Első fejezet: Rajongói kezdet?

12 1 0
                                    

Endou Mamoru a Raimon nevű japán tehetségképző gimnázium football csapatának kapitánya, mellesleg a csapat egyetlen kapusa is. A Raimon középiskola idén ünnepli az 50. évfordulóját ennek fényében az évnyitó beszédben felsorolták az "akikre büszkék vagyunk" névsor becses tagjait. Endou-t nem érdekelte az évnyitó se az idei év sem pedig a becses névsor. Egészen a:
"Ők voltak a Raimon sztár focicsapatának tagjai" részig. Miután a beszéd véget ért ideje volt megnézni vannak-e ismerősök az új osztályában.

[Magyarázat: Japánban a középsulik minden évben tavasszal kezdődnek és minden évben
"újra sorsolják az osztályokat"
tehát véletlenszerűen kerülnek a diákok új osztályba (vannak iskolák mint a késöbb szóbajövő Teikoku ahol az új osztályt minden évben a tavalyi tanulmányi eredmény alapján állítják össze)]

A névsort általában a Raimon emlékműnél helyezik el. Ez az iskolaépület előtt felállított 15m-es szobor.
Miután főszereplőnk megtalálta a nevét a 2-A osztályban nem is olvasta tovább. "Meglepetés" rontott be a terembe. Szerencséjére több ismerős arc is volt a terembe. Először Kazemaru köszönt jóbarátjának.

Kazemaru Ichirouta egy vékony atlétikus magas fiú hosszú türkizkék haja a jobb szeménél élőre van "vezetve" szinte teljesen eltakarja az arca jobb oldalát. Az álla jobb oldalán pedig hátra van vezetve, ahol lófarokba köti. Csak a bal tengerzöld szeme látszódik és a szája. Haja az orrát is szinte teljesen elfedi.

-Rég volt már Endou...
-Rég bizony! Alig várom ezt az évet "Küklopsz"
-Hé!
-Bocsi bocsi, ne legyél ennyire ideges.
-Tudod hogy utálom!
-Mondom hogy SAJNÁLOM!
"Kapitány!" Hallatszik vékony hangon.
Az osztályban mindenki Shouyou-ra néz a rögbi klubb kapitányára. Azonban a megszólítás Endou-t illeti. Kabeyama az a focicsapat egyik hádvéde.

Kabeyama Heigorou a Raimon jobb hátvéde magas gömbölyded testalkatú sötétzöld gömb haja és rövid kecskeszakálla van.

-Kabeyama! Örölük hogy jól vagy! Végül sikerült legyőzni a tériszonyad?
-Mindent megtetten és ennek mégeredménye képpen...
-képpen???
-Sem. Nemsikerült, bocsi. :(
-Hát..ő... legalább megpróbáltad!
Egy mély hand csatlakozik a beszélgetésbe.
-Látom még mindig tele vagy energiával. Kapitány.
-Someuka de rég volt, már hiányoztak a lövéseid nem volt senki akivel gyakorolhattam volna.

Someuka Ryugo a Raimon egyetlen csatára. Átlagos magasságú és átlagos testfelépítése ellenére elég jó erőben van rövid szinte már kopasz festett rózsaszín haja és barna szeme biztosítja a "kitűnő mégis átlagos" megjelenését.

Azonban nem csak a Raimon az egyetlen középiskola ahol nemsokára forradalmi előrelépés következik. Történetünk még számos iskolát fog keresztezi. Számos leküzdendő akadállyal érzéssel kell megküzdeni. A történet végét csak a szereplők kitartása határozza meg. De mi is foglya próbára tenni a szereplőket? Nos ideje ismertetni az én világom és annak szabályait, működését.

Először is ebben a világban létezik
-mágia
-éter
-aura

A mágiát főleg a hétköznapi életben használják amennyiben képes vagy egy történést elképzelni és van elég mágikus részecskéd megvalósíthatod. A mágikus részecskéket az élőlények szívében rejlő kristály (szívkő) termeli a bal pitvalból vér áramlik a kőbe az csőszálas szerkezetének köszönhetően vezeti tovább a vért. A kristály belül folyamatosan "bomlik" így a vérsejteknél is kisebb darabkák kerülnek a vérbe ezek a mágikus részecskék.

Az éter a levegőbe került majd CO2-vel reakcióba lépett mágikus részecske.
Jellegzetes narancssárga színe van. Mintha egy apró nap lenne.A reakció következtében ember nem tudja irányítani mint a mágikus részecskéket azonban jó energiaforrás mivel szinte bármivel képes reakcióba lépni, ezért hatványozottan káros az egészségre is. Szerencsére könnyen feleismerhatő és ha be is lélegzik nem feltétlen jelent a CO2-nél nagyobb
veszélyt.

Az aura emberi érzelmek, érzések, vágyak, kívánságok manifesztációi.
Általában a használója körül egy vagy több színben megjelenő átlátszó felhőszerű jelenség, azonban ha valaki kontrolálja alakot is ölthet vagy jelenséget is utánozhat. Pl: lángol vagy épphogy egy hullám. A mértéke attól függ mennyire "uralkodik' a kiváltó ok(általában érzelem)
Ha teljesen akkor szinte isteninek tűnik.

Ezek hát a világ "szabályai".
A müködése csak annyiban más a tiedétől kedves olvasó hogy:
Ha az aura uralkodik akkor az azt jelenti az érzelem elfoglalta a testet tehát az alany többé semmilyen más érzést nem tud érezni az uralkodót azonban folyamatosan, még alvás közben is érzi.

Inazuma Eleven AlternatívaWhere stories live. Discover now