Harmadik fejezet: A három nagy kezdete lenne?

6 0 0
                                    

Kapitány! Hé Kapitány! Van két jelentkezőnk a klubba!
- Mi kettő is? Ezt a mázlit?

Jelenleg a Raimon focicsapatának 5 játékosa és egy menedzsere van. A tavalyi csapatnak nagyrésze végzős volt, illetve tavaly is csak egy menedzser volt aki már szintén befejezte a tanulmányait.
De kik is azok a menedzserek?
A Raimon egy tehetség gondozó iskola ebből kifolyólag figyel a diákjai egészségére, és aktív társadalmi életet biztosít nekik iskolaidőben. Röviden:
Minden diáknak kötelező csatlakozni valamilyen klubhoz. Ez alól csak a diáktanács tagjai kivételek. A Raimon diáktanácsa még egy érdekes jelenség.

A Diáktanács elnöke ugyanis, Raimon Natsumi az igazgató lánya, tanulmányait tekintve a legjobb az egész iskolában, azonban posztja miatt nem tagja egyik klubnak sem. Továbbá eléggé pénzmániás mivel idén harmadéves (tehát végzős) szeretne valami különlegeset tenni annak érdekében hogy neve példa megmaradjon a jövőbeli diákok számára.
Ennek elérése érdekében pedig sorra használta ki a diákokat, kereste az iskola diákjai között történő nézeteltérések azokat elmélyítette végül pedig ő az ártatlan és jószívű elnök, megildotta a problémát. Így tett szert a magasztos "Raimon Csillaga" becenévre.

Most pedig itt volt az idelye hogy meghatározzák a klubok idei költségvetését. Az iskola idén mind állami mind egyéni támogatásban részesedett. Ennek köszönhetően 4 500 000jen-t sikerült összekaparnia. (1HUF=2JEN)

Amég a Raimonnál virágzik a kapitalizmus lássuk mi készülődik a Teikoku valamint a Zeus iskola football pályáján.

A Teikoku focicsapatának felvételi vizsgálya zajlik. Az iskola jelenleg a focicsapatáról híres tehát érthető ha megválogatják az új játékosokat.
-Mit gondolsz Kidou?
-Egyekük sem érdekes különösebben. De az a szemkötős, ő talán tud valami érdekeset mutatni nekünk.
-Vettem, ki hívom.
-Csak óvatosan, 7-es.
-igazán megtanulhatnád már a nevem mélyen tisztelt Császárom.
Kidou gondolatai ezt követően:
"Ezek vagyunk mi számok a számításában, igaz, parancsnok?"
-Hé!
-Mi az?
-Nem vagyok én se Császár se a barátod. A kapitányod vagyok sem több se kevesebb! Ezt ne feledd!
-Haa vili vili tudom én hogy ragaszkodsz a szerepedhez.
Hé szemfedős! Gyere! Én leszek a vizsgáztatód! Vedd el labdát 3 percet kapsz. Óra indul.
A kijelentés után 7-es elkezd dekázni.
-1. 2. 3. 4. Na mi van lefagytál?
-Már megvan.
-He?
A hosszú szürke hajú fiú joblábával felpöccintette a már ott heverő labdát és megfogta.
-Itt van tessék.
-Mi a! Hogy? Mágia? Vagy...
-"Mágiát használt" Szólt közbe Kidou.
-Pontosan ez az én technikám. A Steal.

[Magyarázat: mint már mondtam ebben a világban 3 pólusú az erőrendszer. A mágia és az aura sportokban történő használatát nem tiltják így hát technikának nevezik mikor valamelyik játékos a gyakorlatban is alkalmazza őket. Ez azonban nagy odafigyelést és pontos elképzelést igényel. Ezért a technikákat névvel látják el ennek köszönhetően könnyebb elképzelni és megjeleníteni őket. Ha a játékos nem tud kellőképpen koncentrálni is a név kimondása segíti a technika bevetését.]

-Szép kis technika. A többiek közül valaki tud esetleg valami hasonlót?
Nem? Ne reménykedjek mi?
Ez a Teikoku csapába való belépés minimuma. Ha nincs technikád nem veszünk fel!

A jelentkezők mindegyike elhagyta a pályát kivéve szemfedős barátunk. Az ő élete itt vesz fordulópontot. A lejtő felé.

Eközben a Zeus csapata már megkezdte az idei extrém edzését. Az ütemtervet Aphrodi állította össze, és ő is tartotta az edzéseket. Szerencséjére az iskola nem egy pályával hanem egy stadionnal rendelkezik. Így zárt körben tört a képzés. A menete egyszerű minden nap egy 1 óràs meccset játszanak Aphrodi ellen. Ő egyedül a csapat összes többi (15fő) ellen. Mivel ezt az edzést ma kezdték el, kiderül mire képes a Zeus csapata.

Mellesleg mivel Afhrodi a Z projekt "terméke" hiába járt hivatalosan az iskoláb eddig még nem találkozott annak diákjaival. Tehát ez a meccs az első benyomás mindkét fél részére.
1 óra múlva:
-Francba!
-Nem hiszem el!
-Ez egyáltalán lehetséges?
Panaszkodnak 3-an.
-Nem, nemkéne annak lennie.
-Ennyire gyengék vagyunk?
Újabb két hang vág közbe. De az edzőcsapat kapitánya is csatlakozik a beszélgetésbe.
-Nem, nem mi vagyunk ennyire rosszak.
Ő ő teljesen...
-Emberfeletti? Vág közbe Aphrodi.
-Pontosan. Még csak meg se izzadtál, és annak ellenére hogy egyedül voltál tizenötünk ellen.
-Még az se segített hogy két kapusunk volt kapuba. Ilyen lenne a Z projekt terméke.
-He, már értem mitől ilyen büszke rá Kageyama.
A meccs végeredménye 90-0 Aphrodi javára.

Ez lehetséges egyáltalán? Nem? Igen? Talán? Vajon mi állhat ennek az eredménynek a hátterében? Az iskola csapata gyengesége? Vagy valóban Aphrodi elsöprő ereje?
Ezt csak késöbb tudjuk meg.

Másnap reggel volt a Raimon toborzó időszaka. Ez két dolgot jelentett. Délelőtt a klubok toborozhattak elsőéveseket. Délután pedig megtudták az idei költségvetésük. Ez ellen azonban fellebezhettek ha túl kevésnek tartják. Mivel idén is Natsumi állította össze, mindenki a tavalyihoz hasonló mennyiségű pénzre számított. De tavaly az iskola csak 1 550 000 jent kapott. Hiszen nem kapott állami támogatást és nem kérvényezte a szülőket adományozásra.

Így érte sokként Endou is az idei költségvetésük, és annak oka is.

Inazuma Eleven AlternatívaWhere stories live. Discover now