Második fejezet: A Tiekoku Császára és a Pálya Angyala színre léphet?

4 0 0
                                    

A Teikoku (jelentése: birodalom)
Tokió elsőszámú gimnáziuma. A kizárólag gazdagoknak fenntartott iskola elitjének legelitebb diákja Kidou Yuuto, a Teikoku focicsapatának kapitánya tavalyi évfolyam első akit Császárnak becéznek. Főleg a pályán tanúsított kegyetlen az ellenfelét eltiporó stratégiáról és magasztos viselkedéséről kapta e becenevet. Kidou azonban valójában nem "Kidou".
Ennek részleteit késöbb tudod meg.

Magyarázat: a Japánban is a
Vezetéknév Keresztnév1 Keresztnév2-t alkalmazzák.

A Császár abszolút uralkodó. Véletlenül pedig Kidou is az. A Teikoku-ban csak egy ember addhat neki parancsot. Az ő parancsnoka Kageyama. Mellesleg az iskola edzője is lassan 40 éve. Magas vékony testalkatú hosszú szürke haja hátul lófarokban rávezetve a vállára. Valamiért mindig napszemüveget hord. Még ha sötét van akkor is.

Kidou ezzel szemben átlagos testalkatú és magasságú. Egy megelehetősen fura kör alakú szemüveget visel aminek a lencséjét lehet tekerni ezzel elérve, hogy tudjon zúmolni illetve hogy akár az átlagosnál nagyobb területet is beláthasson.

-Hivatott, parancsnok?
-Igen, lesz egy 1 hónap múlva.
-Ilyen hamar? Még el se kezdődött az év!
-Azért kapsz egy hónapot! Ez idő alatt állítsd össze hogy ki legyen s Teikoku idei csapatának mezőnyjátékosai, és készülj fel a meccsre!
-Ki ellen kell ijen óvatosan eljárni? Melyik iskola az ellenfél?
-A Raimon.
-De hisz ők tavaly még a selejtezőn se jutottak tovább!
-Csakhogy... Sajnos a finom utalásaim ellenére se sikerült felfognia hogy ide kellett volna jönnie.
-Kinek?
-Gouenji Shuuya.
-A lángcsatár? Biztos vagyok benne hogy nem jelent meg tavaly a döntő meccsen.
-Pontosan! Hála annak véletlen egybeeséssel hogy a húgát épp a meccs napján gázolták el. Mindenesetre a lényeg hogy a Teikoku jelenleg pusztán a te megéréléseidre támaszkodva játszik. Az ilyen egypilléres építkezés nem valami stabil. Tehát kell valaki veleg valamennyire egyenrangú.
-Tehát mi a pontos utasítás?
-Zúzd szét a Raimont. Vértől és veritéktől a földön kell fetrengenijük! Attól hátha észhez tér és nem ellenkezik tovább!
-Világos, mellesleg a Raimon már tud a meccsről?
-Nem, még nem küldtem el a barátságos meccsre való kérelmet, ha ez érdekelt.
-Akkor mi lesz ha elutasítják?
-Nem fogják. A Raimon igazgatója már 50 éve van ebben a pozícióban, pontosan tudja hogy nem szabad ellenszegülnie nekem.
-Értettem! Megkezdem a feladataimat!

Kageyama a beszélgetés után elhagyta a Teikoku területét. Uticélja a Zeus árvanevelési és képzési központ. Ez az iskola egyedülálló Japánban még a Raimon a tehetségek fejlesztését és azok jövőjének biztonságát hivatott segíteni, a Teikoku pedig a teheősek számára nyújt elsőszámú oktatást és élettapasztalatot.
Addig a Zeus óvodából gimnázium végéig fogad be árvákat egész Japánból. Az iskolát Kageyama hozta létre 10 évvel ezelőtt. Azzal a céllal hol legyen hol elrejteni a Z projekt végtermékét. 33-as alany a parancsnok megérkezett!

-Megyek, megyek. Mondta meglehetősen lányos hanggal egy hosszú aranyszőke hajú vékony testalkatú alacsony (kb 166cm) fiú. Nagyon lányosan nézett ki. Talán a hátáig érő haja és a hosszú fufrutincs se segítette az összképet.
Viszont mégha lágyan is de aranyszínű aura vette körül. Amivel már inkább egy földreszállt angyal képe árad belőle.

-Üdv Aphrodi! Hogy haladsz?
-Készvagyok. Mármint amivel kész kell legyek. Az idei bajnokságot a Zeus fogja megnyerni!
-Helyes (mondta önelégült hangon) gondoskodom hogy idén ne legyen olyan könnyű dolga a győztesnek mint tavaly.
-E? Hogyan?
-Majd a Teikoku veszít a Raimon ellen.
-A Teikoku veszít? Gondolom barátságos meccset.
-Pontosan!
-De a Teikoku már 40 éve nem veztett focimeccsett!
-Pontosan és 40 éve vagyok én a Teikoku edzője.
-Tehát ez volt a cél egy nagy finálé ahol bemutatod a kisérleted mégeredményét! Elismerem ez eléggé rád vall, Kageyama parancsnok! 33-as alany: Afuro Terumi kódnév: Aphrodi , győzelemre kész!
-Hmmm. Biztos hogy nyersz? Én a Teikoku edzője vagyok nem lehetek ott a meccseiden, sőt lehet velem kell majd megküzdened.
-Nyerek! Jelenleg én vagyok a legerősebb játékos Japánban! Nemtud legyőzni sem a Teikoku sem a parancsnok!
-És a csapatod is van elég erős ehez?
-Másfél hónap.
-???
-Ennyi idő kell és elég erősek lesznek!
-Hmm. Rendben akkor Japán középiskolai football bajnokságot a mától számolt másfélhónapra időzítem neked. Még tavasszal meglesznek a a selejtezők. Nyáron pedig talán még a döntőre is sor kerülhet. Tehát lesz még fél év edzeni a vb-re.

Inazuma Eleven AlternatívaWhere stories live. Discover now