JACE PARIS'E MI GIDIYORSUN?

65 5 0
                                    

Medya:Clarie
Buyuk bir hastane kosusturmaasi icindeyken ben hasataneden taburcu olmustum.Jace benim yalniz yasadigimi bildigi icin kendi evine gkturdu.Nede olsa Jace'nin evi artik bizim evimiz olacakti.Jace bu arada gizlidem gizliye Paris'teki is gorusmesi ile ilgili telefon gorusmeleri yapiyor bunun benim duymadigimi sanasada brn duyuyordum.Ve de anladigima gore 2gune kadar Paris 'e donecekmis.Bu konuyu aciota askımızı cikmaza suruklemedim.Ve bu 2 gunu eglenerek gecirmeye calismaya cabaladim.Her ne kadar bu bacaklarla imkansiz gibi gelmeye baslasada unutmaya ve Jace'i uzmemeye calsitim
Jace iceri girdi.Yine bi telefon gorusmesinden sonra "Kim aradi askım ?"dedim yine konuyu dagittti ve "Bi ask filmi izlemeye ne dersin?"dedi."Aksiyin daha iyi Jace:)."
Aksiyon filmi izlemeye basladik.Film gitgide eglenceli ve farkli geliyordu.Her izleyicinin benim gibi dusunecegini tahmin edebiliyorum.Ilk baslari kotu gitsede adamin bi vadiye dusmesi sonucunda gelisen olaylar siradisiydi.
Evet 127 Saat...
Her ne kadar Jace bana filmle Paris'i unutturcagini dusunsede ben Parsi'i akljmdan cikaramiyordum.Bugun de bitti dige gecirdim icimden.Cunku Jace ile bu iki gun bana cok kisa geliyordu ve her dakikam cok iyi ve eglenceli gecmeliydi ve yine her 1 dakika gectiginde Jace 'in Paris'e gitmesine az sure kaliyordu.Bu beni uzuyor.
Sabah herzamanki gibi yani su son 3 haftadir oldugu gibi bu bacaklarla uyandim.Fakat Jace yanima gelip beni uyandirinca her seyi unutuyorum.Yine Jace uyandirdi.Sabahtan valizini hazirlamisti.Merak etcegimi bildigi icin yanima gelip "Sana soyliyecegim bisi var Clarie."dedi fakat yuzunde tebessum ve mutluluk vardi."Kendini yorma ne oldugunu biliyorum Jace.Bugun yada yarin ...""Evet bugun .""Herneyse bugun beni birakip Paris'e gidiceksin.""Seni birakicagimi kim soykedi altal.Seni sveiyorum Clarie.Hastane de olanlardan sonra cok dusundum.Ve senide yanima alamyi dusundum.Paris'teki en iyi doktora gkturcegim seni.Hadi anla biraz.Bunlarin hepsi planliydi.Yani tum telefon gorusmeleri senin dydugun tum telefon gorusmeleri sahteydi ve senin duyman icin bilerek yaninda konustum.Evet Paris'te 5 gun kalacagiz fakat dokrorun tayini 1 aya kadar buraya cikacakmis.Bende bekliyemedim.Hem seni yalniz birakamdim.Hemde senin icin bi moral olmasini istedim"diyince cok sasirdim."Demek hepsi oyundu:)"
1 gun daha gecmjsti ve Paris'e donme zamani gelmisti.Jace beni kucaginda asagi indirdi.Bu arada soylemeyi unutmusum.Biz gizlice evlendik.Dugunumuz eger iyilesirsem gerceklesecek.Iyilesemesem de boyle bir dugun gerceklesmeyecek.Paris'e gitmek icin arabaya bindik.Havaalanina gelil arabayi park edince iceriye dogruyurumeye basladık.Bekledik bekledim bekledim sira bizim ucaga gelmisti.Ucam bembeyaz uzun buyuk ve lux gorunuyordu.Yol boyunca Jace ile muzik dinledik yemek yddirdkk birbirimize .Ben bi ara uyusamda hayatimda gecirdigim en gjzel ucak sefasiydi ve Paris'i gormek icin heyecanlaniyordum ve heyecanimi muzik dinleyerek yatistirmaya calisiuordum.Yol gitgit bitmiyordu.Sanirim zamani saydigimdan uzun ve uzak geliyordu.Yol tuzak gibi geliyordu.Sanki benim gibi engelli geliyordu.Bunlari dusununce uzuluyordum.Paris'i bekliyorum heyecanla .Jace uyandi.Paris'e geldik."Jace seni seviyorum.""Bende Clarie:)" Ucak inise geciyorken biz kemerlerimizi taktik.Herkes heyecanla Paris'i bekliyordu.Havaalanina ayak bastigimizda (ki ben ayagimi basamadim ve bu beni uzuyordu) hemen Simon'u aradim.Ve Paris'e geldigimizi Jace'nin bena supriz yaptigini soyledim Burada 5 gun duracagimizi ve Jace 'nin beni en iyi domtara getirdigini sohledim.Simon ne yalcagini sasirmis bir tavirla"Yaninizda olmayi cok isterdi. Clarie .Sizi seviyorum.Kendine iyi bak.senin adina cok sevindim."dedi.Issabel ve Adam'da beni mutlu bir sekilde tebrik ettiler.Cok sevincliydim.Hem Jace'in yaninda oldugum icin hem iyilesecegim icin hemde Jace ile yuruyerek gezebikecegim icin cok mutluydum.Dua ediyordum.Iyilesebilmek icin dugunum olmasi icin ...Henuz Simon haric kimse velendigimjzi bilmiyor.Icim icime sigmiyor.Hastane olaylarini unutuyorum.Artik gri bulutlar benim icin kirmizi.Ask...
5 gunluk ask yuvamiza geldik.Cok yorgundum.Koltuga uzanmayi isterdim.Jace beni koltuga uzandirdi.Yanima da kendisi uzandi.Tum gun boyle uyuyakalmisiz.Gozlerimi ilm actigimda Paris 'te ve Jace ile uyandim.Cok mutluydum...

HEY CLARİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin