Kafamı kaldırıp geldiğim izbe sokağa baktım. Bir an önce kaçmalıydım burdan belki bir ümit yeni bir yaşam kurardım hayatımda.
Eğer anne ve babam hayatta olsaydı şimdi bu durumda olmayacaktım. 18 yaşına kadar devletin himayesi altındaydım. Ama şimdi 18 yaşımı doldurduğum için kıçıma tekmeyi basmışlardı. Arkamı dönüp gelen kimse varmı diye bakmaya karar verdim. Adım sesleri izbe sokakta yankılanıyordu. Hızlı koştuğum için karnıma ağrı girmişti buda nefes almamı zorlaştırıyordu. Ormanlık alan karşıma çıktığında hiç düşünmeden oraya attım kendimi. Peşimdeki serserilerin kurbanı olmaktansa kurtlara yenmeyi tercih ederdim. Uzun ağaçların olduğu ormanda kendimi kaybetmişçesine koşuyordum. Regl olmam ayrı bir mesele zaten. Bedenimin acısı şuan o kadar fazlaydıki, sanki bedenimi ruhumdan çıkarırcasına, sanki beni benden alırcasına sesler çoktan kesilmişti. Durup geldiğim yere baktım etrafta ne ışık vardı nede bir ses. Derin bir nefes alıp ağacın kavuğuna oturdum. Acı her yerdeydi. Zaten küçüklükten gelen bir rahatsızlığım vardı regl konusunda. Buda acıyı kat kat fazla yapmıştı. Nefes almam zorlaşırken ayaklarımı bilinçsizce ileri geri yapıyordum. Yaprak hışırtılarının sesi gittikč kayboldu. Çünkü ayağımı daha fazla hareket ettiremiyordum. Kalbim sanki son çırpınışlarını yaşıyordu. Kulağımda hissediyordum ritimsiz hareketlerini. Son nefesti bu belkide son acıydı.
+++
Gelen silah seslerini duyabiliyordum. Lakin ne gözümü açmaya nede kendimi kurtarmaya gücüm vardı. Herşeyi duyabiliyordum. Birinin yaklaştığını belirten yaprak hışırtılarıda buna dahil. Üşüyordum ama aynı zamanda yanıyordum. Uyurken hissettiğim ağrı şuan yerini büyük bir boşluğa bırakmıştı. Yanağıma yediğim sert darbeler bile beni kendime getirmiyordu. Sesler geliyordu. Birinin konuştuğunu duyuyordum. Belki bir erkek sesi belkide kadın anlayamıyordum. Çok boğuk geliyordu sesler. Birden sesler kesildi. Belkide en çok istediğim ölüme kavuşurdum...
&&&
Kalp atış seslerimi duyuyordum. Ama normal bir şekilde değildi. Kulağımı rahatsız eder cinstendi. Neler oluyordu tanrı aşkına???
&&&
Arkadaşlar vote ve okunma sayisi yukselmezse silecegim. Acemi olabilir. Ama bu destek vermiyeceginiz anlamina gelmiyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktaki Kelebek
ChickLitGerçek bilinen gibi değil. Aslada olmadı. Peki gerçeği değiştirecek insanlar???