeki o bakışı deneyimlemek; kalbini ilk seferki gibi hızlandırdı.

ハイキュー!! ⌗ HAIKYUU!! ONESHOTS + HCHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin