JACE SENİ SEVİYORUM

74 10 0
                                    

Medya:Jace ve Clarie
Yine bi hastane sabahi narkozun verdigi sersemlikle uyandim.Bugun yakin arladaslarim beni ziyarete gelicek.Gozlerim uyanir uyanmaz Jace 'i aradi. Taki koltuga bakana dek. "Jace uyan artik sana ihtiyacim var aptal :)"dedim gulerek.Jace birden sasirarak kalkti.Sanirim beklemiyordi."Avv tabiki Clarie :)"Hergun Jace 'in resmini ciziyordum.Siradan bi aşık iste.Fakat nasıl benı sever ve nasıl benı yargılamaz.Ben Jace'ın yerınde olsaydım kendımı yargılardım.Fakat gonul ferman dınlemıyor.

Jace bana kantınden kalpli bi pasta aldı.Sanırım beni sevdiğinin gostergesıymıs.Bana asık olsa daha sevınırım aslında.''Pasta enfesti Jace''''Hepsı senin için tatlım'' dedi Jace.

Oğlen olmustu.Saat 13:00.Arkadaskalarım Issabel ve Adam beni ziyarete geldiler.Onlara kaza anından bahsetmedim. Zaten sormadılar.Belliki moralimi bozmayı ıstememişlerdi.''Hey Iss nasıl gıdıyo?''''Sen sakatlandığında beri aklımdan cıkmıyosunuz Clarie.Ucuunuzde...''ADAM:

-Hey Simon nerde? Soylemeyı unutmustum .Simon Danimarka 'ya gitti .Bunu Adam ve Issabel'e de aktardım.''Hasta zıyarti nede olsa ,erken kalkalım .Kendine iyi bak Clarie.''dedi Iss.Derken bi telefon çaldı.Bu arada Iss ve Adam kapıdan cıktılar.Hastanede yalnız Jace ve ben vardık(odada).Jace telefonla konusurken ıs gorusmesı ıcın Parıs'e gıtcegini duydum.Telefonu kapattığında ofkelı bır sekılde sordum''Jace nereye beni yalnız bırakmıyacaksın herhalde?''''Tabıkı de hayır Clarie.Yalnızca 5 gun boyunca Parıs'te olucam.''''Jace hayır beni bırakıp Parıs'e donme.''''Hey Clarie abartma ,yalnızca bi iş gorusmesi''deyıp kapıdan hızlıca çıkıcaktı,elinde telefon vardi ve sankı bırını arayacaktı ''Jace !'' dedım , durdu ve bana dondu .'' JACE SENİ SEVİYORUM ''

HEY CLARİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin