Yazardan: Minho 'ikisinin gözü önünde beni öp' demeden önce zaten Felix Minho'nun Jisung'dan hoşlandığını düşünüyordu, Minho'nun bu cümlesinden sonra emin olmuş oldu.(Özet)
Neden bu kadar düşünüyordu ki, birine karşı beslediği hisleri bir insan nasıl görmezden gelebilirdi?
Hyunjin gelirdi.
Bu kadar şey düşünmesine rağmen içindeki o kalp kırıklığını hala atamıyordu. Şirkete girmeden önce sevgilisinin onu -artık eski- en yakın arkadaşıyla aldattığından beri kimseye karşı emin olamaz olmuştu.
~
[8]
(Yılbaşından 1 gün önce)
"İyiyim hyung, sadece yorgun düşmüşüm bir sıkıntım yok."
Ertesi gün olmuştu ama Chan hala Felix için endişeliydi. Sonuçta Felix grubun göz bebeğiydi ve herkes biliyordu Felix çok hassastı. Eğer bayılacak kadar kötüleştiyse aklına takılan veya canını sıkan bir sorun olmalıydı ortada.
"Tamam daha fazla seni sıkmayacağım gündüz de izinlisin ama bu gece yanında seninle kalacak birinin olmasını istiyorum."
"Ben kalırım hyung."
Minho bu işe gönüllü olduğunda Chan da içi rahat bir şekilde onayladı. Minho ve Felix'in arasında farklı bir bağ vardı. İkisi de birbirine çok düşkündü. Felix Minho'yu abisi, Minho ise Felix'i küçük kardeşi gibi görürdü. Bu yüzden bir sıkıntısı varsa onunla konuşup rahatlayacağına emindi.
~
"Oppa hala bitmedi mi?"
Hyunjin derin bir iç çekti. Bitmek üzereydi ama birazdan baygınlık geçirebilirdi. Yanındaki kız beş dakikada bir aynı soruyu tekrarlayıp duruyordu.
"Hayır Daeyon, bitmedi."
"Offf."
"Sunjae şu listeye bir bakabilir misin?"
Hyunjin Sunjae'ye kağıdı uzattı alması için. Bunu gören Daeyon kağıda uzandı ve aldı.
"Ben yardım edebilirim oppa."
"Sunjae yapabilir Daeyon. Çok istiyorsan önündeki kağıtları bitirebilirsin."
Jisung en son cırlamalara dayanamayıp cevap verdiğinde Hyunjin minnettar bir şekilde Jisung'a baktı.
İkisine göre Daeyon tatlı, hevesli, hareketli ama bir o kadar da dırdırcı biriydi. Bu yüzden işlerini bir an önce bitirip grup üyelerinin yanlarına dönmek istiyorlardı.
Sunjae'nin Daeyon'un elindeki kağıdı almasıyla işlerine devam edip yarım saatlik işi de bitirdiler. Artık hepsi asıl işinin başına dönebilirdi.
"Görüşmek üzere çocuklar."
Jisungla Hyunjin kapıya doğru yöneldiler.
"Oppalarım, yorgunluğumuzun şerefine bir kahve içseydik beraber. Hep iş olmaz ki amaa!?"
Jisung sabrının son demlerini kullanırken cevap verdi.
"İş beklemez Daeyon, belki başka bir zaman."
Burdan ayrıldıklarında dinleneceklerdi ama bu mümkünse Daeyonsuz olacaktı. Sunjae de onunla olduğu için gelemezdi. Ama zaten Jisung Sunjae ile anlaşmıştı. Müzik yapımında ona yardımcı olacak, bazı şeyleri öğretecekti.
"Görüşürüz Jisung hyung ve Hyunjin hyung."
Sunjae Daeyon'un kolundan tutup el salladığında ikili ona bir teşekkür borçlu olduğunu farkındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Misunderstanding🦋 | Hyunlix × Minsung
FanfictionMutfağa gittiğinde yalnız olmadığını farketmesi uzun sürmemişti. Felix'i sandalyeye oturmuş bir şekilde derin düşüncelere dalmış buldu. Felix, yavaşça kafasını kaldırdı; Minho'yu görünce derin bir iç çekti. "Uyku mu tutmadı?" "Bu haldeyken nasıl uyu...