Capitolul 12 : Decizia mea este...

58 4 0
                                    

  Ziua externarii a venit si Yoongi a ajuns cu caruciorul pentru copii si o geanta in care a spus ca am schimburile . Urma sa ma schimb , iar apoi sa chemam asistenta sa ne aduca copii si sa plecam . 

  Am luat punga si am intrat in baie . ar pentru ca nu am inchis usa in timp ce eu ma dezbracam Yoongi a intrat inauntru dupa mine . 

- Ce cauti aici ?!

Yoongi : - Serios ? Vreau sa te ajut doar . Sunt contient ca trebuie sa astept cateva saptamani  pana ma pot culca cu tine .

- Iesi afara  . Ti-am zis ca vreau divortul .

Yoongi : - Si eu ti-am zis ca voi iesi din trupa daca e nevoie . Nu vreau sa te pierd . Nici pe tine si nici pe copii nostrii . Sunteti mult mai importanti . Crede-ma ...

- Yoongi .. Am nevoie sa fiu singura si sa imi pun gandurile in ordine . 

Yoongi : - Bine ... Sper sa nu iei o decizie proasta..

- Si eu sper la fel .

  Yoongi iese si eu raman singura . Ingit in sec si cu lacrimi pe ochii ma schimb . Trag aer in piept si ma privesc in ochi si ma privesc in oglinda . Se vede de la o posta ca sunt devastata . Afara sigur sunt reporteri .. Nu pot iesi asa ... Ma spal pe fata si si ies din baie .

 Ma spal pe fata si si ies din baie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-  Sunt gata .. Putem pleca ...

Yoongi : - Bine . Am chemat deja asistenta sa ne aduca copii .

- Bine ... 

Yoongi : - Fratele meu are un proces dar a spus ca v-a veni imediat ce termina . Iar mama ne asteapta acasa . Tata nu stie nimic momentan . Dar la ce reporteri sunt afara .. V-a afla cat de curand . Esti pregatita de asta ?

- Da , nu iti fa griji . 

Yoongi : - Bine atunci .

  Asistenta a ajuns rapid si dupa ce ne-a dat copii eu i-am imbracat si Yoongi i-a pus in carucior si am plecat . L-a iesirea din spital erau adunati multi reporteri . Eram panicata . De ce sa mint ...Dar totusi am parut cat de calma si serioasa am putut . 

reporter 1 : - Printesa Rose a fost o nastere usoara ? Copii sunt sanatosi ?Am auzit ca a fost o nastere prematura . Nu ar fi trebuit sa nasteti  acum , nui asa ?

- Asa este ... Copii au venit mai devreme insa sunt foarte sanatosi . 

reporter 2 : - Ce parere aveti despre casatoria fratelui dumneavoastra cu Lisa din Blackpink ?O sustineti pe viitoarea regina a vampirilor?

- Poftim ? Nu stiam nimic despre asta ... 

reporter 3 : - Cine este tatal copiilor ? De ce nu este aici in asa o zi importanta ?

Reporter 4  : - Este adevarat ca fratele dumneavoastra v-a violat si asa ati ramas insarcinata ?

Reporter 5  : - Min Yoongi este tatal copiilor ?

tata : - Toata lumea sa plece si sa imi lase copila in pace !* tata isi face loc printre reporteri *Nu e treba voastra viata personala a copiilor mei ! Sunteti doar niste muritori ! Nu cred ca vreti sa fiti intr-un razboi cu noi !

- Tata ...

tata : - Sa mergem ! 

  Tata se intoarce si pornim tacuti spre limuzina . Intru inauntru urmata de tata si copii sunt pusi in scaunele , iar Yoongi pune caruciorul in spate si vine si el . Drumul a fost foarte tacut nimeni nu a spus nimic .  

   Ajunsa rapid acasa mi-am luat copilasii si am intrat cu totii inauntru unde am ramas neplacut surprinsa sa o vad pe Lisa si pe mama stand la povestu cu directorul companiei une lucreaza Yoongi . 

mama : - Iubita mea ! Ai venit inapoi acasa ! Ma bucur asa de mult ! Copii ?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

mama : - Iubita mea ! Ai venit inapoi acasa ! Ma bucur asa de mult ! Copii ?

- Sunt copii mei , mama ... Copii care s-au nascut prematur din cauza lui Yoongi care imi este sot si care m-a inselat cu ea !Din cauza lor s-a nascut copilasii mei prematur !

mama  :- Doamne fereste ! Serios ?

- Da , mama . Si  domnule , stati linistit . Voi divorta de el .Nu vreau ca trupa sa se destrame .

mama  :- Ar trebui sa iti ceri scuze Lisa ! Ai ranit-o tare pe fica mea !

Lisa : - Imi pare nespus de rau Regina mama , dar eu am fost aleasa de PD

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Lisa : - Imi pare nespus de rau Regina mama , dar eu am fost aleasa de PD . Mi-am facut doar treaba de logodnica . 

mama  : - Adica ?! Chiar nu iti ceri scuze ?! Le-ai pus viata in pericol !

Lisa  : - Iertare dar relatia lor e imposibila . Sunt frati . Copii nu ar fi trebuit sa existe . Sa zica Doamne ajuta  ca nu au probleme de sanatate . 

Tata : - Sunt de acord cu fata . Domnule ma voi asigura ca in 24 de ore vor fi divortati . 

PD : - Grozav ! Nunta celor 2 va fi sambata . Nu Yoongi ?

Yoongi : - Daca nu vrei sa mori inceteaza ! Parasesc trupa . 

- Inceteaza . Nu poti intelege ca nu te vreau ?

Yoongi  :- Esti sigura de asta ?

- Da . 

mama : - Scumpo ...

Tata : - Ah , am uitat !

Yoongi : - Stai linistit . Voi trece cu privirea si o voi lasa in viata . 

- Ma voi intoarce in tara . Copii vin cu mine !

Yoongi : - Nici gand ! 

- Ba da . Oamenii nu stiu ca tu esti tatal lor . Deci nu pot sa divortez si sa ii las la tine . Un plus pentru mine . 

Yoongi : - Bine . Dar ii pot vedea macar ?

- Nu sunt un montru . Poti sa vi in fiecare zi sa ii vezi . Nu iti interic nimic . 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 12, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Frate ( Sugar baby )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum