w!: fışkırtma, oral, feminen ithaf yok, dişi anatomi(?), +18(:̲̅:̲̅:̲̅[̲̅:♡:]̲̅:̲̅:̲̅:̲̅)
Iwaizumi, tadınıza bayılıyor. Sıcak çekirdeğinizde yukarı ve aşağı uzun şeritler yalarken inliyor. Aleti, senin titreyişini ve seni yüzüne yapıştıran kollarını tırmalayışını izlerken acı verecek kadar sertleşiyor.
Dikkatsiz bi şekilde höpürdetirken bacaklarını omuzlarının üzerine atıyor. Kendinizi zar zor zaptediyorsunuz. Iwaizumi'nin adı ile ağzından çıkan diğer saçma şeyler karışır.
Düzgün bir cümle kuramayıp saçmalamanız kulağına çok hoş geliyor.
"Lanet olasıca tadın çok güzel."
Amınızın parıldaması karşısında büyülenmişçesine bakarken nefesini tutuyor. Iwaizumi'nin çenesinden senin sıvıların damlarken kendini tutamayıp utanç içinde yüzünü çevirip başka yöne bakıyorsun.
Uyluğunun iç kısmına ıslak öpücükler kondurur.
"Bana ne yaptığını bilmiyorsun."
Kelimeleri tenine doğru mırıldanırken sesi neredeyse çaresiz çıkıyor. Buna ihtiyacı var, başka bir tat alması gerekiyor. Daha fazlası için kafasını tekrar amınıza gömüyor. Dilini girişinizde gezdirerek titremenize neden olur.
Elleriniz çarşafları kavrarken sırtınız yataktan kalkıyor. Zevk neredeyse çok fazla. Dilini deliğinize daldırıp çıkarırken ve her hareketinizde sizinle alay ederken iniltileriniz odayı doldurur.
"İşte bu bebeğim, aynen böyle." Iwaizumi aletini yatağa sürtmeye engel olamıyor. Sesinizle ilgili bir şey onun kulaklarına müzik gibi geliyor. İnlemeleri çekirdeğinde titreşiyor.
Dilini ezerken sularını yüzüne bastırıyorsun.(?) Iwaizumi vücudunuzu inanılmaz bir şekilde -mümkünmüş gibi- daha yakına çeker ve bacaklarınızın arasındaki yerini sabitler. Midenize kelebekler gönderen alçak bir inilti çıkarıyor.
"Kahretsin. Yüzüme boşalmanı istiyorum bebeğim." Sıcak nefesini klitorisine üflüyor. "Devam et, utanma. Bu çarşaflar sırılsıklam olana kadar hiçbir yere gitmiyorsun."
(:̲̅:̲̅:̲̅[̲̅:♡:]̲̅:̲̅:̲̅:̲̅)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ハイキュー!! ⌗ HAIKYUU!! ONESHOTS + HC
Fanfiction:¨ ·.· ¨: '· . ꔫ 𝐇𝐀𝐈𝐊𝐘𝐔𝐔!! karakterleriyle ilgili one-shotlar. + ° . ๑・° ⊹ . + ° . ๑・° ⊹ . + ° . ๑・° ⊹ . + "Even if a game doesn't seem clearable at first, after playing it over and over again, you can conquer it." - 𝐊𝐞𝐧𝐦𝐚 𝐊𝐨𝐳𝐮...