⪻ Для начала хочу сообщить то что Тут по Дрим смп будет и "майнкрафт" и "реал"
Это означает что по вашим заказам вы можете выбрать что то одно из этих двух чтоб было разнообразие.
По вашему желанию
⪻Дальше я бы хотела уточнить уже насчет самих заказов:
1.если у вас есть желаемая просьба к вашей реакции пишите и не бойтесь
Главное чтобы она была понятно написано и по желанию подробно даже описана.
2.Так же вы можете написать "статус" в каких взаимоотношениях будут персонажи.
Хоть у нас есть уже совершеннолетний Томми (ему 19)
Но как ни как я все таки нужно придерживать его комфорта и приличая его границ.
3.прошу писать нормальные заказы а не "реакция на то что Т/и села на бутылку"
Это неприемлемо и отвратительно (в мягкой форме)⪻ Думаю на этом все.
Если хотите то я могу написать сразу же знакомство с персонажами чтобы в дальнейшем было легче.
Удачи вам с заказами!
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━⪻ To begin with, I want to inform you that There will be both "minecraft" and "real" here on the Dream SMP
This means that according to your orders, you can choose one of these two so that there is a variety.
At your request⪻Then I would like to clarify about the orders themselves:
1. if you have a desired request for your reaction, write and do not be afraid
The main thing is that it should be clearly written and, if desired, even described in detail.
2. You can also write the "status" in which relationships the characters will be.
Although we already have an adult Tommy (he is 19)
But no matter how I still need to keep him comfortable and avoiding his boundaries.
3. please write normal orders and not "reaction to the fact that T / I sat on the bottle"
This is unacceptable and disgusting (in a mild form)⪻ I think that's it.
If you want, I can write an introduction to the characters right away so that it will be easier in the future.
Good luck with your orders!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
⪻ 𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦𝐒𝐌𝐏 × 𝐘/𝐍 ⪼
Fanfiction𝘎𝘰𝘰𝘥 𝘥𝘢𝘺 𝘵𝘰 𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘺 𝘥𝘦𝘢𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳𝘴! 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘢 𝘭𝘰𝘯𝘨-𝘢𝘸𝘢𝘪𝘵𝘦𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘣𝘺 "𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦𝐒𝐌𝐏 " 𝘐 𝘱𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘰𝘧𝘧 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘐 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮...