Eren
Arabadan indik ve salona gittik.
"Takım halinde oynayalım"
"Gelin buranın bir büfesi varmış ordan bişeyler alalım çünkü bem açım"
"Abiciğim sen hep açsı-"
"ABİM DEĞİLSİN!"
"Tamam Eda haklı bende açım çünkü hadi gidelim" dedim
"Beni bi anlayan Eren ya" dedi ve sarıldı sarılışına karşılık verdim.
Elimi omzuna attım ve büfeye doğru gittik."Abi 4 tane tost"
"Tabiki" tostlarımız 10 dakika sonra gelmişti."O değilde bro bide tostun içinden bal çıkıyormuş ben çok gülerim" dedi ve kahkaha attı.
"Hohoh çok mu komik sende orda endişeden ölüyordun bro"
"Evet ama çok komik olur"
"Siz bal dedikçe benim vicdanım sızlıyor yiyin şu tostu" dedi Selin. Tostlarımızı yemeye başladık.
Tostlarımız bitti ve salona geri geçtik.
"Önce siz başlayın bro sonra Edayla biz başlarız" Eda bana tip tip baktı. Edanın kulağına eğildim ve dedim ki
"Önce onlar başlarsa bizim kaybetme oranımız daha düşük" Eda kıkırdadı ve "Tamam o zaman" dedi. O sırada Ömer'in telefonu çaldı."Bekleyin geliyorum" dedi ve 5 dakika sonra geldi. Yüzünde endişeli bir ifade vardı ama gizlemeye çalışıyordu.
"Hadi lunaparka gidelim" dedi
"Ömer sus ben burası için günlerce bekledim"
"Eda hadi Selin sende çantanı al bro sende şoförü çağır"
"Tamam ya of" dedi Eda.Ben şoförü çağırdım. Ömer beni çağırdı."Bro ne oldu"
"Biri bizi takip etmiş"
"Niye bizi takip etsinler"
"Orasını sorma" dedi ordan da Eda bağrıyordu"Hani gidiyorduk,hadi!" Dedi oraya doğru gittik.
Ömer
Eda ve Selin'in olduğu tarafa gidiyorduk oraya koşa koşa gittim ama Eren arkamda kaldı. O sırada 3 el silah sesi duyuldu.
(Kaos♡Ben öhm öhm)
Eda ve Selin çığlık atıp birbirine sarıldı ben de onların önüne geçtim.
Eren yoktu gözlerimle Ereni ararken Eda bağırdı.
"EREN!" Diye bağırdı.
Evet Eren vurulmuştu. Hemen o tarafa doğru koştum.
"Eren ses ver" dedi Selin
"Eren kapatma gözünü beni duyuyor musun" dedim. Eren cevap vermedi ama gözleri açıktı. En son halsizce"Kalbim ağrıyor" dedi ve gözleri kapandı. Eren'i kucağıma aldım ve Hızlıca arabaya bindik. Eren çok kan kaybediyordu ceketimi vurulduğu yerlere bastırdım. Arabayla 5 dakika sonra hastanedeydik. Eren'i hemen ameliyata aldılar. 10 dakika sonra Emir Bey geldi.Yanında bir tane de kız vardı.
"Oğlum nerede"
"Ameliyata aldılar" dedim
"Kahretsin kahretsin neyi var?" Eda göz yaşları içinde"Oğlunu çok seviyorsan bırakmasaydın" dedi
"Neyi var"
"Vuruldu 3 yerinden nereleri bilmiyorum Doktor bilgi vermedi"
"Baba hadi gidelim" Eren'in kardeşi mi vardı?"Kızım bir sus"
"Adın Elvin olmalı" dedi Eda
"Evet Eren bizi mi anlattı"
"Hayır"
"O zaman nerden biliyorsun"
"6 hislerim kuvvetli" dedi Eda ve sustu.